Vakantiepark Blue Jasmine Villas

• 7.7Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Jasmine Villas voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiepark Blue Jasmine Villas

• 9rob25-08-2013

Zeer ruime, mooie, complete villa

Blue Jasmine Villas in Kusadasi is een gelegen in het zuidelijk deel van Kusadasi, stranden vlakbij. Groot zwembad, schoon en met bar. De door ons gehuurde villa was zeer compleet met 3 slaapkamers, grote zeer complete keuken met alle denkbare apparatuur en huiskamer. Gezellig ingericht door de eigenaren. Op daktarras kun je 's avonds van de zonsondergang genieten. De vriendelijke nederlands sprekende beheerster heeft ons diverse goede tips voor leuke bezoeken in de omgeving gegeven (wijnroute, natuurpark, mooie rustige stranden etc.). Tussentijds is huis nog eens schoongemaakt en handdoeken en lakens verschoond. .De prijs kwaliteit is een van de beste die we ooit hebben gehad.

• 9Activiteiten

• 9Nannette19-08-2013

fantastische plek

Adembenemend uitzicht vanaf het terras op zee. Heerlijk zwembad. Mooie vrijstaande huisjes met voldoende privacy. Prima service. Dominque lost met haar staff voorkomende problemen direct op en adviseert, reserveert indien mogelijk uitjes en excursies. Wij waren met een gezin met kinderen in de leeftijd van 6 tot 17. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Verschillende Dolmus verbindingen stoppen voor de deur. Restaurant Notestik met uitzicht op zee op loopafstand.

• 8Eetgelegenheden

• 9Marjon11-08-2013

Geweldige plek

Wij hebben met drie pubers en een meisje van 9 genoten van een geweldige vakantie in Blue Jasmin villa's. De villa is ruim en alle kamers zijn voorzien van een airco. Prima bedden en meer dan genoeg ruimte voor iedereen. Een prachtige keuken die voorzien is van alle gemakken. De manager van het park, Dominique, zorgt er voor dat alles prima verloopt en je kunt met alle vragen bij haar terecht. Groot voordeel dat ze Nederlands spreekt. Onderaan de weg op loopafstand is een kleine supermarkt waar 's morgens heerlijk vers brood te krijgen is. Verderop is een enorme supermarkt. Het zwembad op het park is heerlijk, de kinderen hebben zich daar prima vermaakt. Kusadasi is gezellig met veel leuke restaurants. Een geweldige vakantie!

• 7Jennifer09-08-2013

Mooi huisje

Het is een heel klein park met 30 huisjes en het is heerlijk rustig. Wij zijn er 5 dagen geweest, meer dan genoeg om tot rust te komen. Het zwembad is mooi, voor de kinderen een klein badje. De zee is een stuk lopen de berg op, geen strand maar plateau. Teleurstelling vonden we het uitzicht van het huisje op de grote weg, wat je ook hoorde. Wel aangegeven, maar het zat helemaal vol waardoor we niet konden wisselen. Dat was jammer. Verder is het een mooi huisje van alle gemakken voorzien. Onze deur was kapot, ook aangegeven, maar niet gemaakt. Verder lekte de wc, maar omdat we keuze hadden uit 3 wc's, lieten we die voor wat het was. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam indien nodig. Winkeltje in de buurt voor de basisproducten. Dolmus voor de deur in 20 min. in het centrum. Via een organisatie geboekt. Hou er rekening mee, dat je zelf moet schoonmaken en bedden opmaken enz..

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Met jonge kinderen

• 9p_brockhoven07-08-2013

Zeer complete villas op mooi park

Het park wordt goed onderhouden. De huizen zijn erg mooi en luxe. We hebben nog nooit zo'n complete inrichting gehad, zelf inclusief wasmachine en wasdroger. Het zwembad is groter dan we hadden gedacht en de kinderen (11 en 13) hebben zich er prima in vermaakt. Dominque (NL-talig) is steun en toeverlaat en kan alles regelen. Met Dolmus kom je snel in de stad en op de verschillende stranden.

• 9Harry03-08-2013

Verslavend ! wat een geweldig villapark

Voor de tweede keer naar Blue Jasmine Villa in Kusadasi geweest. Voor ons niet de gewoonte om vaker het zelfde park te bezoeken maar hiervoor maken we graag een uitzondering. geweldige ligging net buiten de drukte van de stad. Veel luxe, rust en echt vakantie gevoel. Alles klopt gewoon. Dominique (Nederlandssprekend) is het zeer vriendelijke en behulpzame aanspreekpunt op dit park. Ze weet alles van de omgeving en regelt dingen graag voor je. Park word goed onderhouden en er is 24 uur per dag een vriendelijke medewerker aanwezig. Wij boeken rechtstreeks en regelen zelf onze vlucht. Ik kan er wel een boek van schrijven, zeer enthousiast over dit park, de villas, prijs en vooral de medewerkers. Als je meer wilt weten, vraag gerust ik help je graag op weg.

• 7Activiteiten

• 9sjwierda24-07-2013

Wij hebben genoten!

Wij hadden een villa met drie slaapkamers, waarvan één met airco en twee met een ventilator. Twee badkamers. Ruime keuken. Uitstekend allemaal. De villa's zijn goed bereikbaar met dolmus 2 en 5 vanuit de stad. Maar je kunt ook voor vrij weinig geld een auto huren (35 euro pd). De omgeving is rustig en erg mooi. De service door Dominique is uitstekend. Geen vraag is te gek, geen probleem hoeft onopgelost te blijven. (Wij hadden een kleine overstroming met het toilet en een van de ventilatoren werkte niet naar behoren; alles werd goed opgelost.) Ze spreekt Turks, Nederlands, Engels, Frans. Het zwembad bij de villa's is heerlijk, goed voor volwassenen, oudere kinderen en jongere kinderen. Vlakbij is een restaurant waar je voor weinig geld lekker kunt eten. Nog dichterbij is een klein winkeltje waar je wat boodschapjes kunt doen. In het centrum kun je voordeliger inkopen doen, of ook vlakbij in een enorme supermarkt.

• 9Activiteiten

Familie

• 10Celine-Hans28-06-2013

OASE

Wij zijn hier helaas maar 3 nachtjes gebleven, maar we komen zeker terug. Het is een oase van rust en de huizen zijn prachtig onderhouden en heel ruim en voorzien van alle gemakken. Heel lievelijk aangelegd en heel vriendelijk personeel. Vooral Dominique staat altijd voor je klaar. Als je vragen hebt of je wilt iets speciaals, vraag het haar en ze regelt het voor je. TOP! Badankt en tot ziens!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 8van Soelen06-01-2013

Prachtg park

Ligt wat afgelegen tot strand,restaurants en winkels. Dolmus noodzakelijk maar stopt voor de deur. Op het naastgelegen turkse vakantiepark is een voordelig en goed restaurant met prettige sfeer. Zeer toegewijde (nederlands sprekende) parkbeheerder Dominique doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Park is voorzien van bewaking en veilig voor kleine kinderen. Qua vermaak is er alleen een zwembad. Kleine supermarkt is nabij (met dagelijks vers brood) . Huizen enorm ruim en geheel nieuw, dit zal je nooit meer voor deze prijs terugvinden. Rondom groen en alles op en top verzorgd.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Marian Huijsser07-09-2012

fantastische plek

Wij hebben genoten van het vakantiepark Blue Jasmine in Kusadasi. De accommodatie was uitstekend: echt een volwaardig ruim huis. Het is geschikt voor zowel gezinnen met jonge kinderen als oudere kinderen. Op de site staat "vila" dat is ook echt zo! De buurt is heerlijk rustig. Voor de deur stoppen de busjes (dolmus) die je naar de stad, het strand en ook naar de supermarkt brengt. direct buiten het park is een kleine supermarkt waar je iedere dag vers brood kunt halen en andere boodschapjes. Dominique is de gastvrouw in het park. Zij doet haar werk met passie en plezier. Ze weet je alles te vertellen over bezienswaardigheden in de buurt en hoe je daar komt. Ze is uitermate vriendelijk en accuraat. Dat geldt ook voor haar collegae: altijd vriendelijk en behulpzaam! Een prima restaurant is op loopafstand. Het ligt hoog, met prachtig uitzicht op de baai.

7 tips over Vakantiepark Blue Jasmine Villas

• Jennifer, 09-08-2013

Vraag naar een huisje wat niet dicht bij de weg ligt. Je hoort en ziet de weg goed, wij houden juist van een stillere, natuurlijkere omgeving. Dat kun je krijgen achterin het park waar je ook een mooier uitzicht hebt op zee in de verte!

• Nannette, 19-08-2013

Efese, Secuk, Adaland fantastisch waterpark, breed familiezandstrand bij Duvatlar, millibeach prachtig natuurpark, grote supermarkt Kipa op 5 minuten rijden

• sjwierda, 24-07-2013

Efeze, jeepsafari, turkish night, Selcuk, Sirince.

0 vragen over Vakantiepark Blue Jasmine Villas

Vakantiepark info