Villa Blees

3 reviews over Villa Blees in het Nederlands

Top vakantie gehad

Jan de Wit
6-9-2011

Via internet dit gevonden, alles was prima geregeld. Taxi stond klaar op het vliegveld, 1 tijdelijke overnachting in hotel was geregeld plus de huurauto.

het huis stelde niet teleur in tegendeel alles zag er prima uit airco in iedere kamer etc.

heerlijk prive zwembad voor je terras en een adembenemend uitzicht. Verder is er in de omgeving genoeg te vinden voor zowel strand- als cultuur liefhebbers

kortom top!

heerlijke vakantie met alle comfort

Jan de Wit
31-8-2011

We hebben hier in augustus 2011 een heerlijke vakantie gehad. huisje was helemaal top, het zwembad niet minder en het uitzicht vanaf het terras onvergetelijk.

Verder had de eigenaar alles tot in de puntjes geregeld.

Bij aankomst stond de taxi al klaar, extra overnachting in het hotel was geregeld en de huurauto stond ook voor ons klaar.

kortom een zorgeloze vakantie gehad

heerlijke plek om tot rust te komen

bertjen
11-7-2011

We zijn hier in sept/okt 2010 3 weken geweest. Prima accomodatie en door het hek om het zwembad prettig met kleine kinderen.(let op dat hebben niet alle villas)Prettige luxe. Beheerdersechtpaar en hun zoon erg goed. Moesten met onze kleine naar het ziekehuis en de zoon is de hele tijf bij ons gebleven. Je hebt absoluut een auto nodig. Supermarktje op loopafstand, maar voor meer boodschappen ongeveer 10 minuten rijden. Prijs kwaliteit verhouding prima een aanrader. Visrestaurant mezgit aan de drukke weg tegenover de jachthaven is werkelijk fantastisch. Hetzelfde is van toepassing op het restaurant verder weg van kusadasi met de windmolen. Ligt aan de doorgaande weg werkelijk zelden zo goed gegeten. Let wel wij zijn geen toeristenrestaurantbezoekers. Omdat we inmiddels in het hoogseizoen op vakantie moeten helaas geen betaalbare accomodatie meer voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Blees in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Blees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Blees scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.