Appartement Barbados

Appartement

1 review over Appartement Barbados in het Nederlands

2004

Prima hotel, we zijn er nu twee maal geweest

Dick Oomkens
1-3-2004

Prima hotel, we zijn er nu twee maal geweest. personeel (Tahir Okan) is zeer betrokken bij de gasten.

Gereisd Anders in Mon Mar 01 2004 15:35:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barbados in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barbados zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.