Bed and Breakfast Bakkhos

2008

a place to be !!

carine broucke
9-12-2008

ronduit schitterend. Misschien wat afgelegen voor sommigen, maar wie rust en puurheid zoekt is dit een unieke plaats. Een 5tal km van Kusadasi centrum en strand, maar wel vlot bereikbaar via de dolmus die stopt aan de deur van Bakkhos. Je moet er geweest zijn om het te bevatten. Met heel veel liefde gebouwd en ingericht, en met evenveel liefde ontvangt men er zijn gasten. 's Avonds kookt men overheerlijk voor een spotprijsje, en eet iedereen samen aan de grote tafel aan het zwembad, op de overdekte patio, of bij iets frisser weer aan de reuzetafel in de oergezellige eetkamer. Een absolute aanrader en bovendien spotgoedkoop voor superkwaliteit.

Gereisd Met vrienden in december 2008

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Bakkhos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bakkhos in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bakkhos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.