Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Fantasy (Splashworld) voor je op een rij gezet:

2434 reviews over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in het Nederlands

1998

Fantastic place

De Vries
9-8-2018

Good location, friendly staff, good entertainment etc.

Fantastisch ontspannen én genoten💞💞

M v D.
6-8-2018

Oprécht mijn paradijsje op aarde...

“Thuis” voor onze kids..

zélfs in de kamer blijven is heerlijk genieten💞

Heerlijk even ontspannen en niks hoeven: “hangend in de hangmat, tussen de palmbomen, boekje lezen, cocktail in de hand, lekker aan zee, kindjes lekker spelen en genieten met water en zand” is het te warm... een heerlijke duik in het zwembad💞

We kwamen wéér tijd te kort, en dit was onze 4e keer al!

Ow ja en het eten was écht heerlijk! Waardoor afvallen op vakantie écht niet lukt🙈

Ook de guest relations is super behulpzaam:)

Het personeel is supervriendelijk en doen écht hun best het jou als hun gast naar hun zin te maken. Zélfs de kids kunnen “cocktails” bestellen aan de bar; inclusief gave kleurtjes, parasolletjes etc;)

Elke avond mini disco, of lekker in de zee spelen met zonsondergang.

Je zult je er in ieder geval nooit kunnen vervelen💞

De kamers zijn súper schoon, en geloof me.. ik ben kieskeurig🙈

💞💞💞💞

Als 21 en 24 jarig stelletje van 27 juli tot 3 augustus 2018 via touroperator naar aqua fantasy in Turkije geweest. De hotelkamer was elke dag schoon. Het bed waar je op ligt is net een houte plank maar dat went wel. Omgeving is mooi. Animatie prima ( vooral voor kids leuk). Al het frisdrank is verdund met water. MINPUNTEN : personeel gebrekkig tot geen Engels in restaurants. Wifi is waardeloos + geen wifi in de hotelkamer. Eten was verschrikkelijk, niet vers niet lekker. We zijn beide vanaf dag 4 ziek geworden zowel buikpijn, misselijkheid en diaree. Ook schrok ik ervan wat je allemaal bij moet betalen ( zoals bowlen en eten en drinken in de koelkast ect). We waren voor de eerste keer op vakantie en veel te veel geld kwijt voor wat je van deze vakantie terug krijgt. Ik raad deze vakantie aan voor een gezin met jonge speelse kinderen. En mensen met een ruim keuze aan eetlust

Zo weer gaan !!

ALIE
29-7-2018

Met het hele Gezin onze huwelijks dag gevierd Een super resort voor allen een geweldige ervaring voor elk wat wil,s met 16 pers op reis SUPER !

Prima vakantie

Maaike
24-7-2018

Op zich een prima resort. Groot, veel zwembaden en bedjes zat.

nadeel was echt het harde bed. Deed gewoon pijn op bepaalde plekken. Handdoeken voor het zwembad ook echt aan de kleine kant.

Verder zouden ze ook hier iets aan het ha doekje leggen kunnen doen. Mensen leggen voor 9.00 uur hun handdoek en komen pas om 16.00 uur. Handdoekleggen voorkom je niet maar dit is echt extreem.

Eten goed en koud, ja als je lang loopt met alles op

Je bord ja dan is het koud.

Probeer niet om 19.00

Bij het eten te zijn maar wat later als de eerste drukte weg is.

Ligging is nadeel. Er rijdt een dolmus maar zodra deze bij het resort is, zit ie al

Vol. Rijdt elke 15 min maar is dan al 3 grote resorts afgeweest. Alternatief is taxi voor 50 lire (10 euro) heen en 50 lire terug.

Goed!

Familie 5 pers
19-7-2018

Bij aankomst was de familiekamer in eerste instantie niet goed, namelijk 4 bedden ipv 5. Na 5 minuten kregen we direct een nieuwe kamer met 5 bedden. Helaas was daarvan 1 matras slecht. Ook deze werd zonder problemen vernieuwd. Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Het resort / groenvoorziening werd eveneens goed schoongemaakt. Het eten was prima. Voor ieder wat wils. Buiten werd iedere dag een heerlijk stukje vis en vlees gegrild. Personeel is zeer vriendelijk. Het Aqua Park is top! Veel glijbanen in alle varianten. Daarnaast heeft het hotel nog enkele zwembaden. Iedere avond is er animatie. Fitnessruimte is aanwezig. Het stadje Kusadasi hebben we bezocht met een taxi (vaste prijs 10 euro). Transfertijd van luchthaven naar hotel is ongeveer 50 min. Hotel is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Rudy B
14-7-2018

Top resort. Alles was goed. En ik moet dit even kwijt. Mensen die zeuren over water te koud of eten eentonig of de WiFi die niet goed werkt. Waarschijnlijk hebben die thuis het perfecte leventje. Maar hier in aqua fantasy kun je niks te klagen hebben

Fantastisch!

Fam van Rossum
29-6-2018

Topvakantie gehad!

Hotelkamer mooi, badkamer met föhn en shampoo, doucheschuim, conditioner aanwezig. Bedden wel erg hard, maar uiteindelijk goed geslapen. Service goed, zeer vriendelijk personeel. Schoonmaak is ook goed. Heel schoon. Eten is goed, ontbijt erg lekker, lunch kan bij hoofdgebouw of de 2 barretjes in het park. Avondeten; buffet en staan ook te grillen. Erg lekker! Kan ook a la carte eten.

De tuinen zijn erg mooi, veel groen en mooie planten. Word ook goed onderhouden. Geen last v muggen gehad.

Er zijn heel veel zwembaden bij het hotel ook 2 met zwembaden met glijbanen. Heb je een keer geen zin in aquapark, dan is het bij deze zwembaden ook goed vertoeven. Wel gladde tegels, neem zwemschoenen mee, zag veel kinderen vallen. Aquapark top! Leuk voor groot en klein. Flesjes water mag je wel meenemen, alleen geen eten en glazen drinken. Maar naast aquapark kan je zo wat eten/drinken zonder extra kosten. Dit is een aanrader!

in één woord TOP!

van dijkum
26-6-2018

Wij hebben ons zeer goed vermaakt in Aqua Fantasy. De kinderen vonden de glijbanen super. Een aanrader. De kinderen willen volgend jaar weer terug.

Boven verwachting!

Pita Visch
18-6-2018

Met 2 dochters van 15 en 17 hier naartoe geweest eind mei. Het was boven onze verwachting. Park is mooi aangelegd en onderhouden. Kamers schoon. Eten had warmer gekund. Aquapark is geweldig! Wij gaan zeker nog een keer met ons hele gezin nog een keer.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) scoort een 8.34 uit 10 op basis van 2433 reviews.