Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°19°
Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Fantasy (Splashworld) voor je op een rij gezet:

2373 reviews over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in het Nederlands

Nooit meer voor ons

Esther, 10-5-2018

Super super slecht kom hier al drie jaar maar voor het eerst in april de helft van het park gesloten restaurant was er 1 dicht 1 snackbar open geen animatie voor de kinderen geen shows.

Ik raad iedereen het af om in april te gaan 3900 euro betaalt maar dat was het echt niet waard .jullie vonden het belangrijker om een trouwfeest in het andere restaurant te geven dan je klanten te waarderen.

Het eten eenvoudig simpel elke dag patat pasta met rund totaal smakeloos telkens zelfde salades .fruit grapefruit sinasappel en appel .Als jullie zo doorgaan blijft er niks van dit hotel over.

Wij komen niet meer terug .

De schoonmaak is echt waardeloos meerdere malen na beneden gelopen wordt niks aangedaan.je bent met 6 mensen krijg 2 handoeken .en ze hebben lef om de medicijnen tas van mijn vriend open te maken op heterdaad betrapt no way geen aqua fantasy meer voor ons nieuwe obers van 16 17 die geen bal weten wij zijn echt teleurgesteld !!!

Perfect voor kinderen/pubers

Mar, 30-4-2018

Prima hotel geweldig voor kinderen.

Wel bijzonder vreemd dat je all in hebt maar vervolgens de mini bar op je kamer moet betalen, deze is zeer verleidelijk gevuld met name voor de kids de nodige lekkers.

Het eten verder is oke veel keuze. Zelf had er van mij wel iets meer variatie in het fruit mogen zijn. Het waren hoofdzakelijk appels sinasappels en grapefruit wat je kon pakken.

Centrum van Kusadasi vond ik persoonlijk wat minder. Winkeliers erg opdringerig.

Maar het park en de glijbanen zijn super en voor herhaling vatbaar!

geweldig maar veel te duur.in 2018

ron baars, 19-4-2018

wij vinden dit een heerlijk hotel echter blijkt het in 2018 zo duur te zijn geworden dat ik bang ben na meer als 10 jaar bij aqua te zijn geweest moeten zoeken naar ander hotel.al via diverse organisatie en vanaf verschillende vliegvelden gekeken maar schrik barend duur.

Niet meer door de hoge prijs

Vural, 31-3-2018

Dit was ons 2 e bezoek aan het hotel.. het was beter dan de jaar ervoor.. bijv kleine flesjes water ipv plastic beker met water.

Maar kwa service kan het niet tippen aan korumar..

Dit jaar wouden we het weer proberen maar enorm duur dit jaar dus gaat m niet worden

kathy, Manager, 5-4-2018

Beste Vural,

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Spijtig te horen dat jullie door de prijs niet meer terug komen. Misschien al de touroperators eens vergelijken, kan in prijs verschillen in verschillende periodes via Nederland, Belgie of Duitsland?

Geweldig

Shabina, 20-3-2018

In juni 2017 samen met mijn 9 jarige zoon geweest. Verblijf in hoofdgebouw beviel ontzettend goed. Aquapark is ontzettend leuk. Wifi op de kamer was minder. Genoeg keuze wat eten betreft. De buffetgerechten waren smaakvol, maar niet zo warm meer. Entertainment en service zijn erg goed. Hotel is beetje afgelegen, maar de grootte van het resort en de activiteiten zijn ruim voldoende. Wij komen zeker terug!
kathy, Manager, 5-4-2018

Beste Shabina,

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij te horen dat jullie een fijne vakantie hier hebben doorgebracht en we hopen jullie hier snel weer terug te zien.

Kathy

4e keer dat wij heen gingen.

Ik moet zeggen dat de beleving ten opzichte van de jaren er voor stukken minder was.

Opvallend was dat de Europeanen er niet meer kwamen en dat er nu vooral Turken en Iranezen zitten (75% van de bezoekers). Deze hebben andere normen en gebruiken. Vooral te merken bij het eten.

Door de nieuwe toeristen wordt ook de voertaal en de animatie anders. Niet meer zoals het was maar echt gericht op het nieuwe publiek. Jammer.

Eten was wel prima, genoeg keus, echter vaak het zelfde. Wel lekker in ieder geval.

Schoonmaak van de kamer kan wat beter.

All in is perfect. Genoeg te drinken, helaas nog steeds niet in het aquapark.

Maar laten we niet negatief zijn, het is een perfect park, zeker voor een gezin met kinderen. Alleen voor mijn gevoel was het minder dan voorheen, jammer maar helaas wel moeten concluderen.

Beste gasten,

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij zijn blij te horen dat jullie een fijne vakantie hadden hier bij ons. Dat de europeanen niet kwamen vorig jaar heeft natuurlijk niets met het hotel te maken, gelukkig is het dit jaar weer veranderd. Dus wij hopen jullie hier in de nabije toekomst weer terug te Mogen ontmoeten.

Super mooi hotel

Ruud, 3-3-2018

Het is een fantastisch hotel. Als Hollander is er altijd wel iets te klagen maar dit hotel heeft alles prima geregeld.

Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.

Het is helaas geen ultra-All inclusief, dat is niet erg maar het is wel jammer dat je dan in het Aquapark moet betalen en 50 meter verderop niet voor je drankje. Eten is prima, de ene dag wat beter dan de andere. De animatie was geweldig. Mijn dochter was helemaal weg van de meiden.

De losse scherpe tegeltjes in het zwembad viel wel een beetje tegen voor zo'n hotel.

Het hotel is een aanrader.

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. we zijn blij te horen dat jullie hebben genoten van jullie vakantie. Ondertussen zijn alle zwembaden nagekeken en maken we ons klaar voor zomer 2018. We hopen jullie zeker terug te zien.

Sandra, 28-2-2018

Super gaaf hotel aqua fantasy.splash world. Super schoon zeer goed eten en vriendelijk personeel.en het aqua in 1 woord geweldig. Echte aanrader.

Beste Sandra,

Hartelijk voor deze warme woorde en motiverende commentaar.We hopen jullie hier deze zomer terug te Mogen ontmoeten.

Marilore, 10-2-2018

Genoeg te doen, vlak bij centrum en direct aan het zandstrand!

Minpuntjes: slechte WiFi in het bijgebouw (uiteindelijk ook niet voor hoeven betalen, dus dat is goed opgelost)

Buffet (vooral in de middag) kwam al snel onze neus uit, gelukkig was er ook een hamburger tentje die elke dag iets anders aanbood.

kathy, Manager, 20-2-2018

Beste Marilore,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tijdens de middag hebben we 2 buffet restaurants en 2 snackbars open, voor iedereen wat wils. Ondertussen hebben we ook de wifi over het hele park onder handen genomen, dus handig om te weten. Nogmaals dank en we hopen jullie hier deze zomer weer terug te zien.

gezellig en familiaal

jean jacobs, 5-2-2018

gewoon gaan je zult het zelf zeggen dat alles gewoon goed is
        Kathy, Manager, 9-2-2018

Beste Jean,

Namens het hele team heel erg bedankt voor zo'n fantastische review op Zoover. Wij kijken er naar uit jullie hier terug te mogen ontmoeten!

Met vriendelijke groet,

Kathy Nys

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) scoort een 8.35 uit 10 op basis van 2422 reviews.