Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) *****

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) *****

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)
Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Fantasy (Splashworld) voor je op een rij gezet:

2365 reviews over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in het Nederlands

Marilore, 10-2-2018

Genoeg te doen, vlak bij centrum en direct aan het zandstrand!

Minpuntjes: slechte WiFi in het bijgebouw (uiteindelijk ook niet voor hoeven betalen, dus dat is goed opgelost)

Buffet (vooral in de middag) kwam al snel onze neus uit, gelukkig was er ook een hamburger tentje die elke dag iets anders aanbood.

gezellig en familiaal

jean jacobs, 5-2-2018

gewoon gaan je zult het zelf zeggen dat alles gewoon goed is

Beste Jean,

Namens het hele team heel erg bedankt voor zo'n fantastische review op Zoover. Wij kijken er naar uit jullie hier terug te mogen ontmoeten!

Fantastische ervaring

Dhr Van Gavere, 7-1-2018

Topvakantie gehad in een gigantisch resort met waterpark om nooit meer te vergeten. Er heerst een uiterst gezellige sfeer doorheen het hele domein met zijn ontelbare barretjes en faciliteiten. Het eten was overheerlijk. Wij komen zeker terug!

Beste Mr Van Gavere,

Hartelijk dank voor deze korte en motiverende commentaar.

We zijn blij te horen dat u hebt genoten van ons Hotel en we danken u voor de opmerking ivm het eten.

We hopen jullie dit jaar terug te mogen ontmoeten.

Esther de jager, 31-12-2017

Wij zijn voor de 2 de keer geweest en gaan april 2018 weer erna toe . het is Een super goed hotel het eten mag wel meer afwisselend zijn.de kamers in het club gebouw vind ik te klein. De eerste keer kreeg ik een geweldige kamer in het gebouw met 3 kids

En de 2 keer weer club gebouw met 6 personen in een zeer slechte kamer . receptie heeft het netjes opgelost na zo een buiten huisje. Ik hoop aankomend jaar op een goede kamer in 1 keer . En absoluut niet in het club gebouw .

Het strand lekker dicht bij medewerkers zijn top top in orde

Leuke animatie

Genoeg ligbedden bij het zwembad

Taxi .s stoppen staan net voor de oprit van het hotel voor 10 euro in het centrum

Bus stopt er ook voor 1,50 in centrum pp

Gewoon een super hotel anders kon ik niet voor derde keer terug .

De prijs is redelijk voor wat je krijgt

Alleen het club gebouw is aan vervanging toe

in 2016 en 2017 geweest

Beste Esther,

Namens het hele team heel erg bedankt om een 3de keer voor ons hotel te kiezen en voor zo'n fantastische review op Zoover.

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotelen onze service te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar, zeker van onze repeaters. Dit helpt ons enorm voor alle toekomstige gasten die ons op Zoover volgen. Aarzel niet om ons op voorhand een mail te sturen betreffende de locatie van de kamer.

Nogmaals bedankt en tot in April. Ik kijk er al naar uit!!!!

Groetjes,

Fantastisch!

sylvana, 18-12-2017

echt een droomresort... heerlijk eten alles goed geregeld! Mooie kamers, mooie tuinen en kindvriendelijk.

Ik zeg zeker doen!

Kathy, Manager, 7-2-2018

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor deze positieve woorden. We hopen jullie deze zomer hier terug te zien.

Mvg,

Kathy

Enorm goed resort

Henk, 30-10-2017

Laat ik beginnen met dat het een fantastisch resort is. Groot, ruim, veel zwembaden (wel koud water), mooie glijbanen. Eten is prima, uitgebreid, lekkere wafels 's middags, De kamers zijn wel erg gehorig. De geluiden van de buren zijn soms best wel irritant. Het park is goed schoon. Elke dag schone handdoeken. Zelfs op de kamer heb je Nederlandse tv zenders.(mocht je echt vervelen :) )

Personeel is behulpzaam, vriendelijk. Handdoeken voor bij het zwembad kun je net zo vaak wisselen als je wilt.

Ten tijde van ons bezoek waren niet alle restaurant open. Dat had waarschijnlijk te maken met het feit dat het park niet vol was.

Er is een game-room. Leuke winkeltjes in het hoofdgebouw.

Eén ding is zeker: we gaan zeker terug naar dit resort.

Het resort ligt ongeveer een klein uurtje rijden vanaf het vliegveld Izmir.

Beste Henk,

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw motiverende commentaar, ik ben erg blij om te lezen dat u een geweldig verblijf gehad heeft.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Nooit meer dit resort

Sanne, 30-10-2017

We gaan al jaren naar Turkije. Dit jaar eens een andere streek.

We zijn een gezin met 4 kinderen in de leeftijd van 10 tot 17 jaar.

De kamers waren niet schoon. Er werd ook niet dagelijks de bedden opgemaakt.

Regelmatig kwamen de schone handdoeken na 17 uur.

Langs gaan bij de receptie om dit te bespreken was geen uitkomst.

Bij de kamersmeisje zelf gaan halen ging ook niet, je moest maar wachten.

Het eten was veel van het zelfde , de pasta was altijd koud.

S ochtends veel last van bijen, ze hingen ook standaard ook het frisapparaat.

Vaak een wesp in je glas.

Als je de Turkse taal sprak kwamen ze je drinken brengen of werd er al fruit en drinken klaargezet.

Als Europeaan moest je zelf je drinken gaan halen.

S Avond was er een show. Na een week werd het herhaald.

Als je langer gaat dan 7 dagen krijg je dus constant hetzelfde te zien.

We hebben dit aan gegeven. Antwoord; dan ga je maar naar Kusidasi

Op het terras gaan zitten bij het strand is geen optie want je werd opgegeten door de muggen.

Er reed regelmatig een gif kar langs, hierdoor werden ze nog argressiever.

De oudsten willen graag voetballen.

Het voetbal veld ligt buiten het resort en is niet verlicht, dus s avonds gesloten.

Het strand is niet schoon en geen fijn zand.

Geen aanrader.

Wij gaan hier nooit meer naar toe,

Er waren mensen die voor de 4 e keer kwamen en ze hadden het nog nooit zo slecht gehad

Geachte Gast,

Dank u voor uw informatieve commentaar en opbouwende feedback. Wij hechten er veel waarde aan, omdat wij zo grote kansen krijgen om onze faciliteiten te verbeteren.

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel en de service te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar.

We hebben uw klachten met de desbetreffende managers besproken, waarvoor onze excuses.

Ook wil ik jullie bedanken voor enkele opmerkingen waar we zeker aan kunnen werken in de toekomst.

Ik wil graag vermelden voor onze toekomstige gasten die ons hier op Zoover volgen dat er een guest relation team ter uwer beschikking staat waar U altijd terecht kan.

Het spijt ons echt dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten, omdat we beseffen hoe belangrijk vakantie is voor onze gasten.

Geweldig, waanzinnig, fantastisch!!!

Benjamin Gouweleeuw, 24-10-2017

Wat een geweldig resort. Alles maar dan ook alles tot in de puntjes geregeld. Het Resort is onwijs schoon en het gehele complex is en wordt fantastisch onderhouden. Daarnaast hoef je totaal niet van het resort af want echt aan alles is gedacht. Vooral het aquapark is waanzinnig en breekt ook lekker je dag. Eten en drinken in overvloed en totaal niets over te klagen. Kort samengevat ... Wij komen hier zeker heel snel terug en raden het echt iedereen aan.

Beste Benjamin,,

Namens het Aqua Fantasy Team, heel erg bedankt voor deze prachtige woorden. We zijn erg blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we zijn blij met uw beoordeling!

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Leuk maar niet nog eens

Anoniem, 23-10-2017

Ontbijt was uitgebreid en goed. In de middag en avond vaak het zelfde eten, vlees was vaak doorbakken en daardoor erg taai.

Hotelkamer was redelijk badkamer mocht wel een renovatie gebruiken.

Zijn in de 12 dagen elke dag aan het hoesten geweest en alleen op de kamer zelf.

Ook was het erg lawaaiig tot diep in de nacht op de gangen.

Personeel spreekt erg slecht Engels en lijkt er ook geen moeite voor te doen.

Aquapark was mooi maar mocht ook wel een likje verf gebruiken. Veel banden waren lek. Ook erg jammer dat het drinken niet inclusief was in het aquapark.

Zelf gaan we niet nog een keer naar dit hotel toe.

Geachte Gast,

Het is mij een genoegen om je ervaringen en indrukken van ons hotel, de kamers en het Aqua Park te lezen. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en de verwachtingen van onze gasten te overtreffen , dus ik waardeer alle commentaar.

Prima verblijf

YW, 12-9-2017

Hotel is mega, wij zaten in het club gedeelte, goede ruime kamer, met lekker balkon. Hoewel alles aan te lopen is, moet je wel soms goede schoenen meenemen. restaurant echt prima, ruime keuze en echt elke dag wel iets anders bij het buffet, je kan 1 keer in de week een a la carte restaurant kiezen, heerlijk!

Personeel zijn wij niet over te spreken, een schoonmaakster die snoep eet uit onze kamer? Of gewoon geen handdoeken neerlegd, waar je vervolgens 3 keer om moet bellen, en 1,5 uur verder ze eindelijk hebt... Jammer!

Bedjes waren er in overvloed dus was echt prima.

Hotel ligt niet in het centrum, maar bij de weg is een Dolmus die je voor € 1,50 erheen brengt, ook staan er taxi. Maar Dolmus is prima! En leuk!

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat jullie over het algemeen een goed verblijf hadden. Onze ecuses betreffende de schoonmakers, jullie opmerkingen zijn aan de manager doorgegeven. We hopen jullie toch nog volgend jaar hier weer te ontmoeten.

Mvg,

Kathy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) scoort een 8.36 uit 10 op basis van 2414 reviews.