Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°13°
Hotel Aqua Fantasy (Splashworld)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Fantasy (Splashworld) voor je op een rij gezet:

2396 reviews over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in het Nederlands

1968

Anders

Ongekend fantastisch!

Bas
17-10-2018

Fantastisch Resort! Alles was helemaal perfect niks op aan te merken.

Eten fantastisch, kamers zeer mooi, mooie grote zwembaden, personeel zeer vriendelijk en er is genoeg te doen. Een hele grote aanrader!

Geweldig!

Mesut
1-10-2018

- Leuke animatie team.

- vers en lekker eten, veel variatie ook.

- Elke dag BBQ

- Hele goede service.

- Goede toezicht van lifeguard in het aquapark.

Wat jammer was:

- Kamer die wij hadden, de junior suite was wel goed alleen geen plafond

verlichting waardoor het best donker was in de kamer.

Voor herhaling vatbaar

Familie de Vries
26-9-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Het is een erg groot park, in het begin is het echt even zoeken.

Maar heel mooi aangelegd en genoeg te doen. Onze riante kamer bevond zich in het World gedeelte en was wel verouderd en echt aan renovatie toe. (Beschadigde muren, beschadigingen in de badkamer en niet al te schoon uitziende vloerbedekking) De schoonmaak was echter goed.

Ook in het restaurant, de bars en rondom de zwembaden werd er goed opgeruimd en schoongemaakt.

Het eten was erg goed, veel variatie en goed warm.

Het personeel was allemaal even vriendelijk en sprak goed Engels.

Al met al een hele goede vakantie gehad hier, zeker voor herhaling vatbaar!

Preisdaler

Oud en versleten hotel, slecht eten.

Marcel v Driel
22-9-2018

In potentie kan dit een fantastisch hotel zijn. Mooie ligging aan het kindvriendelijk strand, mooie zwembaden en fantastische aquapark. maar uiteindelijk een hotel waar we niet meer naar terug gaan.

- Pier bij strand is gevaarlijk (bekijk pier maar eens vanaf het water)

- Als de kleur van de drukknop van de WC al versleten is, weet je al genoeg. De kamer had 5 jaar geleden al gerenoveerd moeten zijn. oude kamers, niet passende matras in babybedje, schimmel op wand en plafond. Schuifpui kon niet op slot

- zeer klantonvriendelijk personeel (klantvriendelijkheid is meer dan alleen lachen)

- Personeel spreekt slecht engels, moeilijk te communiceren

- Eten zeer slecht. frituren is kennelijk een manier op eten op te warmen. Alles uit frituur was lauw en zacht. Alles van grill was droog. Kinderbuffet bestond alleen uit gefrituurde rommel

- service receptie zeer slecht. meerdere keren moeten bellen voor hetzelfde probleem

Fantastisch en volgend jaar weer!

Familie Veerman
11-9-2018

Weer terug van 3 heerlijke weken Aqua Fantasy. En dat voor de 14e keer! En volgend jaar komen we zeker terug! We hadden een super mooie kamer in het World-gedeelte, met een groot balkon en heerlijke bedden. Wij liggen graag bij het rustige ‘haaien-zwembad’. Zo heb je mooi uitzicht op het Aqua Park en kun je, als het even rustig is, lekker glijden. Aan het eten in de buffetrestaurants wordt veel aandacht besteed. Maar in de a la carte restaurants word je ook getrakteerd op heerlijk eten en een uitstekende bediening. Het serviceniveau ligt hoog. En is er iets, dan wordt het bij melding aan de guest relations meteen opgepakt. Kusadasi ligt iets verder weg. Leuk om een keertje gezien te hebben, maar wij zijn niet zo gecharmeerd van het toeristische gedoe. Efeze is wel een aanrader. Kun je prima zelf (met taxi of bus) bezoeken. Het windje, in combinatie met de zon, maakt het klimaat in Kusadasi aangenaam. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Super vakantie gehad!

Maxime
11-9-2018

Net terug van een vakantie naar Aqua Fantasy en wat was het toch fijn! We zijn al meerdere keren naar dit hotel geweest en je merkt echt vooruitgang. Het eten in de buffetrestaurants is enorm verbeterd, de schoonmaak rond de zwembaden is beter en het personeel is erg vriendelijk. Het eten in de a la carte restaurants is super en je kan je prima vermaken in het Aquapark. Wat wel wat verbeterd zou kunnen worden is de schoonmaak van de kamers, er bleven soms nog wel viezigheidjes op de grond liggen. Daarnaast was elke avond in de Pearl Bar muziek, op zich heel leuk, maar op je kamer kan je er nog steeds van genieten. Muziek stond dus echt iets te hard. Voor de rest was het weer perfect, ik heb genoten en we komen volgend jaar zeker terug!

Heerlijk!

Anoniem
3-9-2018

Voor het eerst met ons gezin in een all inclusive hotel geweest. Het overtrof mijn verwachtingen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Plus: het eten (veel en lekker), het aquapark (voor ieder wat wils en niet al te druk), fijne zwembaden, het complex zelf met mooie tuinen, gelegen aan een prima strand, en 's avonds was er altijd wel iets te beleven. Wat wij zelf heel fijn vonden was dat je zowel de drukte als de rust kon opzoeken. Wij vonden het zwembad bij het world gedeelte veel te druk qua publiek en muziek, en gingen dus lekker naar het zwembad bij het club gedeelte, een stuk rustiger.

Min: het welbekende handdoekje leggen in de ochtend, een hotelkamer met verouderde badkamer en de housekeeping die regelmatig vergat om wc papier en zeep etc. aan te vullen. Ook sprak niet al het personeel Engels, wat soms lastig communiceren was. Het stadje Kusadasi vonden wij niet leuk.

Al met al gaan wij hier zeker terugkomen!

Super vakantie gehad!!

Jade
2-9-2018

Wat heb ik een fijne vakantie gehad in Aqua Fantasy! Ik wil volgend jaar zeker terug! Mijn pluspunten:

-Goede kwaliteit van het eten en veel variatie

-Vriendelijk personeel

-Netjes onderhouden

-Veel verschillende zwembaden, waardoor je je niet opgepropt voelt.

Als ik al nadelen kan noemen:

-In het zwembad heb ik mij een aantal keer bezeerd door glas of tegels met scherpe randen.

-De schoonmaak van de kamers mag iets worden aangescherpt. Stofzuigen? Volgens mij 3 weken lang niet gebeurd.

Ik kijk al uit naar mijn verblijf in Aqua Fantasy volgend jaar!

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Pieter
31-8-2018

Net terug van 3 weken Aqua Fantasy en wij hebben alweer vreselijk genoten! Mooi om te zien dat men continue bezig is om te verbeteren. Het eten in de a la carte restaurants is heerlijk en de bediening is zeer correct, maar ook aan het eten in de beide buffetrestaurants wordt aandacht besteed. Klachten over koud eten? Schep iets minder op en loop een keertje extra. En heb je eens een opmerking of zie je een minpuntje? Kaart het aan bij de Guest Relations en het wordt, indien mogelijk, meteen opgepakt. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Aquapark is leuk, voor jong en oud. Zoek je wat meer rust, dan biedt het hotelcomplex dat ook. Wat wil je nog meer? Nou, dat het maar snel zomer 2019 wordt, want dan komen wij zeker weer terug! Bedankt voor de fijne vakantie!

Ook de 3e keer weer top!

Fam de Jong
23-8-2018

4 en 5 jaar geleden hebben wij dit resort ook bezocht; toen waren we zeer te spreken over dit resort. Aan de ene kant wisten we dus wat we konden verwachten; al is het natuurlijk maar de vraag of het resort nog steeds hetzelfde was.

Gelukkig kunnen wij zeggen dat er niet veel veranderd is in het resort; er zijn wat kleine aanpassingen gedaan maar die doen niks af aan onze algemene beleving.

Het eten was nog steeds van een zeer goede kwaliteit, al leek er wel minder variatie te zijn. Wat wel positief opviel is dat bepaalde items niet snel "op" waren (bijv de croissants bij het ontbijt).

De kamers waren gerenoveerd dit betekend dat er geen bad/douche combo meer is, maar alleen een douche (dit moet o.a. TUI nog aanpassen op hun website).

Het zwemwater was lekker op tempratuur en een goede verkoeling op de zeer warme dagen. Ook de kwaliteit van het water was op het oog goed. Helaas gebeurde het tijdens onze vakantie twee keer dat er

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.