Amores.1 Boat trip

9.5Fenomenaal

• 10Astrid18-09-2019

Geweldig

Weer een geweldige boottocht gemaakt met de Amores 1. Indien je een relaxte boottocht wenst is dit en aanrader!. Eigenaren Hasan en Rianna zijn zeer gastvrij. Emre de tweede man aan boord is een toppertje!. Dit was onze vijfde keer maar zeker niet de laaste keer😀

Gereisd met partner in september 2019

• 10Evelien29-07-2019

Geweldig

Wat een fantastische ervaring op zee. Genieten met een hoofdletter. Je wordt zeer gastvrij behandeld. Gezellig en warm. Een heerlijke dag met fijne bemanning!

juli 2019

• 9Odette Kaak22-05-2019

Aanrader!

Vorige week (16 mei) een gezellige dag gehad op de Amores. Wij waren met vijf personen waaronder twee kleine kinderen. Iedereen heeft erg genoten. Mochten wij nogmaals Kusadasi bezoeken dan boeken wij zeker weer een dag bij jullie. Bedankt!

mei 2019

• 9Michel Hondema08-05-2019

Leuk, relaxed dus zeker een aandrader!!

Ondanks het dat het aardig vroeg in het seizoen (temp) was zijn we een dagje met de Amores 1 mee geweest. Na een hele kleine aanbetaling te hebben gedaan van 25 euro hadden we 5 plekken gereserveerd. De volgende dag opgehaald bij het hotel en daarna afgeleverd bij de boot. Vrij snel daarna kozen wij het ruime sop. Hassan was de "kapitein" en Emre de "dekknecht". Over het hele dek lagen dikke kussens waarop je met een handdoek perfect kon zitten en liggen. Door 2 speakers klonk normale muziek die op een normaal volume werd afgespeeld. We hebben 4 verschillende plekjes bezocht waar we even konden zwemmen. Onderweg kwamen we niks te kort aan drankjes. Het eten was ook behoorlijk goed en er was genoeg voor een ieder. Op de terugweg werden de zeilen gehesen en vaarde we op de wind weer te weer terug naar de haven, Van daaruit werden we weer terug gebracht naar de diverse hotels. Kortom een relaxed dagje met een boot weg op zee.

mei 2019

• 9Frank07-05-2018

Helmaal toppie

Rianna en Hassan toevallig tegengekomen in Kusadasi. We hebben toen spontaan besloten een boottocht met hun te doen. Dit was achteraf een prima keuze. s'Ochtends bij ons hotel opgehaald en vertrokken met het met de zeilboot. De crew super vriendelijk! Eten en drinken in een woord geweldig! Ook onze kinderen hebben het de hele dag prima naar hun zin gehad. We hebben echt genoten van een heerlijke dag. Op de terugweg hebben we op de zeilen gedaan. Er was iets te weining wind waardoor we de moter hebben moeten gebruiken. Dit is echt een aanrader en zou het bij een volgend bezoek zo weer doen!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Angeline Demirhan04-05-2018

Amores 1 bootreisje

Bootreisje in Kusadaşı. Geweldige reis langs kuşadaşı. Genoten. Leuke kapitein, personeel en medereizigers. Aan te bevelen

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Hans en Ivar29-04-2018

Machtig mooie ervaring!

De mooiste dag van onze vakantie in Kusadasi was aan boord van de Amores 1. Zwemmen, snorkelen, vissen, zonnen, heerlijk eten en drinken in de mooiste baaien voor de kust. Bedankt Rianna, Hassan en Emre voor deze topdag!!!

april 2018

• 10Carla Zeegers29-04-2018

As always fantastic!!!!

Lovely boattrip with the Amores1 It was the first trip of the seasin, with a small group, very nice people, and lovely weather! We can recommend this boat to everyone! Carla and Christiaan

Gereisd met partner in april 2018

• 10Lucinda15-09-2017

Een volle dag genieten !

In één woord: Geweldig! In de stad kwamen we Rianna tegen, een Nederlandse vrouw die ge-emigreerd is naar Turkije. Ze was boodschappen aan het doen maar had moeite met haar fiets staande te houden, dus we hielpen een handje. Er begon een spontaan / gezellig gesprekje en de Amores1 kwam al snel ter sprake. Ze legde uit dat ze boottrips organiseerde voor de zeilboot van haar (Turkse) man. Maximaal 20 personen aan boord, selectief publiek (Nederlanders, Duitsers, Engelsen), all inclusive drinken en het eten zou ook verzorgd worden. Ze liet ons een kaartje zien waarop fotos stonden van de zeilboot en daarop konden we zien dat er genoeg plaats is voor iedereen om te liggen. Ook zouden we 4x stoppen onderweg zodat mensen konden gaan zwemmen in de zee, en er waren snorkels aanwezig. Niets is minder waar, alles wat ze vertelde werd ook tot in de puntjes verzorgd! Er stond een gezellig muziekje aan op de boot, top service, heerlijk eten, en ook heel persoonlijk naar de gasten toe 👌🏼

Gereisd met partner in september 2017

• 10Familie Kouwenberg uit Almere09-09-2017

Ge-wel-dig!!! Varen met Amores1 is onvergetelijk.

Wij vonden deze boottocht helemaal geweldig. Het varen op zee, snorkelen de prima sfeer aan boord met muziek en gezelligheid. Onze kinderen vonden het geweldig om vanaf de boot (het dak) het water in te springen, te snorkelen en onderwaterfoto's te maken. De boot van Hasan en Rianna is prachtig mooi. De gastvrije vriendelijke bemanning Hasan, Emre en Aygut hebben ons een supermooie onvergetelijke dag bezorgd.Volgend jaar gaan we weer!

augustus 2017

10 van de 257 reviews gezien