Hotel Amara Sealight Elite

Hotel Amara Sealight Elite

8.9Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 648p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

37 reviews over Hotel Amara Sealight Elite

• 9Jack26-02-2020

Was weer lekker bij Amara sealight elite....3e kee

Dit was de derde keer Amara sealight en we hebben weer genoten. Heerlijk eten in alle a la carte restaurants. Lekker ff shoppen in Kusadasi voor minder dan 1 euro met de dolmus….altijd leuk . Verder alles goed nog steeds in dit hotel...……..1 dingetje nog die ligbedjes aan strand/zwembad zijn echt aan vervanging toe. Als die weer lekker liggen kom ik zeker terug.

Groet Jack

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    9Yvette08-10-2019

Heerlijke vakantie

Prachtig hotel! Modern nieuw hotel (2015), dit zie je aan alles terug. Mooie grote kamers, met zijzeezicht. Snelle liften, heerlijke a la carte restaurants, alles goed schoon. Alle faciliteiten top en goed verzorgd. Lopend buffet zeer gevarieerd en lekker. Wij hebben genoten van onze vakantie en raden dit hotel zeker aan!

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10hatice26-07-2019

waanzinnig

zeker aanteraden plek voor families ik met mijn 4 kinderen hebben zeker genoten top locatie gezellig in dienst vooral met animatie team hebben wij en mijn kinderen vooral genoten, we zullen zeker herhalen. bedankt voor alles vooral service :))

Guest Relations Department, Sanal İletişim Görevlisi, 21-09-2019

Geachte Gast, Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Hartelijk dank dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in Amara Sealight Elite Hotel. Met vriendelijke groet Guest Relations Department

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Lilian19-07-2019

A la Carte restaurant op de 10e verdieping was geweldig, we hebben een romantische avond gehad met een mooi uitzicht op de zee en bergen. Er was veel variatie in de main restaurant qua eten. Al met al een top vakantie gehad.

Guest Relations Department, Sanal İletişim Görevlisi, 21-09-2019

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jaap09-07-2019

Geweldig

Uitstekende hotel en service. Heerlijk gegeten in het A la Carte restaurant. Thalasso - behandeling gehad en voel me als herboren. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Ik kom zeker terug!

Mehmet, Sanal İletişim Görevlisi, 13-07-2019

Geachte Jaap,

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jack van kooten04-07-2019

Te gek hotel

Aangekomen in hotel. Ingecheckt en de kamer gekregen met uitzicht op zee. Mooi grote kamer met 2 kingsize bedden en bubbelbad. Het eten in de restaurantjes die je een dag van te voren moet bespreken die zijn perfect vooral de wok die was mijn favoriet. Het personeel is zeer behulpzaam ook al worden ze soms behandeld als vuil door de oostbloklanden. ( rus,bulg,rom, pol, belar) om maar een paar te noemen. Dit is zeker een hotel waar ik terug zal komen. Jongens ga zo door met ons te vermaken en dan zal het zeker een 5 ster houden.

Beste Jack,

Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover.

We vinden het heel fijn te horen dat u een geweldige vakantie had bij ons en we hopen u snel weer terug te zien.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Sonja04-07-2019

We zijn 17 dagen hier geweest en het was geweldig.Het eten is goed wij waren vooral erg enthousiast over het wok restaurant (wel een dag van te voren bespreken)Er wordt goed schoongemaakt de hele dag wordt alles goed bijgehouden.Vriendelijk personeel vooral de dame van de guest relations.Het enige min puntje zijn de ligstoelen bij het zwembad en strand die liggen niet echt lekker.Maar met een luchtbedje is dat goed op te lossen.Kortom een geweldig hotel waar we zeker terugkomen. De kamers zijn erg mooi en groot.

Beste Sonja,

Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jaco23-06-2019

Geweldige vakantie gehad. Mooi rustig hotel en vriendelijk personeel. Kamers ruim en schoon. Eten van zeer goede kwaliteit en ruim aanbod.

Mehmet, Sanal İletişim Görevlisi, 08-07-2019

Beste Jaco, Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 1Elise23-05-2019

Nooit meer

Het eten in dit hotel is echt geen 5 sterren waard, vreselijk. Je eet elke dag het zelfde er is helemaal geen variatie en het is totaal niet hygiënisch. Want ik ben uiteindelijk door het eten ziek geworden.

Beste Elise,

Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Alle beoordelingen zijn voor ons belangrijk, zowel de positieve als de negatieve.

Wij betreuren het ten zeerste dat u niet terveden bent over het algemeen verloop van uw vakantie.

De aangebrachte punten zullen zeker besproken worden met de desbetreffende managers.

Wij bedanken u van harte voor de feedback en wensen u het allerbeste.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Nick13-09-2018

Bijzijn is meemaken.

Het is een zeer mooi en zeker een luxe hotel/resort. Het eten is echt top. Heel vers en dat is echt geweldig. Eten was afentoe aan de lauwe kant, maar wel super vers dus dat boeide ons niet veel, eten lauw is prima te doen. De toetjes zijn trouwens echt Super lekker. Het personeel werkt erg hard en wordt hier te weinig voor beloond door de Bepaalde toeristen, die behandelen als honden en dat kan echt niet, hier mag het personeel ook echt iets van zeggen ( neem aan dat ze dat na werktijd ook doen ) verder erg veel nationaliteiten en dat is dus prima.

Schoonmaken van de kamers is top elke dag wordt het bed opgemaakt en handdoeken ververst, de kamer gedweild gewoon top schoonmaak. Ook wordt de minibar elke dag aangevuld zo heb je elke dag lekker koud drinken voor op de kamer of uitstapje.

Het zwembad is echt top, er wordt goed voor je gezorgd. Zo is er een jonge op skeelers die je drinken komt serveren echt een Geweldig idee.

Mehmet, Sanal İletişim Görevlisi, 08-07-2019

Beste Nick, Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Amara Sealight Elite info