Hotel Amara Sealight Elite

HotelLuxe hotelWeer vandaag25°12°
Hotel Amara Sealight Elite
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Amara Sealight Elite voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Amara Sealight Elite in het Nederlands

eten kan veel beter voor 5 sterren

kristine, 25-9-2017

hotel op zich is zeer goed ,maar het eten turks gericht ,geen variatie en altijd koud

zeer mooie kamers en proper,wifi heel goed

Super hotel

Jack, 27-7-2017

Zeer schoon en goed hotel alle sterke dranken van top kwaliteit vriendelijke personeel het heten in het restaurant was wat minder maar super goed onbijt a la carte restaurants uitmuntend kon je elke dag boeken wat mensen hier te klagen hebben weet ik niet kom hier zeker terug

Super vakantie

Ernst Kruijd, 23-7-2017

In tegenstelling tot een aantal vorige reacties hebben wij hier met 3 kinderen een fantastische vakantie gehad.

Eten was prima, genoeg variatie en de a la carte restaurants Anadolu en Chorba serveerden heerlijke gerechten.

Supervakantie

Fam. Delva, 18-7-2017

Schitterend hotel. Prachtige ruime, propere kamers. Zeer behulpzaam personeel. Animatie top, voor zowel de kids als volwassenen. Eens samen gesport (ook met de Iraniërs) en ze zijn de vriendelijkheid zelve... Zwembaden top!! Voor ieder wat wils: kidsbad, inloopzwembad, zee,... ligzetels wat ongelukkig door constructie maar zou perfect te verhelpen zijn met ligmatjes. Nu, we konden ons verhelpen met dubbele handdoeken te leggen.

Qua eten was het buffetrestaurant nu niet de grootste troef, maar toch steeds lekker en voldoende keuze. themarestaurants waren super. Ook de snacks buiten en de verse wafels waren steeds super.

Hier komen we zeker nog terug.

Top vakantie.

Gveens, 23-6-2017

Bij binnen komst van dit hotel wordt je overweldigt door ruimte en aankleding van dit hotel, je gaat direct je verwachtingen opschroeven en de kamers maken dit gelijk waar.

De service is goed maar ook wel puntjes voor verbetering, maar ze blijven altijd vriendelijk en ze willen je vakantie onvergetelijk maken.

Het eten is goed er is altijd wel wat te vinden wat je wil en anders gewoon de kok vragen .

Bijna alle dingen zijn onder 1 dak en dat heeft zijn voor en nadelen maar het word in goede banen geleid door het personeel.

Het strand is klein maar je kunt ver de zee in lopen en het zwembad is groot en zeer schoon en word dagelijks gecontroleerd op zuiverheid van het water.

Eigenlijk in een paar woorden gewoon doen en geniet van de tijd dat je daar bent want een fijne vakantie vliegt voorbij.

niet normaal voor 5 sterren

marcus geijsels, 17-6-2017

Hotel en bij behoren geweldig

Eten is het niet waard, weinig afwisseling, en is lauw of reeds koude ondanks bain marie welke niet goed gebruikt worden.

Vast personeel, vriendelijk en doen moeite om u te verstaan, ander personeel (jeugd) doen geen moeite.

Indien er een aanpassing zou gebeuren inzake verwarming van eten zou dit hotel een toppepr kunnen worden.

Gaan weer terug.

Van Huffel, 17-6-2017

Geweldig hotel alles erop en eraan, helaas was het eten iets minder, maar verder fantastisch !

Mooi en super hotel,maar...

Pajot!, 13-6-2017

Onze eerste indruk was formidabel.

Bijzonder knap en luxueus resort,wel niet echt gezellig.

Eten was wel lekker en veel keuze,maar steeds hetzelde,zeer weinig afwisseling.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam,maar bvb een simpele coctail maken is echt niet mogelijk,ze kennen geen maten.

Eerste dagen was het zeer kalm,daarna kwamen de Russen met volle bussen aan.

Eerlijk waren ze wel beschaafd,tot sommige andere ervaringen.

Maar,we gaan reeds 12 jaar naar Turkye en wat er nog veel erger is dan Russen,zijn de Iraniërs!!

Wat een onbeschoft en uit de hoogte doende volk is dat?

Tegenover personeel en andere toeristen totaal geen respect!

Wij kregen als Belg het gevoel dat we niet thuishoorden in dit hotel.

Mooie vakantie gehad maar door de vele Russen en onbeschofte Iraniërs zal dit de eerste en enige keer zijn dat wij in dit hotel verblijven.

Geen aanrader

Guzel, 4-6-2017

Een keer, nooit weer. Kamer mooi, van buiten blink, binnen stink. In onze kamer hing een enorme rioollucht en dit is niet verholpen. We hadden een luxe kamer geboekt.

Eten slecht, koud, weinig variatie. Onvriendelijk personeel. Kusadasie is net een uitgestorven spookstad.

mwah!

anneke, 4-6-2017

Het was erg rustig waardoor de buffetten erg summier waren en elke dag hetzelfde. Geen animatie en geen sfeer. Gelukkig hadden we een auto waarmee we weg konden gaan. Het hotel kan er natuurlijk niets aan doen dat er zo weinig gasten zijn maar ons verblijf is hierdoor wel kenmerkend geweest.In de 2e helft van onze vakantie kwamen er meer mensen, met name Russen en Iraniërs. De buffetten werden toen uitgebreider maar onze vakantie zat er toen op......Grote borden met eten en fruit o.a. heerlijke aardbeien werden opgeschept maar niet opgegeten. Kamers zijn zeer ruim en schoon. Jammer van zo'n prachtig hotel. Ben erg benieuwd hoelang dit goed blijft gaan. Op deze manier kan een hotel dit niet volhouden.

We hebben al met al toch een fijne relax vakantie gehad. ☺

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amara Sealight Elite in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amara Sealight Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amara Sealight Elite scoort een 8.4 uit 10 op basis van 22 reviews.