Hotel Amara Sealight Elite

Luxe hotelWeer vandaag23°14°
Hotel Amara Sealight Elite
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Amara Sealight Elite voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Amara Sealight Elite in het Nederlands

Bijzijn is meemaken.

Nick
13-9-2018

Het is een zeer mooi en zeker een luxe hotel/resort.

Het eten is echt top. Heel vers en dat is echt geweldig. Eten was afentoe aan de lauwe kant, maar wel super vers dus dat boeide ons niet veel, eten lauw is prima te doen.

De toetjes zijn trouwens echt Super lekker. Het personeel werkt erg hard en wordt hier te weinig voor beloond door de Bepaalde toeristen, die behandelen als honden en dat kan echt niet, hier mag het personeel ook echt iets van zeggen ( neem aan dat ze dat na werktijd ook doen ) verder erg veel nationaliteiten en dat is dus prima.

Schoonmaken van de kamers is top elke dag wordt het bed opgemaakt en handdoeken ververst, de kamer gedweild gewoon top schoonmaak.

Ook wordt de minibar elke dag aangevuld zo heb je elke dag lekker koud drinken voor op de kamer of uitstapje.

Het zwembad is echt top, er wordt goed voor je gezorgd. Zo is er een jonge op skeelers die je drinken komt serveren echt een Geweldig idee.

prima hotel

leen
18-6-2018

mooi hotel. zeer mooie kamers het was nog rustig dus ruimte genoeg aan het strand en bij de zwembad . gasten waren voornamelijk turks op zaterdag en zondag prima volk ook iran was er, belgen en Hollanders . en natuurlijk russen die scheppen de borden vol zoals altijd. bediening in het hoofd restaurant was echt beneden pijl die deden alleen afruimen, bestek moesten we regelmatig zelf maar pakken ,ook kreeg je niets te drinken bij het eten daar werd niet om gevraagd .a la carte was wel top 4 keer gedaan en wok is een aanrader . de bar buiten was prima deden zeer goed de best , ook ober op rolschaats helemaal top . receptie was matig engels was er niet bij. wel bij binnenkomst van hotel. en ja zal er best terug heen gaan is geen straf om daar 12 dagen te verblijven, maar 5 steren ultra al inclusive haal het niet bij mij, sorry wel 4 sterren das dan verdiend

Guest Relations Department, Sanal İletişim Görevlisi, 19-6-2018

Geachte Gast,

Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Hartelijk dank dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in Amara Sealight Elite Hotel.

Wat wij goed vonden

5)vlakbij Kusadasi

6) 7 a la carte restaurants waarvan 3 te res. tegen bet. van 25 Tl p/p

7)Filiz van de guest relations, zoveel moeite en nog meer voor de gasten

8)het eten in de a la carte, buffet en pool restaurants

9)de liquid bar,the pub en de patisserie met een grandioze sjieke uitstraling, heerlijke koffies, ijs en gebak (volgens mij zelf gemaakt)

10)de juwelier, eindelijk weer een die eerlijk is en niet alleen maar uit op het leegtrekken van je portemonnee

Wat vonden wij niet goed;

sja wat kan je niet goed vinden in een 5 * restaurant in Turkije

De bediening spreekt geen NL, soms slecht engels, het eten is geen hutspot of een karbonaadje zoals oma ze maakt. Een hoop recensenten verwachten dit wel naar dit is juist de romance van vakantie in het buitenland, anders kan je beter thuis blijven.

Guest Relations Afdeling, Sanal İletişim Görevlisi, 21-6-2018

Geachte Gast,

Wij willen U van harte bedanken voor uw beoordeling over uw verblijf in Amara Sealight Elite. Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf met ons heeft gehad. Uw mening is uitermate belangrijk voor ons, en uw complimenten zal doorgegeven worden aan onze collega’s en natuurlijk de juwelier . Met trots kan ik u vertellen dat alle produkten zelf gemaakte produkten zijn (inclusief ijs).

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, en tot dan wensen wij u gezondheid en veel geluk !

Guest Relations Afdeling

Super vakantie gehad

Bas
16-6-2018

Het een is een fantastisch hotel! Heel mooi en erg schoon, kamers zijn erg groot en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is goed en leuke glijbanen. Wij waren nog in een rustige periode dus dat was lekker, de laatste paar dagen werd het iets drukker en toen werd het wat meer dringen bij de bar. Het eten was prima en voor ieder wat wils, dranken waren lekker en goede merken. Bediening allemaal heel erg aardig en behulpzaam, alleen spraken de meeste niet of slecht Engels. Hou wel rekening met een lange bus transfer vanaf Izmir.

Een aanrader voor het voor- of naseizoen!

Guest Relations Department, Sanal İletişim Görevlisi, 17-6-2018

Geweldig hotel.

Gabriella
13-5-2018

Geweldig hotel, zijn hiernaar toe gegaan nadat het hotel wat we eigenlijk geboekt hadden vreeslijk was. Daarna kon onze vakantie echt beginnen. We gaan deze mei weer terug hier naar toe, dat zegt alles.

Guest Relations Department, Sanal İletişim Görevlisi, 7-6-2018

Geachte Gast,

Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Hartelijk dank dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in Amara Sealight Resort Hotel.

eten kan veel beter voor 5 sterren

kristine
25-9-2017

hotel op zich is zeer goed ,maar het eten turks gericht ,geen variatie en altijd koud

zeer mooie kamers en proper,wifi heel goed

Super hotel

Jack
27-7-2017

Zeer schoon en goed hotel alle sterke dranken van top kwaliteit vriendelijke personeel het heten in het restaurant was wat minder maar super goed onbijt a la carte restaurants uitmuntend kon je elke dag boeken wat mensen hier te klagen hebben weet ik niet kom hier zeker terug

Gastrelatie Afdeling, Sanal İletişim Görevlisi, 22-7-2018

Gastrelatie Afdeling

Super vakantie

Ernst Kruijd
23-7-2017

In tegenstelling tot een aantal vorige reacties hebben wij hier met 3 kinderen een fantastische vakantie gehad.

Eten was prima, genoeg variatie en de a la carte restaurants Anadolu en Chorba serveerden heerlijke gerechten.

GUEST RELATIONS, Sanal İletişim Görevlisi, 22-7-2018

Supervakantie

Fam. Delva
18-7-2017

Schitterend hotel. Prachtige ruime, propere kamers. Zeer behulpzaam personeel. Animatie top, voor zowel de kids als volwassenen. Eens samen gesport (ook met de Iraniërs) en ze zijn de vriendelijkheid zelve... Zwembaden top!! Voor ieder wat wils: kidsbad, inloopzwembad, zee,... ligzetels wat ongelukkig door constructie maar zou perfect te verhelpen zijn met ligmatjes. Nu, we konden ons verhelpen met dubbele handdoeken te leggen.

Qua eten was het buffetrestaurant nu niet de grootste troef, maar toch steeds lekker en voldoende keuze. themarestaurants waren super. Ook de snacks buiten en de verse wafels waren steeds super.

Hier komen we zeker nog terug.

guest relatıons, Sanal İletişim Görevlisi, 22-7-2018

Met vriendelijke groet

Top vakantie.

Gveens
23-6-2017

Bij binnen komst van dit hotel wordt je overweldigt door ruimte en aankleding van dit hotel, je gaat direct je verwachtingen opschroeven en de kamers maken dit gelijk waar.

De service is goed maar ook wel puntjes voor verbetering, maar ze blijven altijd vriendelijk en ze willen je vakantie onvergetelijk maken.

Het eten is goed er is altijd wel wat te vinden wat je wil en anders gewoon de kok vragen .

Bijna alle dingen zijn onder 1 dak en dat heeft zijn voor en nadelen maar het word in goede banen geleid door het personeel.

Het strand is klein maar je kunt ver de zee in lopen en het zwembad is groot en zeer schoon en word dagelijks gecontroleerd op zuiverheid van het water.

Eigenlijk in een paar woorden gewoon doen en geniet van de tijd dat je daar bent want een fijne vakantie vliegt voorbij.

Gastrelatie Afdeling, Sanal İletişim Görevlisi, 22-7-2018

Gastrelatie Afdeling

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amara Sealight Elite in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amara Sealight Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.