Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

3 Reviews over Alibabam

• 2Inge14-09-2011

Nooit meer

De kamers waren vies, er werd slecht schoongemaakt. Toiletpapier werd niet aangevuld, dat moesten we zelf kopen. Electriciteit viel constant uit. Warm water was vaak niet aanwezig.

• 4Pascal02-09-2011

Nooit meer

Via touroperator geboekt. touroperator hebben wij tijdens de vakantie niet gezien. Er zou de dag na aankomst een reisleidster informatie geven. Op afgespoken tijdstip en plaats was er niemand. Een tijd gewacht maar niemand gezien.

Onze kamer was erg slecht. Badkamer was heel klein. De wasbak hing los van de muur en uit de douch kwam een kleine straal koud water. Met wat geluk werd het water na een half uur iets warmer.

In de tv zat een nest van een insect. De tv werkte ook niet. Handoeken en beddengoed werd niet verschoond. Ondanks dat wij dit meerdere malen dringend hadden verzocht. Het eten vonden wij wel goed en keuken en barpersoneel waren wel vriendelijk. Behalve het zwembad is er in het hotel niets te doen. Voor kinderen wordt er niets georganiseerd. Het strand is ver weg. Is 20 minuten lopen of met het busje. Voor ons dit hotel nooit meer. hetzelfde geld voor TO. Op de site stond er hele andere informatie over het hotel. Wij zagen dit dit inmiddels een beetje is aangepast.

• 1Joanne24-08-2011

Hotel Alibabam? Schijn bedriegd.

Met een dosis goed humeur stapten wij, 3 jongedames, in het vliegtuig, richting Turkije, Kusadasi.

Met het beeld wat touroperator ons heeft meegegeven (2K-appartement, kitchenette, 100 m van het strand) kwamen wij aan, om half twee s nachts. De kamer bleek meteen een teleurstelling, maar we waren zo moe van de reis dat we het erbij lieten. Niets bleek hier van waar. We moesten twintig minuten lopen voor het strand, de kleine kamer die we deelden was uiterst smerig. We hadden zelfs een muis op de kamer! Daarnaast liet het personeel ook te wensen over, waardoor we ons op onze wel verdiende vakantie bedreigd voelde. Na een gesprek met de hoteleigenaar is dat laatste enigszins verholpen. Helaas heeft het onze vakantie wel min of meer verpest, dus een aanrader is dit hotel absoluut niet.

Hotel Alibabam info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)