Adaland Dolphinpark / Seapark

Adaland Dolphinpark / Seapark

9.6Fenomenaal

• 10Ruud14-07-2018

Geweldig

Met het gezin naar Adaland aquapark geweest. Het complex ligt tegen een heuvel met uitzicht op Kusadasi. De eerste indruk was goed. Er zijn kleedruimtes met gratis lockers en tegen betaling (5 lira) kluisjes. Je kunt ieder moment van de dag bij je spullen. Je moet een Adacard ophalen en opladen met geld. Je kunt in het park zelf niet met cash betalen. Eten en drinken is overal in het park beschikbaar en redelijk geprijsd (1,5 euro voor blikjes drinken, 5 euro voor friet met snack).

Er zijn meerdere grote zwembaden die verdeeld zijn over terrassen. Overal staan voldoende lege ligbedjes met parasols of tentdoek. De glijbanen zijn geweldig. Zowel voor kinderen als volwassenen. Onze favorieten waren de Loop slides (20 meter hoge valtorens) en Amazoon family slides (140 meter lange baan met banden tot 4 personen ).

juli 2018

• 10manonnieex06-07-2015

Dolfijnen zwemmen

Ik ben niet in het dolphin/sea park zelf geweest. Ik ben alleen 1 dag in het zwempark geweest, dit was leuk! Twee dagen erna zijn mijn vriend en ik op eigen gelegenheid nog een keer naar het park terug gekomen voor het dolfijnen zwemmen. We hebben bij de balie gevraagd of we diezelfde dag nog met de dolfijnen konden zwemmen en dit kon, gelijk betaald en ik hoefde maar een uur te wachten en toen was het zo ver. Ik mocht dan eindelijk met dolfijnen gaan zwemmen. Ik had heel erg geluk want ik zat maar met 2 andere vrouwen in het water, hierdoor hadden we allemaal veel tijd met de dolfijn. Het was de mooiste ervaring uit mijn leven. En ja, het is erg prijzig.. Maar zo heeft ieder zijn eigen dromen en wensen.. Ik was 90 euro kwijt voor het zwemmen, en de foto's waren 10 euro per stuk. Mijn vriend heeft zelf ook heel veel foto's en filmpjes gemaakt dus ik heb ontzettend veel leuke fotot's en filmpjes erbij.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Ingrid18-06-2015

Wat heb ik een geluk gehad!

Vind het jammer negatieve ervaringen te lezen, die van mij was supers!!!! Ik was als enige in het water, mijn man mocht mee, weliswaar niet op een top plek om te fotograferen, het kostte mij wel 90 euro, maar ben dan ook meer als een half uur lang bij de dolfijnen geweest en gezwommen met de dolfijnen! Dat was mijn droom en is uitgekomen, dus ik was erg happy, heb er ook 2 foto's van. Minder is dat je ze in gevangenschap tegenkomt, dus mijn volgende droom als duikster zijnde is dat ik ze in de natuur tegen ga komen. Dat is mijn volgende uitdaging :D

Gereisd met partner in mei 2014

• 6lies de backere07-06-2015

leuk maar niet spectaculair

leuk om te doen met kinderen maar ons ontbrak het een wauw gehalte.

mei 2015

• 8Maymun05-01-2015

Zwemmen met dolfijnen in Adaland

Wij hebben in juni gezwommen met dolfijnen. Dit is super goed bevallen, we hadden met 4 personen een klein half uur met de dolfijn. Dit is vergeleken met andere parken erg lang. Van te voren krijg je ook een leuke en goede uitleg over dolfijnen, de omgang en wat je allemaal mag doen.

We vonden het alleen erg jammer dat er op de website staat aangegeven dat je dan ook meteen het park in mag, maar dit was niet zo en hier moesten we apart voor betalen. Dit hebben we dus niet gedaan. Ook zijn de foto's belachelijk duur maar dit is meestal zo, afdingen heeft totaal geen zin.

Gereisd met partner in juni 2014

• 6Arta29-08-2014

Niet aan te bevelen

Seapark niet een aanrader.

Voor €40 kun je tussen een paar vissen duiken. De dolfijnen alleen maar bekijken. En je kan in een kooi bij een aantal kleine haaien. Overigens is de lunch inclusief en dat was goed te eten.

Maar voor dit geld kun je beter naar het dolfinarium in Nederland!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8burhanelse224-08-2014

mooie show

heb ook met dolfijnen gezwommen, dat was geweldig georganiseerd. wel erg duur 90 euro (een paar jaar geleden nog 60 euro)

augustus 2014

• 10Nathalie18-08-2014

Waterpret

Naar het seapark geweest. Dit was super leuk om te doen. Perfecte combinatie tussen actief (snorkelen, met dolfijnen zwemmen, ...) en passief (lazy beach, zonnen onder palmbomen, dopperen in een zwemband).

Gereisd met partner in juli 2014

• 9jolanda15-08-2014

prachtig , , mooi

hier ook de glijbanen niet allemaal gedaan , en je kan er met dolfijnen zwemmen wel op tijd boeken ivm drukte in juli / aug mooi waterpark

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9S Vervoorm07-08-2014

Supergaaf met dolfijnen zwemmen

Drie rondjes zwemmen met de dolfijnen en dan ook met ze op de foto

juli 2014

10 van de 56 reviews gezien