Hotel Falcon Crest

Hotel Falcon Crest

8,6

6 reviews over Hotel Falcon Crest in het Nederlands

Prachige locatie vriendelijke & competente staf

Hanke van den Boogerd
25-6-2011

Echte aanrader voor rustzoekers in mooie en authentieke omgeving

Gereisd Met partner in juni 2011

hotel?pension?sanatorium? van alles wat

Micha
16-7-2010

Ik zou deze hotel meer een pension noemen...heb nog nooit een hotel zonder receptie meegemaakt,dus,nu wel. Verder,mooi panorama over Ekincik bay,volkomen geisoleerd(vandaar associatie met een sanatorium),enige 'brandtrap' naar buitenwereld zijn de excursies die door de eigenaar georganiseerd worden. Kamer;netjes,ruim,schoon echter geen TV,airco moet men bijbetalen.Zwembad is ok.Eten;bijzonder sober,een soup,een hoofdgerecht,dus,opeten of laten staan.ik overleefde dankzij zeer ruime keuze verschillende salades.Summa Summarum,redelijke plekje voor mensen die 200% rust zoeken,terrasje en wandelingetje haten,geen krant lezen,geen TV kijken,internet en telefoon als de kiespijn missen,1/2 uur naar de zee willen lopen of met busje gebracht worden..... voor mij,na drie dagen 'sanatorium' werd ik bijna zenuwpatient

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

Gweldig mooi plekje

Dick en Gerda Klok
21-10-2009

wij hebben 14 dagen gelogeerd in het prachtig gelegen hotel Felcon Crest. Voor mensen die van rust houden een absolute aanrader. Voor mensen slecht ter been is het minder geschikt. Naar het strand was nog een hele tippel van de berg af en duurde ongeveer 3 kwartier. Je kan ook gebruik maken van het hotelbusje. Maar een wandeling s,moregns is heel erg lekker. Het busje komt je ook s,middags weer ophalen. Het eten is er perfect en de ligging van het hotel is een paradijsje. Alleen kan je s,avonds niet even een ommetje maken want het hotel staat midden in een bos en op een helling. De excursies die de hoteleigenaar je aanbiedt zijn heel erg mooi. Kortom voor mensen die rust willen zijn daar zeker op hun plek. Dick en Gerda Klok

Gereisd Met partner in september 2009

fantastisch

Rob
11-8-2009

Geweldige ligging, hoog gelegen in de bergen met een perfect uitzicht op zee. Fijne accomodatie en het personeel is bijzonder gastvrij. Uitstekende organisatie zowel in het hotel als de excursies buiten het hotel. (Kamers worden iedere dag schoongemaakt)

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

super

bertie kempen
8-8-2008

Een perfecte omgeving voor een perfecte vakantie. Rust en charme zijn de woorden voor dit hotel

Gereisd Met partner in augustus 2008

Geweldig voor wandelaars.

Jan en Wil
26-7-2008

Vakantie van 11 t/m 18 juni 2008. Wij (twee zwagers) hebben hier een hele mooie wandelvakantie gehad. We verbleven in een z.g. familiekamer op het Zuiden met uitzicht op zee en een fijn groot balkon. Er is een fijn zwembad met mooie plaatsen om in de schaduw van de bomen te verblijven. Het eten is redelijk gevarieerd en smakelijk (eenvoudig). Bellen met thuis doe je met de sateliettelefoon van de eigenaar Chem Kalkan. Als ik nog eens alleen ga dan ga ik nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 26 2008 22:32:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenBoccia
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falcon Crest in Koycegiz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falcon Crest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.