Pension
Kleine hotelsWeer vandaag34°23°
Pension Villa Rhapsody

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rhapsody voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Villa Rhapsody in het Nederlands

Rustig paradijsje aan de Turkse kust!

Fam. Waagenaar
11-5-2014

Na een rondreis door Turkije, zijn wij samen met onze kinderen van 9 jaar bij Atilla en Jeane geweest. 1 week lang hebben wij genoten van hun gastvrijheid. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Jeane en haar collega toveren elke dag een heerlijk drie-gangen menu op tafel. De tafel aan de rand van het zwembad waar overdag de kinderen heerlijk kunnen spelen. Verwacht geen glijbanen en drukte om je heen maar waan je in een oase van rust. Eventueel met de dolmus of taxi binnen 15 minuten in Olü Deniz. Desgewenst kan Atilla alles voor je regelen van auto huren, boottochtjes of een restaurant in de omgeving. Natuurlijk kan je ook veel tips over deze omgeving verwachten. Wij kijken met plezier terug op een fijne week en weten eigenlijk zeker dat wij hier nog een keer terug komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch eten, geweldige plek om te zijn

Marc tomassen
12-5-2013

We hebben met onze kinderen enkele dagen bij de Turkse Atilla en de Nederlandse Jeanne en hun dochter Lara doorgebracht. We hebben een geweldige tijd gehad! Aan alles wordt gedacht, er wordt van alles voor je geregeld als je dat wilt en de benadering is zeer persoonlijk zonder opdringerig te zijn. Verder konden we iedere dag kiezen voor vis op het menu. Vers van de markt in Fethiye.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Rhapsody in Kayakoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Rhapsody zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.