Reviews over Kayakoy

Rustig paradijsje aan de Turkse kust!

Fam. Waagenaar
    11-5-2014

Na een rondreis door Turkije, zijn wij samen met onze kinderen van 9 jaar bij Atilla en Jeane geweest. 1 week lang hebben wij genoten van hun gastvrijheid. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Jeane en haar collega toveren elke dag een heerlijk drie-gangen menu op tafel. De tafel aan de rand van het zwembad waar overdag de kinderen heerlijk kunnen spelen. Verwacht geen glijbanen en drukte om je heen maar waan je in een oase van rust. Eventueel met de dolmus of taxi binnen 15 minuten in Olü Deniz. Desgewenst kan Atilla alles voor je regelen van auto huren, boottochtjes of een restaurant in de omgeving. Natuurlijk kan je ook veel tips over deze omgeving verwachten. Wij kijken met plezier terug op een fijne week en weten eigenlijk zeker dat wij hier nog een keer terug komen.

Kleinschalig complex met kamers en appartementen

M&B
    12-8-2013

Dit door een familie gerunde complex voldoet zeker aan de wensen van de moderne globetrotter. Schone, ruime kamers en een mooi zwembad. En prijzen die nog betaalbaar zijn. Ali, de eigenaar, zal er alles aan doen je een geweldig verblijf te bieden. En dat samen met zijn vrouw en dochter.

Fantastisch eten, geweldige plek om te zijn

Marc tomassen
    12-5-2013

We hebben met onze kinderen enkele dagen bij de Turkse Atilla en de Nederlandse Jeanne en hun dochter Lara doorgebracht. We hebben een geweldige tijd gehad! Aan alles wordt gedacht, er wordt van alles voor je geregeld als je dat wilt en de benadering is zeer persoonlijk zonder opdringerig te zijn. Verder konden we iedere dag kiezen voor vis op het menu. Vers van de markt in Fethiye.

Kadootje voor jezelf!!

Anneke
    17-9-2011

Wat een kadootje voor jezelf, een week naar de Artemis lodge. Het eten is heerlijk; de kamers zijn met aandacht ingericht en erg sfeervol /én yoga op het platform achter het huis is een bijzondere ervaring. Als je een weekje wil ont- moeten, beslist een aanrader. Je wordt met warmte en aandacht ontvangen en verzorgd. Landelijke omgeving; Fethiye is dichtbij en een prettige stad.

Wat een paradijsje!

Karin
    12-1-2011

Echt een super vakantie gehad bij Artemis Body & Mind. Alles perfect geregeld en personeel super gastvrij en vriendelijk.

Ik kom zeker nog eens terug.

Kayakoy scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews