We hebben een aantal aanbieders voor Kayakoy voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kayakoy voor je op een rij gezet:

Reviews over Kayakoy

een rustige oase in een toeristische omgeving

M&B,
    25-9-2013

Kayakoy kent een wrede historie: kort na de eerste wereldoorlog werden de Griekse bewoners gedwongen te verhuizen (een groot deel van hen is naar Athene vertrokken). Deze huizen werden nagenoeg niet betrokken door de Turkse bewoners. Pas in de laatste decennia hebben artiesten en kunstenaars dit bijzondere dorp herontdekt. Het ligt in een prachtig, agrarisch dal (veel wijnteelt). En op korte afstand van de romantische Gemeler Baai. Wil je echt de drukte in dan zijn Ölödeniz en Fethye dichtbij.

Gereisd met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Authentiek Turkije

Karin,
    12-1-2011

Kayaköy is een gezellig echt Turks dorpje waar het lijkt alsof de tijd heeft stil gestaan. Het is niet erg toeristisch maar biedt wel alles wat je vakantie compleet maakt: cultuur, natuur, strand. Een aanrader voor wie op zoek is naar rust.

Gereisd alleenreizend in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kayakoy scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews