Pension Selene's

PensionWeer vandaag36°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Selene's voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Selene's in het Nederlands

heerlijke rustige plek

G. van der Werff
21-5-2010

In de meivakantie 6 nachten in Selene's pension in het dorpje Kapikiri aan het Bafameer geweest. Hier ga je tientallen jaren terug in de tijd. Hier kun je kennismaken met het turkse dorpsleven, volop koeien en ezels in de buurt. Wij logeerden in een klein vakantiehuisje met twee slaapkamers, een badkamer en een keuken.

In het restaurant op het dakterras kun je ontbijten, lunchen en avondeten. Al het eten wordt vers bereid door de kokkin. Zij gebruikt de meeste ingredienten uit de eigen tuin. Het dorpje Kapikiri is een openluchtmuseum op zich met verschillende ruines en resten van een theater. Het is hier heerlijk rustig. Mogelijkheid tot het maken van wandeltochten door de bergen, boottochtje op het meer, zwemmen in het meer of lekker luieren bij het zwembad.

Wij (ouders en twee kinderen van 10 en 7) hebben het hier heerlijk gehad en raden dit pension aan aan iedereen die het turkse dorpsleven wil ervaren en mensen die van rust houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Selene's in Kapikiri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Selene's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Selene's scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.