Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek *****

Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek *****

Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek
Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Grand İzmir Özdilek voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek in het Nederlands

Super

Sahin, 10-10-2016

8 dagen in deze mooie hotel verbleven in de mooiste kamer van het hotel uitzicht super ( president suite) personeel aardig service top! Zeker een aanrader vokgend jaar weer

fantastisch hotel, uitzicht is geweldig,

vriendelijk personeel, kamers met zeezicht

ik vond super hotel van binnen was echt heel erg mooie buiten hotel vond ik minder daar kan hotel niks doen veel overheid mensen waaren vrindelijk eten was goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek in Izmir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham Grand İzmir Özdilek scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.