Içmeler (bij Marmaris)

We hebben een aantal aanbieders voor Içmeler (bij Marmaris) voor je op een rij gezet:

vakanties Içmeler (bij Marmaris)

Weer & Klimaat Içmeler (bij Marmaris)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)10°11°14°19°24°29°33°33°29°23°16°11°
Min. temp. (℃)11°16°19°19°15°10°
Zonuren4h5h6h7h9h10h10h10h9h7h5h3h
Dagen regen121197531235713

Reviews over Içmeler (bij Marmaris)

Gezellig stadje!!

Henk Hoogkamp
    8-10-2019

Wij zaten in hotel Aqua,gelijk aan het strand.Loop een boulevard tussen waar je heerlijk kunt wandelen tot Marmaris toe.Icmeler is een heel stuk rustiger dan Marmaris maar is gewoon kleiner en gezellig om er te vertoeven,genoeg winkeltjes,barretjes en eetgelegenheden. S'avonds ziet het er heel gezellig uit!!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Geweldige plek

Samantha
    11-7-2019

Ik kom hier al 8 jaar en het is een geweldige plek. Goed strand (met bedjes) , mooie baai, vriendelijke mensen, mooie hotels, veel winkeltjes en lekkere restaurants. Ook zijn de mensen niet heel erg opdringerig. In icmeler gaat alle muziek om 00.00 uur uit. Dus s nachts geen lawaai. Met de dolmus ben je in no time in Marmaris waar je de hele nacht kan doorhalen mocht je dat willen. Je kan met de taxiboot naar Marmaris of Turunc. Je kan lazy boottripjes doen of met een party boot. Ook kun je genoeg andere excursies doen. Zeer mooie omgeving en ik zou iedereen aanraden om hier eens een keer heen te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tilly Nutbey
    11-7-2019

Toeristisch maar minder druk dan in marmaris. Met 10 minuten met dolmus zit je al in marmaris. Icmeler heeft mooie breede lanen en parkjes. Doruk is een heel heel goed kleinschalig familie hotel en iedereen is reuze vriendelijk ik kom hier al 19 jaar met steeds andere reisgenoten en iedereen heeft het naar zijn zin en gaan zelf ook weer hier boeken

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Geweldig leuke plaats!

Wanda
    23-7-2018

Geweldig leuke plaats, in een baai en omringd door groene heuvels! Niet zo groot als Marmaris, welke op een afstand van 9 km ligt. Eigenlijk de volgende baai ... goed te bereiken met de taxiboot of dolmus. Prachtige wandelboulevard waaraan diverse hotels en terrasjes liggen, alles prima begaanbaar voor mensen met rollator of rolstoel. Ik was hier met mijn moeder van 80 jaar (ze wilde graag nog eens naar de zon en die hebben we gehad!) die rolstoelgebonden is en overal konden we terecht. Alle terrassen hebben opritjes en mocht het eens niet lukken dan zijn de mensen erg behulpzaam ... zelfs de taxiboot hebben we kunnen nemen met inspanningen van de kapitein en omstanders, gewoon allemaal even helpen tillen en daar zat ze hoor, middenin de boot! Een geweldige ervaring voor haar ... zelfs de zee in geweest met een speciale rolstoel voor mindervaliden ... Een prachtige week, een geweldige herinnering en wie weet ... volgend jaar weer?

Gereisd Met partner in juni 2018

leuk.

Sander
    18-5-2018

mooi hotel, lekker en goed eten. Begin mei nog erg rustig in hotel en omgeving. Wel een overtal aan overlastgevende Russen. Wat een asociaal "K-volk". Icmeler is rustig, voor wat meer dynamiek naar naastgelegen Marmaris

Gereisd Met partner in mei 2018
Içmeler (bij Marmaris) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1038 reviews