Hotel Verde

19 reviews over Hotel Verde in het Nederlands

dit hotel nooit meer

Ellie
20-6-2013

EEn prima barman Jeff, de andere snapt niets witte wijn pislauw serveren evt kan je een ijsklont krijgen en dan in een longdrinkglas, Bij aankomst krijg je de sleutel van de kamer en zoek t maar uit niemand die mee loopt, 2 aardige jongens die de tafels afruimen,rest van t personeel spreekt geen engels, wij waren op dit moment de enige 2 nederlanders rest was voor 90% rus die zijn toch iets minder gezellig!!!!!! eten waardeloos eerste vier dagen kip kip kip en kip werd steeds droger. Balkon op de 5 e etage heeft zo΅hoog hek dat als je op het balkon zit niets ziet. 5 e etage is zonder lift niet te bereiken de trap stopt op de 4 e. Als de lift dan niet werkt staat er niets vermeld sta je gewoon te wachten terwijl je net de sleutel bij de receptie heb gehaald.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel super vakantie

Janet
8-6-2013

Mooi hotel , vriendelijk personeel, schoon zwembad , iedere dag schone handdoeken , en het eten fantastisch ook de Carter dor ijsbar geweldig hotel ligt in een rustige buurt ongeveer 3 minuten lopen van het strand Zwembad met klein peuterbad , geen animatie wat ik heerlijk vond zodat je lekker kunt genieten aan t zwembad van de rust

Gereisd Met partner in mei 2013

Prima hotel, niet erg duur

Gerben van de Kraats
15-5-2013

Hotel en bediening is goed, het eten wat minder qua variatie. Centrum is dichtbij en je kunt je daar prima vermaken. Strand is 100 meter afstand.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

was voor de tweede keer in dit hotel en het was weer zeer

hermans an
18-9-2006

was voor de tweede keer in dit hotel en het was weer zeer goed. personeel was heel vriendelijk alleen het eten kon wat beter. Ga volgend jaar zeker terug

Gereisd Familie in september 2006

!e beoordeling in 2006

joop
11-6-2006

!e beoordeling in 2006.Nog niets anders als 2005.(afgezien van de 10nen want dat kan niet)Eten weing keus.Eitje bakken of een pannekoekje kennen ze niet.Bediening goed en vriendelijk.Kleine kamers b.v. 1 stoel ,geen koffer tafel,heel klein balkon met 1 stoel.Koelkastje in kledingkast.Zeker geen 4 sterren waard hooguit 3.Geen 100 meter van strand maar 400 meter.

Gereisd Anders in Sun Jun 11 2006 20:30:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Het was een perfect hotel niks om aan te merken!

Jeffrey Fabian van den Brink.
17-5-2005

Het was een perfect hotel niks om aan te merken!

Gereisd Anders in mei 2005

uitstekend hotel geweldig personeel

corrie
9-1-2005

uitstekend hotel geweldig personeel.

Gereisd Anders in januari 2005
2004

Gezien de aantal sterren(4) vond ik het behoorlijk was met

Johan Mol
30-8-2004

Gezien de aantal sterren(4) vond ik het behoorlijk tegenvallen. Kamer was zeer klein, zeker met 1 kind.moet dan over het bed stappen om op het balkon te komen. Eten was niet gevarieerd lauw of koud. All inclusive stelt niks voor, drank is niet te drinken 3s cola, wijn is azijn zuur. Geen aanrader!!!!

Gereisd Anders in augustus 2004

hotel was goed,alleen geen animatie dat viel niets

hetty
12-7-2004

hotel was goed,alleen geen animatie dat viel tegen,helemaal niets

Gereisd Anders in juli 2004

airco was slecht,kamers véél te warm! personeel is eten

janneke
21-6-2004

airco was slecht,kamers véél te warm! personeel is vriendelijk, eten matig. Icemeler is een prachtige plaats!

Gereisd Anders in juni 2004

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Racquetball
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verde in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.