Hotel Vela

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.8Goed

48 reviews over Hotel Vela

• 2018
    5Sam16-04-2018

Ik zal er niet meer heen gaan.

Fijne kamers met redelijke bedden. En centraal gelegen, dichtbij strand. Eten is echt slecht. Personeel is ook niet echt geweldig. Behalve de barman. Die deed altijd zijn best. Bij zwembad zijn te weinig bedjes en het zwembad is ook niet echt fijn. Er is wel altijd veel lawaai bij de bar/zwembad. Dus het is maar net wat je belangrijk vindt of dit hotel wat voor je is.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

5Fam. Bra02-08-2017

Denk 2x na, iets meer betalen en betere kwaliteit

Qua ligging ligt het hotel rustiger dan hotels in Marmaris, maar met de dolmus geraak je voor 3 lira op 10 minuutjes in marmaris. Zee ligt op 10 minuutjes wandelen (strand is mooier dan dat van Marmaris ;))

Kamers zijn 'redelijk' proper. Wij vonden nog haar in onze badkamer en onze lakens zaten vol vlekken, hoewel ze gewassen waren. Handdoeken zijn gescheurd of met vlekken (niet meer wit). Airco in de kamer moest met de hand in- en uitgeschakeld worden en maakte een verschrikkelijk lawaai (precies of er was iemand met zijn grasmachine bezig in de kamer!). Wij zaten met onze kamer met uitzicht op de zee, wat prachtig was 's morgens. 'S avonds was echter een ander verhaal. Restaurant steakhouse aan de overkant was een heuse openlucht discotheek precies!

Eten was echt monotoon. Ontbijt ELKE dag hetzelfde. Kersensap, frisdrank, koffie of theebij het ontbijt (met minimaal aantal zakjes omdat mensen gewoon 5 zakjes meenamen wanneer ze buitenliepen terwijl je eigenlijk de hele dag door thee kan krijgen....) . Sapjesmachine werkte niet. Middageten was ok, ook hier weinig variatie. Saladebuffet zonder veel variatie. Avondeten was gerecycleerd middageten in een ander sausje. Medewerkers van het restaurent ruimen af terwijl je nog aan het eten bent, waardoor er heel wat lawaai is in de restaurant ('kantine'). Ze zijn wel echte werkers en vriendelijk daarentegen. Ik neem aan dat het de orders zijn die ze krijgen van de manager.

Eerder Russisch hotel. Personeel spreekt Russisch of Turks, niet zo veel Engels. Aan de balie, wordt je door de vaste medewerkster onvriendelijk geholpen (zucht, rolt met haar ogen bij vragen,...).

Pluspunt is wel het grote zwembad en de vele ligstoelen en de plaats die er altijd was bij de ligstoelen.

Hotel is wel dringend aan renovatie toe. Wij zijn niet zo moeilijk, maar we waren wel teleurgesteld in dit hotel. Een beetje meer variatie en een vriendelijke eerste indruk had veel goedgemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 3georges_albertijn02-11-2016

Nooit Meer ?

Dat touroperator zich zo laat verlagen klanten naar daar te sturen is ons een raadsel ? Het hotel is een regelrechte schande en het personeel onbekwaam .we beginnen met de kamer, die was ok maar de badkamer ondermaats en niet gekuist en "diertjes" . Restaurant gaat maar niet het eten , maar personeel is onbekwaam en "kok" kan nog geen spiegelei bakken ,heb hem dat moeten voordoen ? Eerste morgen geen brood ,wacht even zij de ober ,even later komt deze van de winkel met 2 broden ? Een avond waren het "jawel" vis koppen gebakken. All-In sport en spel , biljart en tennistafel stuk (zie foto's ) Dit hotel moet sluiten ,het is de mensen bedriegen en dat er mensen zijn die op deze Zoover er nog een 8,9 en zelfs 10 geven ,daar is mijn verstand te klein voor ,sorry. Ben er geweest en wat ik schrijf is de waarheid . Heb het laten vaststellen door hostess van touroperator. Een regelrechte schande dit hotel .

Your smartline Vela Team, GM, 18-11-2016

Dear georges_albertijn, Thank you for taking the time to provide us with your constructive feedback following your recent stay.

It is never our intention to disappoint a guest in any way. We will review your comments at our meeting to address the issues that you encountered during your visit.

Of course we would have liked to have been able to discuss any issues you had whilst in Hotel as we hope that all guests can have excellent holidays here with us.

Our hotel values every comment. Positive comments for us the best praise and negative comments the best motivation to improve. We deeply regret for not meeting your expectations.

Nevertheless, we hope to restore your faith one day in the future.

Kind regards, Your smartline Vela Team

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Eric CANSSE Antwerpen20-06-2016

Beneden verwachtingen

Zeer eenvoudig hotel, goede ligging, kamers zijn aan modernere renovatie toe, alles lijkt knip en plakwerk. Bij aankomst, TV deed het niet, koud water douche deed het niet, water in de douchebak liep niet weg. Na melding wel onmiddellijk technieker ter plaatste, TV-kabel werd hersteld met tape, deed het daarna trouwens ook nog slecht, koudwaterkraan stond niet open, afloop douche hersteld door de filter eraf te nemen zodat alles in de afloop verdween, dus zeer simpel opgelost. Kamer werd zeer oppervlakkig gepoetst, lakens en handdoeken werden wel steeds ververst. Er werd trouwens overal maar matig gepoetst. Eerste dagen werd zelfs de ruimte rond het zwembad niet opgeruimd, het was alsof ze net ontwaakten uit hun winterslaap Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, dank u SÜCRÜ en collega's in het restaurant voor de vriendelijke bediening. Eten was lekker maar eenvoudig, wat meer variatie zou welkom zijn. Ik ga daar waarschijnlijk niet meer terug. Al bij al toch een redelijk goeie vakantie gehad.

Alleen gereisd in mei 2016

• 8Meems13-06-2016

Net terug

Wij zijn net terug van een week Icmeler. Het hotel ziet er netjes uit. De kamers worden elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Bedden zijn goed net zoals de douche. Vriendelijk personeel en goeie bediening, eten was goed en veel variatie iedere dag. Het strand is op 200 meter afstand waar je bedjes kan huren. Wij hebben een heerlijke week gehad.

smartline Vela, GM, 16-06-2016

Dear Meems,

We appreciate very much your recommendation and are happy that you have had a positive experience at our hotel with our friendly and helpful staff, our delicious food and the pleasant and clean rooms.

We would be happy to be your host soon again.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Mulder30-05-2016

Redelijk

Het is een redelijk hotel met een schone kamer die vrij eenvoudig is. Elke dag word je kamer even nagelopen en zo nodig schoon gemaakt en iedere dag hingen er schone handdoeken.

Het eten is triest, weinig afwisseling en niet echt warm. Personeel wat in de eet zaal loopt is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Alleen jammer dat je twee dagen mist van je vakantie omdat je laat aankomt en vroeg naar huis moet. Het Vela hotel werkte totaal niet mee om je 's morgens te wekken om zo niet te laat voor de bus te komen. Vele andere mensen in de bus hadden netjes een ontbijt pakketje gekregen van hun verblijf maar ook dit kan je nie krijgen bij Vela Hotel. We werden om 7 uur opgehaald en moesten het maar uitzoeken.

We zijn hier een keer geweest maar een tweede keer is geen denken aan.

Wij zijn met touroperator geweest maar dat nooit meer!

smartline Vela, GM, 07-06-2016

Dear valued guest "Mulder",

Thank you for your honest and helpful review. We work hard on improving our quality and consider the feedback of our guests in our continuous quality measures. It is motivating to read your kind words about our friendly staff and the clean room. On the other hand we are sorry not having met your taste with our culinary offer. We try to offer our guests the best value for money.

We do hope to have the chance to welcome you once again in our hotel. Warmest regards,

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Zuleyha12-10-2015

Super hotel

We hebben ons fantastisch vermaakt en de kinderen ook Eten en service was uitmuntend net zoals het personeel! Hopelijk tot volgend jaar Zuleyha

smartline Vela, GM, 24-11-2015

Dear Zuleyha,

Fantastic that you and your family have enjoyed very much your stay at our hotel. We thank you very much for being our guest and would like to welcome you soon again.

Sunny regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Cayan serinci11-10-2015

Fantastische plek zeker een aanrader

Ben er in september geweest met mijn gezin met 1 woord prachtig Zeer mooie hotel klantvriendelijk eten was fantastisch personeel erg aardig en gastvrij kamers zeer mooie en lux deze hotel is zeker een aanrader vooral ook leuk voor de kinderen erg veel te beleven in en om het hotel waardering zeker 5 * waard

smartline Vela, GM, 24-11-2015

Dear Cayan serinci,

Thank you so much for your positive words here on Zoover.

Our staff is always at the guests disposal and will for sure help with words and deeds. We really appreciate your comments and recommending and will be happy to be your host again very soon.

Warmest regards,

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 8Katja04-10-2015

goed

het is basic, goede bedden, schone kamers en een goed werkende douche, eten is wisselend,vaak lauw patat slap,salades heerlijk, voldoende keus het is geen 4 of 5 *hier wel rekening mee houden.Zwembad is prima en poolbar fijn, kinderbad klein wel omheind . Personeel zeer vriendelijk,een warm welkom, Gamze is een schat en bedienend personeel doet erg hun best om het de mensen naar de zin te maken,een grapje en praatje erbij, prachtige ligging van hotel en centraal.Dit hotel is bezig met verbeterpunten. Dit hotel kan een topper worden als het eten beter wordt en na opknappen kinderbad, speelgelegenheid kinderen en restaurant. Ik kom graag terug!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Ayhan19-09-2015

Fantastisch hotel

Ik ben in augustus twee weken op vakantie geweest. Perfect hotel, vriendelijk personeel en super lekker eten. De kamers zien er gigantisch mooi en schoon uit. Bedankt voor deze top vakantie, ik ga volgend jaar weer. Ayhan Jansen Yucel

smartline Vela Team, GM, 24-11-2015

Dear Ayhan,

We are delighted to read that you had a positive holiday experience while staying at our hotel and even more so that you took the time to share it with Zoover’s readers. Thanks so much for your big compliment regarding our team, our culinary offer and comfortable rooms. We do hope to welcome you back soon.

Sunny regards,

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015