Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°19°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor SUNEOCLUB Mersoy Bellavista Suites voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel SUNEOCLUB Mersoy Bellavista Suites in het Nederlands

Fantastisch Hotel

jb reece
27-8-2019

Leuk hotel op prima locatie. Dicht bij het strand , boulevard (je) dolmus stopt voor de deur, voor 1 euro sta je in het centrum van marmaris Prima schone kamers, goed eten. Personeel zeer vriendelijk. Een echte aanrader dus!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Eén keer,nooit weer!!

Erica
26-8-2019

Eten was ok, vloer plakte aan alle kanten, personeel stond liever zelf voor de airco dan werken, kok at gezellig mee uit de bakken. Lift kapot, vieze toiletten, drank om 23 uur op, zwembad vies, ander bad glijbaan kapot, Personeel niet vriendelijk, meeste reviews geschreven door personeel zelf, dmv aanpappen met jongeren en ze een review laten schrijven in ruil voor betere Wi-Fi. Veel ruzie onder het personeel waardoor er geen animatie mogelijk was. Zeer teleurstellende vakantie, maar de omgeving was prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuk voor 1 keer.

Van Veldhoven
25-8-2019

Het personeel is zeer vriendelijk , maar natuurlijk kunnen er altijd dingen beter, Onze airco is slecht staat op 16 graden maar het is nog steeds benauwd op de kamer, Het schoonmaken van de kamers kan zeker beter ligt soms veel vuil op de grond. Het eten kan beter is soms lauw of gewoon helemaal koud , zwembad is best vies , super leuk hotel voor paar daagjes weg maar kunnen wel wat punten beter. Pluspunt is wel dat je goede wifi hebt , en een mooie locatie (tussen de winkels).

super vriendelijk

Suneoclub Mersoy
17-8-2019

Het is een goedhotel. Bediening is goed. Omgeving is mooi. Sommige plekken stinken wel. Het personeel is super vriendelijk. Iedereen is vrolijk hier. Vooral personell is super vriendelijk en gezellig. De wifi kan wel beter op sommige punten. Maar voor de rest is het een super hotel. Kom zeker vaker terug hier.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.na 1 dag overgeplaatst

Marcel
8-8-2019

Smerig en vies hotel,de foto,s kloppen niet ,alles ver uit elkaar.boek dit hotel niet.

Redelijk all-inclusive hotel

Sharon
12-2-2017

Dit is een standaard hotel, prima voor een week vakantie zolang je niet te veel verwachtingen hebt. Ruime kamer, maar niet modern. All-inclusive eten, maar kwalitatief gemiddeld. Wij hebben het 'handdoekje leggen' bij het zwembad ervaren, desondanks was het personeel bereid om extra bedden neer te zetten. Wel harde muziek bij het zwembad waardoor rustig een boekje lezen er niet in zit. Verder geen ernstige negatieve ervaringen gehad zoals ongedierte of diefstal.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Het was weer geweldig net als vorig jaar!

Marlou&Harrij
1-7-2016

We hadden een suite met zwembadzicht ipv een 2 persoonskamer,dus dat was wel fijn. Het zwembad was heerlijk. De keuze van het eten was beduidend minder dan vorig jaar, wellicht heeft dat met het aantal gasten te maken. Het personeel is heel erg aardig en probeert het iedereen naar de zin te maken. Het is zo erg voor het toerisme dat er zo weinig mensen naar Turkije gaan, veel hotels staan gewoon leeg en de terrasjes zijn weinig bezet. Aan de bewoners ligt het echt niet, ze zijn zo vriendelijk. Wij vonden het een heerlijke vakantie!!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Top!

Mina
29-4-2016

Een super fijn verblijf hier in Mersoy! Vriendelijk en goed personeel. Wil hard voor je werken en je op je wenken bedienen.

Kamers zijn ruim en we zijn als eerste gasten van het seizoen kosteloos geupgrade naar een suite.

Fijne ligbedden bij het zwembad.

Ondanks dat het hotel 16+ is, waren er twee kinderen. Geen last van gehad en er werd fijn op hen gereageerd.

Vanuit het hotel kun je een mooie wandeling maken over de boulevard naar Marmaris, aanrader!

Het eten is van hoge kwaliteit en er werd speciaal voor ons een hele maaltijd gekookt bij aankomst (15.00 uur).

Fijn, kleinschalig en gemoedelijk!

Gereisd Met partner in april 2016

Een Super Mersoy Bellavista !

OSMsp8
3-4-2016

smartine Mersoy Bellavista was een super hotel. waanzinnig lekkere bedden, schone kamers; iedere dag schone handdoeken en linnen, eten was vrijwel iedere dag hetzelfde, wat eentonig maar was wel goed eten. Aardig personeel.

heb het super naar mn zin gehad. volgende keer icmeler zeker weer dit hotel....

Goed Hotel

seners48
2-4-2016

We zijn in Hotel Mersoy voor de derde keer geweest. het perconeel is erg aardig. en het eten is erg goed , elke dag wel wat anders.

We gaan er zeker weer heen. volgend jaar zeker weer voor 15 dagen. Misschien wel in september.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNEOCLUB Mersoy Bellavista Suites in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNEOCLUB Mersoy Bellavista Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.