Hotel Suneo Club Mirage World

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°10°
Hotel Suneo Club Mirage World
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Suneo Club Mirage World voor je op een rij gezet:

1049 reviews over Hotel Suneo Club Mirage World in het Nederlands

Nooit meer

H. v/d Bosch, 3-10-2017

De ligging was prima, geweldige omgeving en dicht bij het strand en winkels.

Het eten is 3x per dag dagelijks het zelfde. Servies en bestek is niet 100% schoon. Ongedierte waar ze weinig mee doen. Kamers een paar keer niet schoongemaakt. All in hotel??? Nou we hebben bijna dagelijks buiten de deur gegeten, het was gewoon vies.

een woord top vakantie

grietsje, 29-8-2017

eten avonds is minder .maar hotel en rondom erg mooi en netjes verzorgd ook door het personeel,ontbijt en middageten top

Locatie is top.Eten wel met smaak ,maar weinig keuze.Restaurant is erg vies en het is dringen bij het eten.Wij hadden een dubbele kamer die netjes en schoon was,handoeken en schoonmaak ook oke.Ze hebben ook bedje op het strand en handoeken service,alleen de handoeken service laat te wensen over, waar omruilen? welke tijd?Het all in is beperkt,maar wij zijn de laatste 2 keer naar een resort geweest dus dat mag je niet vergelijken met een hotel.Eigenaar is er elke dag met een norse blik loopt hij zijn rondje,en niet geintreseert in zijn gasten. Personeel is 50/50 tav netheid en beleeftheid.Personeel van de schoonmaak van de kamers doen nog het beste hun werk,personeel in het restaurant is minder,zelfs de culinaire chef kijkt toe maar zegt niks of grijpt ook niet in.Dit jaar veel russen en turken.Russen kan ik kort over zijn,wat een schandalig folk is dat en zoals al aangegeven niemand die er wat van zegt.Ook de tukse mensen met geld zijn zeer arogant.

De bedjes op het strand moet je wel vroeg bij zijn voor 9 uur anders is het vol,bij het zwembad genoeg ruimte.

Al is Mirage scherp in prijs,voor ons de volgende keer liever iets meer betalen.Erg jammer want het hotel is wel eens beter geweest voor de zelfde prijs.Eigenaar zou wat meer met management bezig moeten zijn ipv met zijn dikke auto,s die hij te kijk naast het hotel zet.

Nooit meer

Lisa, 12-7-2017

Vies, eten was om 20:00 op, kamers waren niet schoon. Personeel in het restaurant totaal niet vriendelijk.

Zwembad word heel weinig schoon gemaakt, je zit aan de grond vast geplakt bij het zwembad en het restaurant. elke dag gezeur omdat we een kinderwagen bij ons hadden en hij in de weg stond.

Alleen bij de bar werkt personeel dat vriendelijk was.

Voor ons nooit meer!

zou er niet meer heen gaan!

DORIEN, 26-6-2017

Het eten was minimaal. Heel weinig keus. we hebben zelfs 1x gehad dat er alleen 1 soort vis en i stuk kip was en voor de rest aardappelpuree, rijst, groenten,moussaka, en een lege bak. Ik ben echt geen zeur maar het eten was onder de maat. Bij het ontbijt waren er eieren van 3 en 5 min, maar die waren groen zo hard waren die gekookt. En het werd alleen maar minder. Turkse avond was er. Als ze dat een turkse avond noemen dan weet ik het niet meer. Fruit hebben we maar gekocht bij een supermarkt want er was alleen maar appels en perssinasappels en savond was er dan water meloen. We waren blij dat er een heel goed restaurant er naast zat (Mehmet en Jimmy) dat eten was fantastisch en helemaal niet duur. De bedden waren zo hard dat er gewoon blauwe plekken op je lijf kwamen. Water werd niet bijgevuld, we moesten om handdoeken vragen, er was handdoeken service maar dat werkt daar niet want als je om een schone badlaken vroeg hadden ze dat niet of je moest een paar uur wachten en dan was het er nog niet.We hebben zelfs kakkerlakken op straat bij de bar gezien en ook nog op de gang. Voor rest het zwembad was prima! Er waren heel veel Russen en Engelse en heel weinig Nederlanders. Kamers zijn erg klein maar daar ben je ook niet zoveel, alleen om te slapen (als je kan slapen op hele harde bedden (planken) en om te douche. Icmeler is erg gezellig en we gaan zeker volgend jaar terug naar Icmeler en dan wel in een ander hotel, want al krijg ik het gratis. Wij gaan er niet meer heen. Erg jammer want de locatie is prima.

Wij hebben weer een geweldige vakantie gehad

Johanna Hoiting, 17-6-2017

Wij komen nu al 9 jaar in dit hotel. Er zijn wat opstart problemen geweest. Dit komt ook door het nieuwe personeel wat ingewerkt moet worden. Er wordt hard aan gewerkt om dit z.s.m. te verbeteren. Qua prijs/kwaliteit kan ik dit hotel echt aanraden. Let op soms zijn er echt aantrekkelijk aanbiedingen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Doordat er veel europeanen wegblijven, kom je nu meer Oekrainers, Russen en Turken tegen. Veel overlast hebben wij niet ervaren. Juwelier Ferhat Rima Atik spreekt vele talen. Hij is erg behulpzaam. Loop vrijblijvend zijn mooie zaak binnen, hier kun je mooie aankopen doen. En hij is heel eerlijk. In het hotel kun je terecht bij Jacobs Hairsalon en laat je handen en voeten verwennen door Semem. Je haar wordt perfect gedaan door Mehmet. Voor de prijs spreek je Emin aan. Hij loopt vaak bij het zwembad. Mirage World heeft weer een eigen plek op het strand. Hier is nu ook badhanddoekenservice. Het eten vinden wij prima. De ene dag wat meer keuze dan de andere dag. Is een bak bijna leeg, wacht dan eventjes, het wordt snel bijgevuld en is dan weer lekker vers en warm. Wij gaan in september weer 3 weken naar Mirage World. Dit omdat het ons altijd goed bevalt en wij een mooie vriendenkring hebben, zowel turkse als nederlandse vrienden.

Goed hotel

Angielina, 17-6-2017

Mirrage word is een hotel voor groepen of families zeer geschikt

Vriendelijk personeel, kamer zijn schoon

In de avond is er niet zoveel te beleven bij de bar is het saai

Eten is goed, voor elk wat wils

Gaan zeker nog een keetje terug

Als vanouds weer goed.

Winkes, 17-6-2017

Prachtige omgeving, dicht bij strand, in het centrum.

Schone kamers, vriendelijk personeel.

Zeeer Geslaagd!

Karin en Sil uit Amsterdam, 13-5-2017

Via touroperator geboekt en gevlogen.

Via online inchecken ( zelfs in de vakantie periode ) geen wachtrijen, want je loopt ( wanneer je alleen handbagage hebt ) gewoon langs iedereen.

We zijn met een transfer opgehaald van vliegveld Bodrum waarna we met een prive busje en een rit van 1,5 uur naar ons Hotel zijn gebracht. Er was water in de bus en onderweg konden we stoppen voor eventueel nog iets te eten of een lekker eerste ijsje van de vakantie.

Aangekomen in het Hotel snel geholpen en het personeel sprak een beetje Engels wat voor ons best prettig is.

Ik samen met mijn zoontje van 5 en met een beperkt budget zijn door enorm veel mensen van dit Hotel in de watten gelegd.

Een zeer professioneel en aardig animatie team ( voor jong en oud )

Enorm veel keuze tijdens het buffet, gevarieerd, gezond en lekker.

We hebben op meerdere plekken kunnen eten en dat was zeer geslaagd.

Er is enorm veel te doen en ook dat is betaalbaar. Binnen het Hotel kun je een zeer uitgebreide fotoshoot laten maken en die word gedaan door een man die hart heeft voor mensen.

De medewerkers van het buffet zijn vriendelijk en correct en dat geld voor iedereen in dit Hotel.

In het hoofd seizoen, dit geld overigens voor alle landen en hotels ter wereld, zullen er meer Russen en Engelsen rondlopen en dat is binnen een all inclusive concept iets om rekening mee te houden.

Uiteraard geld voor elke nationaliteit dat je het minder kunt treffen.

Personeel is geinstrueerd en zal in dit Hotel er alles aan doen om iedereen het naar de zin te maken, zodat je er geen last van hoeft te hebben.

Voor ons was dit hotel eenmalig

Eva Kroon, 25-2-2017

We zijn hier vorig jaar met zijn 3-en geweest. De hotelkamer die we toegewezen kregen leek niet op die van de foto van de reisorganisatie die op de website stond. De kamer was erg klein met een opklapbed extra waardoor er bijna geen loopruimte was. Onze bedden waren prima, schoonmaak was middelmatig. Het eten in het hotel was primal heb je dat 1 week wel gezien maar dat is overal zo. Eetzaal erg gehorig en vaak een rij voor het halen van de drankjes (bier en wijn). Personeel in de eetzaal niet spraakzaam, later bleek dat ze ook niet met gasten mochten praten van het management. Zwembad boven leuk, jammer dat glijbanen niet de hele dag aan konden. Ze zijn in de ochtend aan (1 voor 1 anders bots je op elkaar) en een paar uurtjes in de middag. Barpersoneel boven erg vriendelijk, regelmatig wordt er wat georganiseerd (darten, waterpolo enz.). Weinig tot geen activiteiten voor kleine kinderen, wel een hokje waar ze wat kunnen kleuren maar zonder toezicht. Geen animatie voor kleine kinderen, staat wel vermeld op de site van de aanbieder. Hotel centraal gelegen, paar keer met dolmus naar marmaris geweest. Wij hebben mede dankzij Ferrat en Rima, de eigenaren van de juwelier bij het hotel, een leuke vakantie gehad. Wij zijn er achter dat all inclusive niet ons ding is, voor ons te passief en voorspelbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suneo Club Mirage World in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suneo Club Mirage World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suneo Club Mirage World scoort een 7.69 uit 10 op basis van 1059 reviews.