Hotel Suneo Club Mirage World

6.7Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

6.7Voldoende

• Sauna

1076 reviews over Hotel Suneo Club Mirage World

• 2019
    6stekel15-10-2019

voor ons word het geen mirage meer .

Voor ons geen mirage meer, bij aankomst was de koelkast op onze kamer defect en de tv werkte niet dit 2 keer gemeld bij de receptie en 1 keer bij de monteur die voorbij kwam maar er werd niets mee gedaan , ook de wifi is bijzonder slecht , ook het handoekje leggen bij het zwembad is een slechte zaak , mensen zijn de hele dag weg , maar leggen er wel smorgens om 700u een handoek neer , dan betreft het eten , dat was de eerste week goed maar daarna ging het bergafwaards, pluspunten , zijn de bedden en de badkamer zeer ruim en goed ,

Gereisd met partner in september 2019

• 8debby van esch25-09-2019

top....!!!

het derde jaar dat ik er kom en ik wil nu al mijn 4de plannen. personeel is super vriendelijk herkennen je de spa viel dit jaar wat tegen. personeel, kapper en juwelier zijn geweldig. Wim next door voor uitjes is ook geweldig en wonderboys wat verder op een gezellige bar. bars in het hotel zijn ook geweldig. kort om prijs kwaliteit meer dan oké. en russen zijn overal vervelend en overal zien ze die liever gaan dan komen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Fam. Koek20-08-2019

Hotel gunstig gelegen met redelijke faciliteiten

Dit hotel is een 3 tot 3,5 ster waard. Ze missen de puntjes op de i om 4 sterren waard te zijn. De ligging is perfect in het leuke centrum van Içmeler. Voor 4 lira pp reis je met de dolmus naar Marmaris. Wifi is niet geweldig en niet overal aanwezig. Veel Russen en weinig nederlanders aanwezig. De obers kijken niet echt vriendelijk wat mogelijk komt door het asociale gedrag van de Russische gasten. Het eten is Russisch georiënteerd en weinig variatie. Bijna iedere dag live muziek bij het diner. De kamers worden goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Goede airco. Er zijn geen lifeguards bij de 3 zwembaden, 2 glijbanen die open zijn van 10-12 uur en van 14-17 uur. Bij de receptie kun je aangeven welke glijbaan je open wilt hebben. Het oud hollands handdoekje leggen is ook hier van toepassing. Bij het kinderbadje zijn geen parasols. Privestrand op zo’n 100 meter. Het hotel is rolstoel toegankelijk. Kluishuur 3 euro per dag.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Mariska15-08-2019

Never nooit meer dit hotel

Het is een prima hotel, leuke zwembad fijne omgeving. Alleen het eten is elke dag het zelfde. En je moet snel wezen anders is alles op door de Russen. Het stikt letterlijk van de russen. Het personeel spreek geen woord Engels wel Russisch.. Alles letterlijk gericht op de Russen ! Ze geven aan dat het een vier sterren hotel is maar daar klopt ook niks van. Geen water koker op de kamer als je met een kleine reist en een flesje nodig heeft. Animatie is ook in het Russisch en stelt helemaal niks voor. Heel jammer voor de kinderen. Kamers zijn best klein. Wat ze op foto’s laten zien komt niet overeen met de werkelijkheid. WiFi super slecht. Glijbaan zetten ze heel vaak uit, zodat je er geen gebruik van kan maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Susanna06-08-2019

Prima👌

Leuke omgeving veel te doen! De animatie vonden wij niet geweldig ,voor kleine kinderen weer wel.. Maar goed ieder zijn ding . Het eten gaat na de eerste week een beetje op elkaar lijken ,maar goed je kan goed buiten de deur eten ook ,voor weinig.. Kamers werden goed schoon gehouden . Er zijn winkels op t ressort,die ik overigens kan aanbevelen! De kapper heeft mijn man gebruik van gemaakt ,en dat beviel prima! En ik heb ruimschoots gebruik gemaakt van de juwelier Rima,om dingen te laten repareren, en nog t een en ander gekocht ook en ik ben keurig geholpen ,voor een mooie prijs Er zit een winkeltje voor evt boodschapjes waar je alles kunt kopen wat je zou willen,is er iets niet,regelt hij dit voor je .. De eerste week van ons waren er alleen Russen...dat vond ik jammer ,daarna werd t meer gemengd gelukkug,want wat een nors volk is dat .spreken geen woord Engels en er kan geen lachje vanaf! Er zijn gelukkig uitzonderingen maar toch .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Bernard Pater02-07-2019

Nooit weer

Waardeloos hotel vies smerig ...4 verschillende gebouwen ..

• 8H.Raats25-06-2019

voor ons is dit hotel 4-sterren waardig.

Begin Juni wederom naar hotel Mirage World op vakantie geweest. Het was weer een super vakantie. Het is er weer een stuk beter(ouderwets goed) geworden omdat: - De snackbar verplaatst is en dat er nu vast 2 nette en vriendelijke vrouwen alle snacks vers bereiden. - Al het personeel elke dag schone kleding aan had en zag dat ze plezier in hun werk hadden. - Nu elke show-koking en heel veel vers fruit is. - Ook is de bediening bij het eten (met name Atilla) heel goed en vriendelijk. - Nu meer aandacht is voor de kinderen die een eigen speelpleintje hebben gekregen.

Wij hebben weer geboekt en gaan in september weer terug naar dit hotel.

• 10Monique24-06-2019

Grandioos

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel, ruime keuze aan eten. Hotel kamer was perfect en werd keurig iedere dag schoongemaakt. Omgeving ook genoeg te doen. Vorig jaar zijn we er ook geweest en volgend jaar gaan we weer. Echt een aanrader.

• 2018
    8Silvia verdoorn29-11-2018

Zou graag terug gaan

Het was onze eerste vakantie dus wij keken onze ogen uit. Heel de dag door eten en drinken,vriendelijk personeel heerlijk weer. Het hotel was schoon, aico deed het en elke dag werd onze kamer schoon gemaakt. We vonden alleen het eten een beetje tegen vallen maar we hebben gehoord dat er veel veranderd is in 2018 dus we zouden dat heel graag willen zien en er nog eens terug gaan. Wat een geweldig mooi land is Turkije,lieve en vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Ondanks het eten geef ik onze aller eerste vakantie een dikke 8 want hij was onvergetelijk!! 😍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Ed van den Munckhof12-10-2018

Prima hotel voor een prima prijs

Prima hotel. Het eten was smaakvol maar helaas onze gehele vakantieperiode voornamelijk keuze uit kip, kalkoen en vis. Jammer genoeg maar 2x vlees (gehaktballetjes) gehad. Het personeel in het restaurant is overigens zeer vriendelijk, zeker als ze je na een aantal dagen beginnen te (her)kennen. Het barpersoneel mag wel een extra smile op het gezicht krijgen, de vrolijkheid was hier ver te zoeken. De kamers werden redelijk goed schoon gemaakt (mag iets beter). De animatie was in onze periode niet echt super. Waarschijnlijk door het na seizoen geen echte leuke avonden. En als er dan een show was geweest kwam daarna direct de russische popmuziek uit de speakers. Veel russische gasten dus maar daar had je over het algemeen geen last van. Kortom een prima hotel voor een prima prijs en de ligging is overigens super.

Gereisd met partner in september 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats