Hotel Suneo Club Mirage World

Hotel Suneo Club Mirage World
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Suneo Club Mirage World voor je op een rij gezet:

1052 reviews over Hotel Suneo Club Mirage World in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Marcel
15-7-2018

Dit hotel ligt vlakbij het strand en er zijn diverse winkeltjes en bars / restaurants in de directe omgeving. Als je echt wilt winkelen of stappen neem je de bus naar Marmaris, waarmee je in een half uurtje voor 1 euro pp in het levendige centrum staat.

Het hotel is omgeven door mooie bergen / rotsen en heeft maar liefst 3 zwembaden, ieder met een eigen bar. Een zwembad heeft 2 glijbanen, maar er is er maar 1 tegelijk aan en tijdens de lunch zijn ze uit. Er waren wel steeds voldoende bedden beschikbaar, ook in de schaduw.

Het eten is redelijk. Helaas veel hetzelfde (diverse kalkoen- en kipgerechten en vis), maar best goed te eten en soms zelfs echt lekker (de kebab bij de snacktime, de kip van de grill).

Het strand viel een beetje tegen, aangezien je in een baai ligt waardoor je niet echt golven en een branding hebt. Wel prachtig uitzicht op bergen / rotsen. Het all-inclusive arrangement geldt niet op het strand.

Een leuk hotel voor deze prijs/kwaliteit.

Hans Raats
24-6-2018

Vorig jaar september waren we voor de zoveelste keer naar Mirage geweest.

Helaas was het hotel ons toen tegengevallen omdat het eten slechter was als voorgaande keren en er slecht gepoetst werd. Toen is er ons verteld dat het in 2018 beter zou worden. Dit jaar zijn wij weer terug gegaan maar nu was het inderdaad veel beter geworden. Voor ons was het eten wel 2 sterren beter geworden want in de nieuwe eetzaal word het eten vers bereid terwijl je aan de andere kant van de balie kunt opscheppen. Er is nu plaats zat om te zitten als je wilt eten .Meestal is het eten dan ook warm.Ook word er nu weer veel beter gepoetst(zowel de kamers als de accommodatie zelf) en is dit weer op het niveau van onze eerste keer bij Mirage. Ook heb ik de indruk dat er nu naar de gasten geluisterd word want toen ik met een klacht aan kwam stonden er binnen 5 minuten 5 man deze klacht te bespreken. We hebben bij thuiskomst meteen weer naar Mirage geboekt.

Geweldige vakantie in dit hotel gehad

Roel
16-6-2018

Na een paar mindere vakanties in dit hotel nu weer een top vakantie gehad. Nieuw restaurant,. Warm en gevarieerd eten en goede schoonmaak en leuk personeel. Voor herhaling vatbaar. Ja er waren russen maar sommige Hollanders zijn net zo erg.

Nooit meer

H. v/d Bosch
3-10-2017

De ligging was prima, geweldige omgeving en dicht bij het strand en winkels.

Het eten is 3x per dag dagelijks het zelfde. Servies en bestek is niet 100% schoon. Ongedierte waar ze weinig mee doen. Kamers een paar keer niet schoongemaakt. All in hotel??? Nou we hebben bijna dagelijks buiten de deur gegeten, het was gewoon vies.

een woord top vakantie

grietsje
29-8-2017

eten avonds is minder .maar hotel en rondom erg mooi en netjes verzorgd ook door het personeel,ontbijt en middageten top

Locatie is top.Eten wel met smaak ,maar weinig keuze.Restaurant is erg vies en het is dringen bij het eten.Wij hadden een dubbele kamer die netjes en schoon was,handoeken en schoonmaak ook oke.Ze hebben ook bedje op het strand en handoeken service,alleen de handoeken service laat te wensen over, waar omruilen? welke tijd?Het all in is beperkt,maar wij zijn de laatste 2 keer naar een resort geweest dus dat mag je niet vergelijken met een hotel.Eigenaar is er elke dag met een norse blik loopt hij zijn rondje,en niet geintreseert in zijn gasten. Personeel is 50/50 tav netheid en beleeftheid.Personeel van de schoonmaak van de kamers doen nog het beste hun werk,personeel in het restaurant is minder,zelfs de culinaire chef kijkt toe maar zegt niks of grijpt ook niet in.Dit jaar veel russen en turken.Russen kan ik kort over zijn,wat een schandalig folk is dat en zoals al aangegeven niemand die er wat van zegt.Ook de tukse mensen met geld zijn zeer arogant.

De bedjes op het strand moet je wel vroeg bij zijn voor 9 uur anders is het vol,bij het zwembad genoeg ruimte.

Al is Mirage scherp in prijs,voor ons de volgende keer liever iets meer betalen.Erg jammer want het hotel is wel eens beter geweest voor de zelfde prijs.Eigenaar zou wat meer met management bezig moeten zijn ipv met zijn dikke auto,s die hij te kijk naast het hotel zet.

Nooit meer

Lisa
12-7-2017

Vies, eten was om 20:00 op, kamers waren niet schoon. Personeel in het restaurant totaal niet vriendelijk.

Zwembad word heel weinig schoon gemaakt, je zit aan de grond vast geplakt bij het zwembad en het restaurant. elke dag gezeur omdat we een kinderwagen bij ons hadden en hij in de weg stond.

Alleen bij de bar werkt personeel dat vriendelijk was.

Voor ons nooit meer!

zou er niet meer heen gaan!

DORIEN
26-6-2017

Het eten was minimaal. Heel weinig keus. we hebben zelfs 1x gehad dat er alleen 1 soort vis en i stuk kip was en voor de rest aardappelpuree, rijst, groenten,moussaka, en een lege bak. Ik ben echt geen zeur maar het eten was onder de maat. Bij het ontbijt waren er eieren van 3 en 5 min, maar die waren groen zo hard waren die gekookt. En het werd alleen maar minder. Turkse avond was er. Als ze dat een turkse avond noemen dan weet ik het niet meer. Fruit hebben we maar gekocht bij een supermarkt want er was alleen maar appels en perssinasappels en savond was er dan water meloen. We waren blij dat er een heel goed restaurant er naast zat (Mehmet en Jimmy) dat eten was fantastisch en helemaal niet duur. De bedden waren zo hard dat er gewoon blauwe plekken op je lijf kwamen. Water werd niet bijgevuld, we moesten om handdoeken vragen, er was handdoeken service maar dat werkt daar niet want als je om een schone badlaken vroeg hadden ze dat niet of je moest een paar uur wachten en dan was het er nog niet.We hebben zelfs kakkerlakken op straat bij de bar gezien en ook nog op de gang. Voor rest het zwembad was prima! Er waren heel veel Russen en Engelse en heel weinig Nederlanders. Kamers zijn erg klein maar daar ben je ook niet zoveel, alleen om te slapen (als je kan slapen op hele harde bedden (planken) en om te douche. Icmeler is erg gezellig en we gaan zeker volgend jaar terug naar Icmeler en dan wel in een ander hotel, want al krijg ik het gratis. Wij gaan er niet meer heen. Erg jammer want de locatie is prima.

Wij hebben weer een geweldige vakantie gehad

Johanna Hoiting
17-6-2017

Wij komen nu al 9 jaar in dit hotel. Er zijn wat opstart problemen geweest. Dit komt ook door het nieuwe personeel wat ingewerkt moet worden. Er wordt hard aan gewerkt om dit z.s.m. te verbeteren. Qua prijs/kwaliteit kan ik dit hotel echt aanraden. Let op soms zijn er echt aantrekkelijk aanbiedingen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Doordat er veel europeanen wegblijven, kom je nu meer Oekrainers, Russen en Turken tegen. Veel overlast hebben wij niet ervaren. Juwelier Ferhat Rima Atik spreekt vele talen. Hij is erg behulpzaam. Loop vrijblijvend zijn mooie zaak binnen, hier kun je mooie aankopen doen. En hij is heel eerlijk. In het hotel kun je terecht bij Jacobs Hairsalon en laat je handen en voeten verwennen door Semem. Je haar wordt perfect gedaan door Mehmet. Voor de prijs spreek je Emin aan. Hij loopt vaak bij het zwembad. Mirage World heeft weer een eigen plek op het strand. Hier is nu ook badhanddoekenservice. Het eten vinden wij prima. De ene dag wat meer keuze dan de andere dag. Is een bak bijna leeg, wacht dan eventjes, het wordt snel bijgevuld en is dan weer lekker vers en warm. Wij gaan in september weer 3 weken naar Mirage World. Dit omdat het ons altijd goed bevalt en wij een mooie vriendenkring hebben, zowel turkse als nederlandse vrienden.

Goed hotel

Angielina
17-6-2017

Mirrage word is een hotel voor groepen of families zeer geschikt

Vriendelijk personeel, kamer zijn schoon

In de avond is er niet zoveel te beleven bij de bar is het saai

Eten is goed, voor elk wat wils

Gaan zeker nog een keetje terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suneo Club Mirage World in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suneo Club Mirage World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suneo Club Mirage World scoort een 7.7 uit 10 op basis van 1062 reviews.