Hotel Suneo Club Mirage World

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°10°
Hotel Suneo Club Mirage World
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Suneo Club Mirage World voor je op een rij gezet:

1057 reviews over Hotel Suneo Club Mirage World in het Nederlands

Prima hotel voor een prima prijs

Ed van den Munckhof
12-10-2018

Prima hotel. Het eten was smaakvol maar helaas onze gehele vakantieperiode voornamelijk keuze uit kip, kalkoen en vis. Jammer genoeg maar 2x vlees (gehaktballetjes) gehad. Het personeel in het restaurant is overigens zeer vriendelijk, zeker als ze je na een aantal dagen beginnen te (her)kennen. Het barpersoneel mag wel een extra smile op het gezicht krijgen, de vrolijkheid was hier ver te zoeken. De kamers werden redelijk goed schoon gemaakt (mag iets beter). De animatie was in onze periode niet echt super. Waarschijnlijk door het na seizoen geen echte leuke avonden. En als er dan een show was geweest kwam daarna direct de russische popmuziek uit de speakers. Veel russische gasten dus maar daar had je over het algemeen geen last van. Kortom een prima hotel voor een prima prijs en de ligging is overigens super.

Pietsje plantinga
1-10-2018

Alles was uitstekend alleen wifi zeer tot zeer slecht

Geen tweede keer naar dit hotel.

Carin van Meurs-van der Meer
21-9-2018

Hotel was in opzet wel aardig . hele kleine kamers met een uitzicht op een muur, na klagen een andere kamer gekregen maar dat was ook niet veel.

Eten zeer eentonig, kip, kip of kip en af en toe kalkoen en een prutje van vlees waar we ons niet aan waagde.

Ontbijt was wel oke.

Personeel sommige waren oke en sommige waren niet te genieten maar ja dat heb je overal wel den.

Neckermann Reizen

Leuk maar voor ons niet voor herhaling

D schrama
8-8-2018

Super gezellige vakantie gehad helaas wel een aantal min punten maar zeker ook plus punten.Eerst de min punten de 2 kamerappartementen zijn zeker niet zo groot als je op de foto's ziet zeker niet als er een opklapbed(wat bijna uitelkaar valt)bijgezet word dan kan je je kont helemaal niet meer keren. De snackbar is niet echt heel schoon en er is weinig variatie patat,hamburger,pasta en kebab ook is het personeel daar niet echt schoon. De animatie!!welke animatie

ik heb ze een enkele keer gezien maar er straalde weinig tot geen enthousiastme uit echt jammer voor zo een park. PLUS punten zijn ZEKER de medewerkers in het restaurant of het achter de bar ALTIJD even vriendelijk.Nu echt de aanrader van de vakantie de kapsalon/nagelstudio op het park Jacob is super goed echt een aanrader voor knippen&scheren&manicure en pedicure DOEN hier net zo goed (of zelfs beter )als de salons in Nederland alleen 10x goedkoper vriendelijk personeel.

Misleidend - Teleurstellend - Zootje ongeregeld

Valérie DH
6-8-2018

Onze aankomst bij Mirage was erg chaotisch, we kregen bij de receptie geen info over het hotel/de faciliteiten. Na 12u reizen verwacht je toch dat ze je even meegeven waar je wat kan eten of drinken, waar het strand is, hoe de Wifi werkt, ed.

Daar kwam bij dat dit hotel op de websites van de touroperators erg leuk, bijna betoverend uitzag, maar laat je ajb niet bedotten, er kwamen wel wat instagramfilters aan te pas!

De kamers waren zo klein dat we onze reiskoffer (we hadden er gelukkig maar 1 mee) op het balkon hebben moeten plaatsen. De 'renovatie' is zeer oppervlakkig geweest: loshangend behang, afbladerende verf, versleten meubels. dit geeft een slordige en onverzorgde indruk. Er werd gepoetst maar niet heel erg grondig.

Het eten was niet warm, er was weinig afwisseling en het had niet veel smaak.

Waanzinnig slechte Wifi.

Het resort buiten wordt op zich netjes onderhouden, en de ligging is super. Içmeler is een mooie streek, maar neem gerust één van de vele andere hotels!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Marcel
15-7-2018

Dit hotel ligt vlakbij het strand en er zijn diverse winkeltjes en bars / restaurants in de directe omgeving. Als je echt wilt winkelen of stappen neem je de bus naar Marmaris, waarmee je in een half uurtje voor 1 euro pp in het levendige centrum staat.

Het hotel is omgeven door mooie bergen / rotsen en heeft maar liefst 3 zwembaden, ieder met een eigen bar. Een zwembad heeft 2 glijbanen, maar er is er maar 1 tegelijk aan en tijdens de lunch zijn ze uit. Er waren wel steeds voldoende bedden beschikbaar, ook in de schaduw.

Het eten is redelijk. Helaas veel hetzelfde (diverse kalkoen- en kipgerechten en vis), maar best goed te eten en soms zelfs echt lekker (de kebab bij de snacktime, de kip van de grill).

Het strand viel een beetje tegen, aangezien je in een baai ligt waardoor je niet echt golven en een branding hebt. Wel prachtig uitzicht op bergen / rotsen. Het all-inclusive arrangement geldt niet op het strand.

Een leuk hotel voor deze prijs/kwaliteit.

Hans Raats
24-6-2018

Vorig jaar september waren we voor de zoveelste keer naar Mirage geweest.

Helaas was het hotel ons toen tegengevallen omdat het eten slechter was als voorgaande keren en er slecht gepoetst werd. Toen is er ons verteld dat het in 2018 beter zou worden. Dit jaar zijn wij weer terug gegaan maar nu was het inderdaad veel beter geworden. Voor ons was het eten wel 2 sterren beter geworden want in de nieuwe eetzaal word het eten vers bereid terwijl je aan de andere kant van de balie kunt opscheppen. Er is nu plaats zat om te zitten als je wilt eten .Meestal is het eten dan ook warm.Ook word er nu weer veel beter gepoetst(zowel de kamers als de accommodatie zelf) en is dit weer op het niveau van onze eerste keer bij Mirage. Ook heb ik de indruk dat er nu naar de gasten geluisterd word want toen ik met een klacht aan kwam stonden er binnen 5 minuten 5 man deze klacht te bespreken. We hebben bij thuiskomst meteen weer naar Mirage geboekt.

Geweldige vakantie in dit hotel gehad

Roel
16-6-2018

Na een paar mindere vakanties in dit hotel nu weer een top vakantie gehad. Nieuw restaurant,. Warm en gevarieerd eten en goede schoonmaak en leuk personeel. Voor herhaling vatbaar. Ja er waren russen maar sommige Hollanders zijn net zo erg.

Nooit meer

H. v/d Bosch
3-10-2017

De ligging was prima, geweldige omgeving en dicht bij het strand en winkels.

Het eten is 3x per dag dagelijks het zelfde. Servies en bestek is niet 100% schoon. Ongedierte waar ze weinig mee doen. Kamers een paar keer niet schoongemaakt. All in hotel??? Nou we hebben bijna dagelijks buiten de deur gegeten, het was gewoon vies.

een woord top vakantie

grietsje
29-8-2017

eten avonds is minder .maar hotel en rondom erg mooi en netjes verzorgd ook door het personeel,ontbijt en middageten top

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suneo Club Mirage World in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suneo Club Mirage World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.