Géén boekingskosten

Hotel Suneo Club Mirage World

TurkijeEgeïsche ZeeIçmeler (bij Marmaris)

8.8FantastischScore uit 1018 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

1018 Reviews over Suneo Club Mirage World

• 9Maria24-10-2021

Geweldig!

In één woord geweldig super! Kom al vier jaar in mirage ,mijn dochter al negen jaar! Dit maal was ik samen met mijn man, dochter en kleindochter van vier jaar. Hadden ook wel naar wat anders gekeken, maar kwamen toch elke keer weer bij mirage uit. Elke keer zie je dingen veranderen. De glijbanen die er bij zijn gekomen ,grasveld waar de kinderen lekker kunnen spelen en volwassenen lekker kunnen zitten en natuurlijk kunnen liggen.

Ook hebben wij contact gehad met Russische mensen en het als heel goed ervaren, als je, je wat in de achtergrond verdiept van hun, begrijp je elkaar ook beter.

Natuurlijk zijn niet alle mede hotelgasten vriendelijk en open en houden zich niet aan alle regels, maar ik ga op vakantie en geniet, ga niet elke keer kijken wat een ander doet ,want als jij je ergert blijf dan thuis.

Alle complimenten naar 1 ieder die daar werkt! Geweldig zijn jullie, zeer behulpzaam en lief! Liefs mama Maria en familie

• 9J. Knorren13-04-2021

Super leuk hotel!!!

Super leuk hotel. Vriendelijk personeel. Mooie ligging vlak bij het strand( loop afstand). Zeker nog een keer heel.

• 6stekel15-10-2019

voor ons word het geen mirage meer .

Voor ons geen mirage meer, bij aankomst was de koelkast op onze kamer defect en de tv werkte niet dit 2 keer gemeld bij de receptie en 1 keer bij de monteur die voorbij kwam maar er werd niets mee gedaan , ook de wifi is bijzonder slecht , ook het handoekje leggen bij het zwembad is een slechte zaak , mensen zijn de hele dag weg , maar leggen er wel smorgens om 700u een handoek neer , dan betreft het eten , dat was de eerste week goed maar daarna ging het bergafwaards, pluspunten , zijn de bedden en de badkamer zeer ruim en goed ,

• 8debby van esch25-09-2019

top....!!!

het derde jaar dat ik er kom en ik wil nu al mijn 4de plannen. personeel is super vriendelijk herkennen je de spa viel dit jaar wat tegen. personeel, kapper en juwelier zijn geweldig. Wim next door voor uitjes is ook geweldig en wonderboys wat verder op een gezellige bar. bars in het hotel zijn ook geweldig. kort om prijs kwaliteit meer dan oké. en russen zijn overal vervelend en overal zien ze die liever gaan dan komen.

• 6Fam. Koek20-08-2019

Hotel gunstig gelegen met redelijke faciliteiten

Dit hotel is een 3 tot 3,5 ster waard. Ze missen de puntjes op de i om 4 sterren waard te zijn. De ligging is perfect in het leuke centrum van Içmeler. Voor 4 lira pp reis je met de dolmus naar Marmaris. Wifi is niet geweldig en niet overal aanwezig. Veel Russen en weinig nederlanders aanwezig. De obers kijken niet echt vriendelijk wat mogelijk komt door het asociale gedrag van de Russische gasten. Het eten is Russisch georiënteerd en weinig variatie. Bijna iedere dag live muziek bij het diner. De kamers worden goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Goede airco. Er zijn geen lifeguards bij de 3 zwembaden, 2 glijbanen die open zijn van 10-12 uur en van 14-17 uur. Bij de receptie kun je aangeven welke glijbaan je open wilt hebben. Het oud hollands handdoekje leggen is ook hier van toepassing. Bij het kinderbadje zijn geen parasols. Privestrand op zo’n 100 meter. Het hotel is rolstoel toegankelijk. Kluishuur 3 euro per dag.

• 4Mariska15-08-2019

Never nooit meer dit hotel

Het is een prima hotel, leuke zwembad fijne omgeving. Alleen het eten is elke dag het zelfde. En je moet snel wezen anders is alles op door de Russen. Het stikt letterlijk van de russen. Het personeel spreek geen woord Engels wel Russisch.. Alles letterlijk gericht op de Russen ! Ze geven aan dat het een vier sterren hotel is maar daar klopt ook niks van. Geen water koker op de kamer als je met een kleine reist en een flesje nodig heeft. Animatie is ook in het Russisch en stelt helemaal niks voor. Heel jammer voor de kinderen. Kamers zijn best klein. Wat ze op foto’s laten zien komt niet overeen met de werkelijkheid. WiFi super slecht. Glijbaan zetten ze heel vaak uit, zodat je er geen gebruik van kan maken.

• 7Susanna06-08-2019

Prima👌

Leuke omgeving veel te doen! De animatie vonden wij niet geweldig ,voor kleine kinderen weer wel.. Maar goed ieder zijn ding . Het eten gaat na de eerste week een beetje op elkaar lijken ,maar goed je kan goed buiten de deur eten ook ,voor weinig.. Kamers werden goed schoon gehouden . Er zijn winkels op t ressort,die ik overigens kan aanbevelen! De kapper heeft mijn man gebruik van gemaakt ,en dat beviel prima! En ik heb ruimschoots gebruik gemaakt van de juwelier Rima,om dingen te laten repareren, en nog t een en ander gekocht ook en ik ben keurig geholpen ,voor een mooie prijs Er zit een winkeltje voor evt boodschapjes waar je alles kunt kopen wat je zou willen,is er iets niet,regelt hij dit voor je .. De eerste week van ons waren er alleen Russen...dat vond ik jammer ,daarna werd t meer gemengd gelukkug,want wat een nors volk is dat .spreken geen woord Engels en er kan geen lachje vanaf! Er zijn gelukkig uitzonderingen maar toch .

• 4Bernard Pater02-07-2019

Nooit weer

Waardeloos hotel vies smerig ...4 verschillende gebouwen ..

• 8H.Raats25-06-2019

voor ons is dit hotel 4-sterren waardig.

Begin Juni wederom naar hotel Mirage World op vakantie geweest. Het was weer een super vakantie. Het is er weer een stuk beter(ouderwets goed) geworden omdat: - De snackbar verplaatst is en dat er nu vast 2 nette en vriendelijke vrouwen alle snacks vers bereiden. - Al het personeel elke dag schone kleding aan had en zag dat ze plezier in hun werk hadden. - Nu elke show-koking en heel veel vers fruit is. - Ook is de bediening bij het eten (met name Atilla) heel goed en vriendelijk. - Nu meer aandacht is voor de kinderen die een eigen speelpleintje hebben gekregen.

Wij hebben weer geboekt en gaan in september weer terug naar dit hotel.

• 10Monique24-06-2019

Grandioos

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel, ruime keuze aan eten. Hotel kamer was perfect en werd keurig iedere dag schoongemaakt. Omgeving ook genoeg te doen. Vorig jaar zijn we er ook geweest en volgend jaar gaan we weer. Echt een aanrader.

Hotel Suneo Club Mirage World info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden