Appartement Sun Blue

144 reviews over Appartement Sun Blue in het Nederlands

Top appartement

Lydia Bruinsma
2-9-2019

Kleinschalig, super gastvrij, zeer goede keuken, leuke tuin met zwembad en dichtbij het strand en centrum.

Gereisd Met partner in augustus 2019

In 1 woord fantastisch.

Boers
27-9-2018

Gastvrije bediening. Kamers ruim en netjes, wordt ook schoongemaakt en om paar dagen schone lakens en handdoeken. Ligt in de buurt van boulevard en gezellige tentjes aan het kanaal maar verwijderd van de herrie van de tenten die tot laat doorgaan met feesten. Heerlijk rustig dus. Zwembad heerlijk om even in af te koelen.

Het plaatsje en strand leuk

Dekker
1-9-2018

Dicht bij het strand . . Leuk klein zwembad. Veel trappen vies open riool lucht kwam uit de badkamer kookplaatje kapot

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

top vakantie gehad

theo
19-8-2018

meerdere keren in sun blue geweest.in 2017 zijn we niet gegaan.zeer slechte revieuws .ik heb het dit jaar zeer goed gehad iedere dag schoongemaakt .zwembad werd iedere dag getest.het personeel vriendelijk en behulpzaam.en genoeg handdoeken.

Puur genieten!

Dominique
11-5-2017

Net terug van een kleine week in heerlijk Icmeler en wat hebben we genoten van Sun Blue! Een oase verstopt achter een middeleeuws aandoende entree. Appartement schoon en ruim. Enige minpuntje...geen licht boven het aanrecht waardoor het soms een beetje moeilijk koffiezetten was 's avonds. Eigenaren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een accommodatie om te onthouden!

Gereisd Met partner in mei 2017

Sun Blue appartementen een echte aanrader!!

Margrit
25-7-2015

Net terug van een heerlijke vakantie in Icmeler en verblijf in Sun Blue . Een echte aanrader als je iets kleinschaligs zoekt. Schoon appartement, aardig personeel, dichtbij strand en centrum Icmeler. Ook het restaurant is een aanrader, mensen doen erg hun best om je een fijne vakantie te bezorgen. Supermarkt bij het complex, klein maar ruim asssortiment en 24/7 open. Kortom the place to be voor een heerlijke vakantie.

Leuk, gezellig, mooi, appartement.

Ilona
18-7-2015

Het is echt een leuk appartement, kleinschalig, vriendelijk personeel. Je hoeft niet vroeg je bed uit op de handdoek neer te leggen er is altijd wel een bedje vrij, zwembad niet overvol. En je loopt binnen een paar minuten naar het stand. Een kleine supermarkt aan het complex vast en ze hebben ook een zeer goed restaurant waar je betaalbaar heel goed kan eten. Ook loop je binnen een paar minuten naar het centrum van Iclemer. Wij gaan dit jaar weer, kijk er naar uit.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Geweldig!

Denise
25-8-2014

11 dagen verbleven met mijn vriend. We hebben een super fijne vakantie gehad. Het appartement was zeer schoon & onderhouden, evenals het zwembad. Het personeel was zeer vriendelijk. Niets was hen te veel. Dit appartement is zeer zeker een aanrader als je een fijne, relaxte vakantie wilt!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Top vakantie in appartement Sun Blue !!

marloes
10-9-2013

We hadden een 4 persoonskamer appartement. Met een aparte slaapkamer en een bed/bank in de woonkamer. Het appartement is wat aan de kleine kant voor 4 personen. (weinig kast ruimte voor degene die in de woonkamer ligt)De keuken is voorzien van een electrischkook plaatje met waterkoker en koelkast. Bij het appartement zit een supermarkt waar je elke ochtend vers brood etc. kunt kopen. Het strand is erg dichtbij en het zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Het appartement wordt (bijna) elke dag schoongemaakt en er zijn voldoende restaurants en winkeltjes in de omgeving waar je heerlijk kunt eten en shoppen! Het complex is klein schalig met veel gezellige vakantiegangers. Het personeel is erg vriendelijk en voor kinderen hebben ze leuke dingen in het zwembad om mee te spelen. Sun Blue is een prima appartementen complex met alle gemakken !

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Dit nooit meer!!!

johnny
23-9-2012

Dit nooit meer..Geluidsoverlast ,bed was keihard ,badkamer zat overal schimmelplekken,keukenkastjes hingen los,de jongen van de balie keek ons altijd kwaad aan,zeer onvriendelijk!wij hebben 280 tl betaald voor kluisje en airco voor 14 dagen dat is 140 euro en de eigenaar gaf geen bewijsje mee terwijl wij dit wel gevraagd hadden.andere mensen hebben 5 tl voor kluisje en 5tl voor airco betaald dit is ongeveer 60 euro.smorgens had je maar van 9 uur warm water tot 11 uur en dan pas weer savonds 18 uur tot 22 uur.handdoeken hebben wij 4x gekregen op 15 dagen vakantie..voor ons nooit meer.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun Blue in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.