Hotel Sea Star Marmaris

9.7Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Star Marmaris voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

78 reviews over Hotel Sea Star Marmaris

• 2019
    10Meisje198606-11-2019

PERFECT!! 5 sterren waardig!!

Afgelopen mei voor de 2e keer geweest. Wat is dit een super hotel! Super vriendelijk personeel, erg lekker eten en super. Wij zijn 12 dagen geweest en niet 1 dag hetzelfde gegeten! Het hotel is heerlijk rustig en adults only! Dit hotel is echt 5 sterren waardig! Volgende jaar gaan wij 2 x!! Wij kijken er al naar uit!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10marina08-08-2019

fantastisch

uitstekend hotel, eten fantastisch, personeel super vriendelijk, het was onze 4 de keer en we gaan zeker nog terug, we hebben een super vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2019

• 9danny09-07-2019

Super vakantie. Voor herhaling vatbaar.

super hotel. Zeer proper op alle vlakken. Je hebt er echt niets tekort. De kamer is mooi en op de badkamer is alles alle dagen aangevuld. Mooie ligging en alles gratis voorzien aan zwembad en de zee. Mooi restaurant en lekker eten met veel variatie. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt ook over een Super Spa. Hebben meerdere malen genoten van de goede handen van Julia, Lena,Nurhak & Ayse. Vele groetjes en onze dank aan al het personeel!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Nicole12-08-2018

Super!!!

Dit is echt 1 van de beste hotels in Icmeler - Marmaris. Adults only dus echt rustig, geen keiharde muziek overdag en geen animatie. (Wel 2x live muziek in de avond en gym in de zee overdag). Alles is top, van schoonmaak tot personeel, de kamers en het eten! Wij komen volgend jaar terug! Eten is gevarieerd en zeer smaakvol. Direct aan de boulevard/strand.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Leny28-07-2018

Uitmuntend!

Helemaal super. Heerlijk rustig, vriendelijk personeel en geweldig eten. De ligging is ook prachtig aan het stand met een gezellige boulevard. Het resort is opvallend schoon, de kamers, de eetgelegenheid en de terrassen worden keurig bijgehouden. Dit resort verdient een 10.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Barbara27-07-2018

Beste hotel in Marmaris/Içmeler!!!!

Fantastisch hotel! Hier vind je rust in volle seizoen. Zeer lekker eten,vriendelijk personeel,heel netjes. Geen handdoeken op voorhand leggen..in volle seizoen maximum 10 personen in het zwembad. Eten kun je de ganse dag door (extra all in!!) Zeer mooie streek..veel mooier op hotel in Içmeler dan Marmaris (druk en minder goeie hotels..ook al hebben ze 5 sterren. Sentido Sea Star verdient 5 sterren maar wordt gekwalificeerd op enkele punten (geen vergaderzaal). Hier zul je het niet beklagen op vakantie te zijn!! Ligt op ongeveer 8 km van Marmaris centrum (busje om de 5 min voor 60 eurocent per persoon). Içmeler heeft ook een centrum maar veel kleiner..en een mooie boulevard om een avondwandeling te doen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7gretel26-06-2018

Hotel waar ik nooit meer terug keer

Hotelkamers klein en onvoldoende opbergruimte. Kreeg kamer die bleek voor mindervalide te zijn,dus na het douchen kon ik de ganse kamer dweilen. Typisch engels hotel dus engels ontbijt samen met hun HP sauzen en ganse groepen die alleen maar gaan om te drinken. Wij waren reeds 15 maal in Turkije maar dit was wel het minst goede hotel,steeds maar kip en kalkoen onvoldoende afwisseling in de gerechten zeker als je daar voor 14 dagen boekt. Kamer 107 en 108 héél veel lawaai van airco en keuken zowel in de late avond en vroeg in de morgen,zicht was een muur en gasflessen,je kon de zee in de verte zien. hier ga ik nooit meer terug.ik ben als belg een veel betere keuken gewoon.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Irene05-08-2017

Fijn niet al te groot hotel aan het strand

Kleinschalig hotel, direct aan het strand. Prima kamer, met uitzicht op zee en klein balkon. Handdoeken service, een vuile kon je weer inleveren voor een schoon strandlaken. Klein zwembad, maar in onze periode altijd plek op de ligbedden. Als je op het strand komt, krijg je een matrasje voor je ligbed en wordt de parasol voor je opgezet. Eten is prima, voldoende keus en afwisseling. Ook snacks bij het zwembad. Enige minpunt van dit hotel wat ik kan bedenken is dat de bedden erg hard zijn. Het ligt een beetje aan de rand van Icmeler, maar je loopt over het boulevardje zo het dorpje in met winkeltjes. Ook nog een leuk boottochtje gemaakt met bbq aan boord. Was erg leuk. Het was een hotel voor only aduls.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Time Etten14-06-2017

Overtrof onze verwachting.

Wees niet bang om naar Turkije te reizen,ook dicht bij huis kan je van alles overkomen.Al uw angst zal verdwijnen als u omringt bent met de liefde in dit hotel en de schoonheid van de omgeving liggend op uw strandbedje onder de palmen met een drankje in uw hand of heerlijk wandelend langs de boulevard en in mum van tijd in het centrum bent ook het taxibootje naar Mamaris ligt op nog geen vijf minuten van het hotel.kortom een geweldig hotel op een prachtige locatie. Dit is wel een een only adult hotel en de gemiddelde leeftijd van de gasten toen wij er waren was toch wel 45 plus wij vonden dit heerlijk en supergezellig.Het waren overwegend Belgische,Duitse en Engelse echtparen die daar hun vakantie vierden. Heerlijk buiten eten,kwaliteit van het eten,sfeer,liefdevol personeel en alle te plannen uitjes op loopafstand te regelen tegen goede prijzen en ook al was het oktober er was nog genoeg vertier in het dorp en op de boulevard . Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10R Rozema29-05-2017

Een super hotel met zeer vriendelijk personeel!

Voor de tweede keer een prachtige vakantie gehad in dit hotel. Het is prachtig gelegen en met een mooi strand. De kamers zijn prima en hebben goede bedden. De schoonmaaksters doen hun best om het de gasten prima naar de zin te maken en verschonen de bedden vaak en de handdoeken elke dag. Het eten is prima en er is volop keuze,zeker voor een kleinschalig hotel. Het eten is niet al te pittig,maar dat is een verschil in smaak en er staan voldoende kruiden om het naar je eigen smaak te maken. De bar is van alle soorten drank en fris voorzien en de barman zal je graag bedienen. Bij het zwembad zijn voldoende bedden en een aantal tuinmeubelen waar je heerlijk kunt zitten. Aan het strand is Mehmet voor de parasols en bedden . Er staan ongeveer 64 parasols. Ook zijn er aan het strand een heren en dames wc die door Mehmet prima schoon gehouden worden.Bij de receptie staan altijd mensen die je helpen met de koffers als je aankomt en staan altijd voor je klaar. Kortom,een prima hotel voor een mooie vakantie en wij denken er zeker aan om er een derde keer heen te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Sea Star Marmaris info