Hotel Quadas - Adults Only

8.4Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Adults only
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Quadas - Adults Only voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Quadas - Adults Only

• 10Cynthia Bogaerts02-08-2013

Fantastisch hotel

Een heel mooi luxe hotel. Bediening & service is heel goed. Gedienstig en vriendelijk. Bagage wordt aangenomen en voor je naar boven gebracht. Zeer proper! De wellness is super. Ervaar zeker de Turkse hamam. Een geweldige ervaring. Doe dit bij aankomst, je vakantie begint onmiddellijk zeer relaxed. Op het strand zijn er gratis ligstoelen met matrasjes, gratis handdoeken en parasol. Bediening van zowel eten als drinken op het strand. Zwembad is klein maar je bent direct aan het strand en de zee dus heb je eigenlijk geen zwembad nodig. Het eten is gevarieerd, veel keuze én super lekker. Een klein minpuntje is dat men streng is op het benuttigen van eten/drinken van buitenaf. Men wil dat je drank/eten nuttigt van het hotel/minibar zelf. De omgeving is mooi. Heel mooi proper zeewater. Veel watersportmogelijkheden en boottochtjes. Met de taxiboot naar Marmaris is leuk. 's Avonds is er overal wel ambiance en gezelligheid.

• 9GERRIE-JANNY12-09-2012

Net zo fantastisch als vorig jaar!

We hadden net als vorig jaar een hele mooie kamer. Het eten was goed, veel keus en gevarieerd. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam zowel in het hotel als op het strand, ze deden werkelijk alles voor je.

• 3vandenbulcke martine16-07-2012

enkel gebouw is goed

het eten was niet lekker, weinig variatie, personeel spreekt met moeite engels, zelfs niet aan de receptie. het hotel is prachtig gelegen, ideaal ook als je geen kinderen wil in je hotel, rustig strand en handdoekenservice is ok. maar management trekt nergens op, slordig personeel in restaurant. de haman is een ander management en dat was ok. Geen mogelijkheid meer om te douchen in het hotel bij laat vertrek, gelukkig mochten we in hamam douchen zonder betaling. Volgens reactie's van vorig jaar is het hotel veel achteruit gegaan.

• 7wendy04-07-2012

Perfecte bediening !!!

Zeer rustig proper hotel met meer bediening als klanten zeer leuke bediening wel ze zijn zo vriendelijk daar het eten is niet veel soeps en dat voor het geld amai nee hoor het strand en alles is in orde dat wel we hebben een leuk reisje gehad

Met vrienden

• 4Vandervoort 25-06-2012

Dit inderdaad nooit meer !

Het restaurant is in de periode eind juni gewoon rampzalig , regelmatig was het eten gewoon op ! Het eten op zich was ook slecht klaargemaakt ; de bar was ramzalig , eentonige muziek , cocktails wel op de kaart maar de bar kon ze niet maken , de kamers werden ongeveer proper gemaakt , minibar werd niet aangevuld . Het enige dat wel in orde was waren de prijzen . De obers waren slordig gekleed . De directie die aanwezig was had het blijkbaar niet in de hand !

• 5jacole16-10-2011

waarschijnlijk nooit meer

Ligging ok. Kamer met zeezicht = zijkant dus als je over het balkon hangt zie je zee. personeel onvriendelijk als je niet genoeg fooien geeft. wij geven normaal 10% maar dat is blijkbaar niet genoeg. Kamer vuil er werd enkel vuilbakjes leeggemaakt en de badkamer gepoetst. we kregen maar 1 x per 14 dagen vers bedlinnen en dan moesten we er nog om vragen bij de receptie. eten en drinken in hotel zeer duur. Voor ons hoeft het niet meer. de gemeenschappelijke delen worden wel degelijk gepoetst.

• 10Frank en Marian02-10-2011

Fantastische plek

24-9 terug in Nederland. Prima hotel en ligging,ruim plaats op privestrand;einde boulevard;rustig.Helemaal mee eens met beoordeling Ron en Francis op 20-9. Zou niet meer herinnerd mogen worden aan de naam Laguna(vorige eigenaar)zou volgens insiders enorm verbeterd zijn.

• 10Ron en Francis20-09-2011

Een waar paradijs !!!!!!

Wij zijn eind aug 2011 11 dagen geweest en het was gewoonweg een droooom !!!! Zo'n prachtig sfeervol hotel en dat uitzicht! Magnifiek! De kamer was prachtig met een regendouche, een gewone douche, dove zeep in de houders, een fohn, een scheerspiegel, een supergroot terras met uitzicht op zee (op de etage vd receptie), elke dag schoongemaakt, het eten was heerlijk, natuurlijk moeten ze rekening houden met zo'n 140 gasten maar de kruiden kon je zelf nog toevoegen, elke dag andere rijst, vlees, aardappels vis, kip, soep, brood, -tig salades, prachtig opgemaakte toetjes, wie hierover durft te klagen moet zelf minstens op Soestdijk wonen, vinden wij. Heerlijk zwembad, mooie bedjes + handdoek, prachtig strand, lekker windje en geen kindergekrijs om de oren. Dineren alsof je op een filmset bent, mannen lange broek, vrouwen opgetut en met kaarslicht aan zee en een live gitarist. Wat wil een mens nog meer??? 1 Nadeel; welke volgende vakantie en welk volgend hotel kan hier nog aan tippen???

• 8GERRIE-JANNY02-09-2011

Phantasia:::::echt fantasties

Geweldige vacantie gehad personeel echt geweldig fantasties hotel echt mooie maar vooral schone kamers ,goeie keus in het eten niet masaal maar gewoon goed ook op het prive strand bediening zeer goed drinken en eten niet duurder dan in een restaurant zeker een aanrader

• 10Bert en Fred31-08-2011

Fantastisch hotel en zeer goede ligging!

Net terug van een heerlijke vakantie in een super hotel! Na het lezen van sommige ervaringen gingen wij er wat met gemengde gevoelens heen maar alles was zo super! En we zijn veel hotels gewend. De ligging van het hotel is lekker rustig, einde boulevard en niet in de drukte van de boulevard (dit kan s'avonds best druk zijn met veel muziek). Heerlijk zwembad met genoeg bedden en parasols dit zelfde heeft het privé strand ook. Je krijgt keurig twee handdoeken en het strandbed wordt keurig voor je geregeld. De kamers zijn erg netjes en hebben een heerlijke handdouche en een stortdouche, airco en lcd-tv met enorm veel zenders. De prijzen zijn normaal en echt niet hoog wat sommige zeggen. Een vakantie kost nu eenmaal geld! Prijzen zijn altijd iets hoger in een hotel of in een toeristische plek. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij konden gewoon drinken meenemen naar de kamer maar bestelden ook regelmatig bij het zwembad. Prijzen voor hamman waren goedkoop! EEN ECHTE AANRADER!!

0 tips over Hotel Quadas - Adults Only

2 vragen over Hotel Quadas - Adults Only

• Carina , 24-01-2017

Boeking

Hallo ik zou graag weten waar jullie dit hotel boeken met vliegreis erbij ....

• De Weerd Hans, 14-08-2011

Kinderen

Zijn er kinderen toegelaten in het hotel na de renovatie.

bob, 26-08-2011

alleen boven de 16 jaar

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Adults onlyJa
    • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Soort strandZand
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer