Hotel Portofino

17 reviews over Hotel Portofino in het Nederlands

Leuk hotel

Melissa
2-10-2010

wij hebben hier een prima verblijf gehad. ik ben hier samen met vriendinnen gekomen. snachts werden we altijd nog vrolijk begroet. het hotel is simpel maar voor de prijs vind ik het prima. je moet niet verwachten van een 3 hotel dat het geweldig is. je kan wel vaker in turkije zijn geweest maar ik ben vaker in icmeler geweest. dan is dit voor een 3 hotel zelfs nog goed
dat de beschrijving niet klopt is uiteraard niet de schuld van portofino maar van de touroperator

Gereisd Met vrienden in januari 2010

geen aanrader

Sandra en Jaap
28-9-2010

Eerst het positieve,dichtbij het strand, koffie was lekker, het water ook, meestal was brood s'ochtends vers. Laten we er wel even bij vertellen dat we dit hotel hebben geboekt omdat het een van de wieinigen was die te boeken viel, wij hoefden niet perse all inn. (Maar toch leuk als het erbij zit) All incl kreeg je pas als je 5 euro pppd had bijbetaald. Airco was er niet (wel in hoogseizoen maar dat was voorbij)stikheet in kamer. Kamers werden elke dag schoongemaakt, wel naar Turkse maatstaven. En dan het eten...ontbijt was redelijk te doen,stokbroodje,gekookt eitje,wel vieze vleeswaren,cakes van de dag ervoor of ouder... Lunch:er waren 3 warme "gerechten",maar aangezien die bakken niet warm gehouden werden had je koud eten. Patat gooiden ze van de vorige dag nog even in de frituur,lekker hoor! Dezelfde cakes(oud)lagen er weer. Diner:nooit geprobeerd. Bier:goor

Gereisd Met partner in januari 2010

geen Portofino meer

Henk, Anny, Cor, Willemien.
28-9-2010

NOOIT MEER hotel portofino, icmeler/marmaris. Je boekt voor all inc. en dit stond ook op het hotel voucher, maar krijgt all inc. light. d.w.z. alleen drinken bij de maaltijden, daarna alleen koffie of aanmaaklimonade, 3 smaken. Verder kan je drinken kopen aan de bar bij het zwembad. Management keek niet naar de boeking, het bleef light, na tussenkomst van de hostess en bijbetaling 10 euro p.p.p.n kregen we all inc. Geloof internet niet, hotel heeft geen 270 kamers zoals vermeld maar 52, en de aangegeven faciliteiten zijn er ook niet. Ontbijt is slecht en karig, lunch en diner, warm, maar 1 keus ,wel smakelijk, er wordt voor je opgeschept. Ligging hotel is prima. Elke dag schoonmaak. Dit is de 5e keer in Turkije in 3 jaar, en we hebben voor hetzelfde geld betere 3 sterren hotels gehad, deze hadden wel 250 kamers of meer, zodat er schijnbaar meer gedaan kon worden voor de gasten ( entertainment, wat uitgebreider eten, e.d.) Icmeler is wel een mooie plaats !!

Gereisd Met vrienden in september 2010

Leuk hotel

Esther
30-8-2010

Ik ben hier in july dit jaar geweest samen met mijn vriend. We hebben een prima verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Ik ben vaker in een 3* hotel geweest en dit hotel was prima. het eten was in verhouding met andere hotels goed. genoeg keuze en alles was vers. de kamers zijn ook prima! netjes en schoon. de ligging was perfect heel dicht bij het strand!!! wij hebben hier een leuke vakantie gehad!!!

Gereisd Met partner in juli 2010

Superservice!

Annetine Bogers
27-8-2010

Wij gingen via touroperator naar portofino en hadden all inclusive geboekt.Bij aankomst in het hotel bleken zij geen all inclusive te hebben.Na contact te hebben opgenomen met de reisleiding mochten wij op kosten van touroperator naar een ander allinclusive hotel.Toen de manager van Portofino dit hoorde bood hij ons aan dat wij op zijn kosten all inclusive konden blijven, en daarbij een kamer naar wens mochten uitzoeken.Dit hebben we gedaan en hebben een superverblijf gehad in Portofino.Voor de prijs van dit hotel is het eten goed, simpel maar best uitgebreid.Het hotel heeft een gunstige ligging, vlakbij het strand en dicht bij het centrum.Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

bam

Adam en Eva
15-8-2010

Het ontbijt was laat klaar,we moesten wel zo'n 20 minuten wachten tot het ontbijt klaar was. De vleessoorten waren niet vers,ook de tomaten en komkommers waren níet vers en droog,maar de andere groentesoorten waren lekker. De dranken zoals koffie en thee waren lekker,maar het bier was net grachtwater,zo ook het bier. 't Airco en föhn was bij ons kapot,maar we moeten wel eerlijk zeggen dat de kamers elke dag schoon werden gemaakt. Maar Marmaris was een prachtplaatje en we gaan er zeker nog een keer naartoe,dus Marmaris is zeker een aanrader,vooral Marmaris zelf en niet Icmeler of Turunc.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

2007

Wij zijn net teruggekomen van Portofino

Willy en Ria
13-9-2007

Wij zijn net teruggekomen van Portofino.Waren voor de 4e keer in Icmeler, maar hadden nooit zo'n slecht hotel. Het eten was slecht: weinig keus,steeds hetzelfde en steeds koud! Als toetje enkel druiven en watermeloen,'n enkele keer droge cake en of galia meloen.Dat was alles! Bediening slecht. De jongens liepen de hele week in dezelfde (soms smerige ) t-shirt. Iedere keer was er wel iets op: dan de kopjes, dan de vorken of stokbrood .Je moest dan minstens 5 min.wachten en als je geluk had kwamen er 2 of 3 kopjes en/of vorken uit de keuken. Als je warm en lekker eten wilde moest je dit bij de buitenbar doen, maar daar moest dan wel voor betaald worden want dit hoorde niet bij de All In Kamer en badkamer(die veel te klein was) werden slecht schoongemaakt.Als je had gedoucht stond de hele badkamer blank. Kortom, geen aanrader. Wij zullen hier in ieder geval niet meer teruggaan.

Gereisd Met partner in september 2007

wij zijn hier geweest van 14-06-2007 t

y.diemers
12-8-2007

wij zijn hier geweest van 14-06-2007 t.m za 20-06-2007

er stond in de brocure dat het hotel eenvoudig was , en begrijp me niet verkeerd , het was super eenvoudig, dat ligt ook aan de prijs ,laten we eerlijk zijn., smorgens alleen nog maar een paar stukjes stokbrood met wat voorverpakte jam .okee komkommer en tomaat dat lag er altijd wel.de rest was op of doorgekookt.ook het avond eten liet veel te wensen over, laten we eerlijk zijn de turkse pizza aan de rand van het hotel was heerlijk maar dat hoorde niet bij all-inclusieve ,al met al toch wel een leuke vakantie gehad , toch jammer dat we vaak uit eten zijn gegaan omdat er weinig variatie in zat. het personeel zoals sali en zijn collega en victor die achter de bar stond hele aardige jongens die het iedereen naar de zin wilde maken. Icemeler een super vakantiebestemming waar ik nog zeker een keer terug kom.

Gereisd Familie in Sun Aug 12 2007 19:35:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Portofino ligt heel dicht bij het strand en heeft daardoor

Ans & Sandra
19-9-2005

Portofino ligt heel dicht bij het strand en heeft daardoor wel een perfecte ligging. Maar het ligt ook aan een drukke doorgaande weg en als je bij het zwembad ligt ben je daarvan gescheiden door een muurtje. Personeel is (met uitzondering van een paar) zeer onvriendelijk! Het eten is goed, maar wel zeer eentonig en vaak al koud. Elke dag dezelfde salades en kip. Kamers zijn zeer eenvoudig, maar redelijk. Er waren nu voor 80% Engelsen, 15% Russen en een paar Nederlanders. Voor het diner moet je snel zijn, want zowel de Engelse als de Russen laden hun tafel helemaal vol en eten maar de helft op. Het hotel is niet echt slecht, maar ik zou aanraden om iets meer te betalen voor een beter hotel. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar terug.

Gereisd Anders in Mon Sep 19 2005 21:54:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, Alles is goed geregeld

Stephan & Dennis
5-8-2005

prima hotel, Alles is goed geregeld. Eten is erg goed. De mensen die er werken zijn ook prima hoor. Het strand ligt op 30 meter van het hotel. Dus wij vonden het top.

Gereisd Anders in Fri Aug 05 2005 15:48:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Kluis, Wasserette

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portofino in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portofino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.