Hotel Oylum Park

8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8Fantastisch

Hotel Info

• All inclusive
Meer hotelinfo

80 reviews over Hotel Oylum Park

• 9Anyelle en Peter18-06-2007

Zeer fijn hotel, super personeel. Hebben er echt genoten heerlijk rustig in het voor seizoen. Eten was heerlijk en gevarieerd! Aan de rand van het centrum (2 minuten, letterlijk hotel uit, straatje door en je bent er) Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Fam Ijdo02-01-2007

het was voor ons gelijk thuiskomen een heerlijk hotel niet te groot en erg gezellig we hebben hier een leuke tijd gehad aardig personeel een topmanager alleen de baas was een eikel ook de mensen die dezelfde tijd in het hotel verbleven als wij waren gezellig groetjes nog van ons geen russen we gaan volgend jaar weer.

Met vrienden

• 7Sietske28-09-2006

Erg naar ons zin gehad in Oylum Park. Vriendelijk personeel. Eten in verhouding prijs/kwaliteit prima. Schone kamers en toiletten. Vervelend zijn wel de zwerfkatten en er mag meer schoongemaakt worden rond het zwembad maar nogmaals, voor een lage prijs werdt er een redelijke kwaliteit geboden!

• 8carla van haaren24-09-2006

Wij zijn 19 september teruggekomen van hotel Oylum park. Hebben een geweldige vakantie gehad. Hotel was prima, heel schoon en personeel ontzettend aardig. Veel plezier met ze gehad. De katten die er rond liepen was minder leuk, daar zouden ze zeker iets aan moeten doen. Het eten was ook heel goed en voor elk wat wils. Al met al een aanrader voor iedereen!!!!!

• 7Doki Humme20-09-2006

we zijn net terug van een weekje oylum park. Wij vonden het een prima hotel! Je moet niet vergeten dat het een 3 sterren hotel is. Het eten was erg goed! Veel keus ook. Personeel was erg vriendelijk. Het is een kleinschalig complex, en dat maakt het zo persoonlijk. Toen we weggingen werden we zelfs door al het personeel inclusief de "baas"uitgezwaaid! Waar maak je dat mee?? Niet in een groot complex ieder geval. Het enige hinderlijke waren de vele katten die er liepen.Klein stukje lopen naar het strand; je kreeg zelfs kaartjes voor gratis ligstoelen en parasol mee voor op het strand!

• 1Jan en Henriette Jansen Apeldoorn 18-09-2006

hotel was heel matig .Eten altyd koud elke dag kip of kalkoen .Kamers redelyk.Zwembad en om het zwembad werd nooit schoongemaakt er lag zelfs kattestrond dat naar aangeven 5uur later pas opgeruimd werd.manager was een arrogante kwast.veel overlast van katten in de eetzaal.er lag op de tuinstoelen nog geen kussentje kortom pure armoe. allincl. formule liet ook te wensen over .15 minuten voor tyd kon niet meer besteld worden .personeel werd heel kort gehouden ; zodat ze ook niet erg vriendelyk tegen de gasten waren .Als onze hollandse vrienden Ronnie Theo Ed en Marlou er niet waren geweest was het een flut vakantie geweest .Jongens bedankt en we mailen nog.

• 9Frederique15-09-2006

Oylum Park is een echte aanrader! We hebben een geweldige tijd gehad en ik baal nog steeds dat ik terug moest. Kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk en werkt erg hard maar is wel altijd in voor een geintje.

• 9Robert, Steveny, Linda, Scott14-09-2006

Wij zijn met z'n 4en van 02-09-06 t/m 12-09-06 in Hotel Oylum Park geweest. Het is echt een leuk en goed hotel. Het personeel is heel aardig, nette kamers en goed eten. Het strand is 5 min. lopen en het hotel zit max. 15 meter van het centrum van Icmeler (Het geluid v.d. kroegen e.d. gaat tussen 12 en 1 uit)Een minpunt is alleen dat je onder de douche en uit de kraan geen gewoon water krijgt maar zeewater. Maarja daar moeten we ons dan maar bij neerleggen. Waar kun je voor deze prijs naar 't buitenland? Voor ons een top hotel!!!

• 9Hellen13-09-2006

Heel erg goed hotel alles heel erg schoon Heel goed eten voor ieder wat wils Heel aardig personeel Ga hier volgend jaar zeker weer Heen

aan iedereen de groeten die er zaten in de periode 22-8 tm 02-09

Hellen&yuri

• 8zonnetje11-09-2006

Heel erg leuk hotel. het lag aan de rand van het centrum zodat als je je hotel uitkwam je binnen 2 minuten in het uitgaans centrum zat Het strand op 5 min. lopen dus ook zeer dichtbij. Het eten goed verzorgd er is genoeg en keuze zat. Een min puntje was het warme douche water wil je douchen ga dan in de namiddag anders is er geen warm water Verder een uitstekend hotel waar niemand iets te veel is R en F te D ps De Haagse blondjes was mama blij met de beer? groetjes

0 tips over Hotel Oylum Park

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesDokter, Handdoeken(service)