Hotel Oylum Garden

8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

28 reviews over Hotel Oylum Garden

• 9gwendolyn29-08-2013

Super

Heel knus en gezellig familie hotel! Heerlijk relaxen aan het zwembad of drankje aan de bar. Het strand is ong. 5 min lopen. Het ontbijt is heel eenvoudig maar prima. Ook gratis wifi in de lobby en bij het zwembad. Wij sliepen beneden en daar zijn de kamers helaas gehorig. Onze kamer was wel lekker ruim! Rosa de eigenaresse werkt ontzettend hard om het je naar je zin te maken, en dat is bij ons zeker gelukt!

• 7peet09-05-2010

supergastvrij

Kleinscahlig hotel, super service, vrindelijke eigenaar, erg de moeite waard als je niet van massaal houdt...

ligging rusitg maar toch centraal nadeel: transfertijd vanaf dalaman

Met oudere kinderen

• 7Josée en Joyce12-07-2009

Prima hotel voor een prima prijs.

Het is een klein hotel, met prima kamers, een simpel ontbijt en verder een aardige eigenaar. Het is niet een duur hotel en daarom moet je er ook niet super veel van verwachten. Ik vond het een gunstige locatie. Je zit vrij rustig en loopt zo de straat in met restaurantjes. En ook het strand is dichtbij. Als je vanaf het hotel naar het strand loopt moet je met de bocht naar rechts lopen (zitten allemaal eettentjes), daar hoef je niet voor de ligbedden te betalen. Maar ze verwachten natuurlijk wel dat je een drankje neemt.

Met vrienden

• 7kevin29-04-2009

Een fijne vakantie

In juli 2008 2 weken geweest.

Kamers zijn groot, groot balkon. Onbijt is op zijn turks (niets bijzonder maar goed) Vriendelijke mensen. Echter het zwembad water was niet goed van kwaliteit. Mijn dochter van 4 zat onder de bultjes en aan het eind van de vakantie kreeg ik ze ook op de zwakkere plekken van de huid. Moet er wel bij zeggen dat we er gemiddeld 6 uur per dag inlagen :-). Voor kleine kinderen niets te doen. Kevin.

Met jonge kinderen

• 7Ad en Jo31-08-2008

een heel goed hotel

Wij zijn in Juni in Oylum Garden geweest het is een goed hotel Gulderen was weer in het hotel dan gaat het zeker goed het eten was ook goed kamer ook dus geen klachten we gaan er weer naar toe.

• 6Ad.17-07-2008

heel gezellig

We zijn 10 Juni 3 weken in Olum Garden geweest het was weer heel leuk om bij Cul te zijn ze heeft een lief zoontje het hotel was weer goed we gaan er weer naar toe we hopen dat er dan ook weer nederlanders zullen zijn we waren de enigen maar ze staan weer voor het eerst in de nederlandse gids

• 6Tjo28-12-2007

Gul is terug op Oylum Garden. Heeft wel wat aanloop tijd nodig want heeft pas kleine Arda gekregen. Alles komt zoals voorheen weer op haar schouders. Maar slechter kon het niet meer worden. Oylum Garden is een fantastische hotel met een prachtige ligging. Het heeft ook veel pijn gedaan de afgelopen jaren om elders te moeten verblijven ook als was het niets slecht daar ( Navy hotel) Maar als je Oylum Garden gewend bent is niets anders meer goed genoeg voor je. Dus als Gul Back in Town is moet er een reuni komen voor alle hollanders die daar de afgelopen jaren feest hebben gevierd ipv vakantie. Toch

• 9Annetine en Annabelle25-07-2007

Beste Oylum Garden gasten,Gul is terug in Oylum Garden! vanaf volgend jaar is het weer te boeken via een Nederlandse reisorganisatie.op dit moment is nog niet bekend welke,ik laat dit zsm weten.

Familie

• 9A.Bogers en A Diepstraten25-07-2007

Beste oylum garden gasten,Gul is terug in oylum garden!vanaf volgend jaar is het weer te boeken via een nederlandse reisorganisatie.Op dit moment is nog niet bekend welke.Dat laat ik zsm weten!

Familie

• 3TJO04-02-2006

Slecht geworden sinds de nieuwe eigenaar er in zit. Heeft een hekel aan Nederlanders. Ben er 5 jaar twee per jaar geweest maar nu op deze manier een eind aangekomen.

Anders

0 tips over Hotel Oylum Garden

0 vragen over Hotel Oylum Garden

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand250 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel