Hotel Navy

Hotel aan zeeWeer vandaag32°18°
Hotel Navy
7,5

68 reviews over Hotel Navy in het Nederlands

Fantastisch hotel vooral personel !

Volkan Alkan
14-8-2016

Elke jaar terug 😃 Super vriendelijk mensen , heerlijk eten gewoon thuis gevoel !!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Super!

Spannip
12-5-2013

We zijn net terug van een week in het Navy hotel. We hebben echt een heerlijke week gehad. Het hotel is erg gemoedelijk. De kamers zijn klein, maar schoon, de bedden waren prima. De nieuwe manager is bezig om een aantal verbeteringen door te voeren en heeft nog veel goede plannen. Zo zijn er nu ook TV's op de kamers. Het eten was erg lekker. Iedere dag soep, salade buffet, en een warme maaltijd. Er was steeds 1 soort vlees en groente, dus eten wat de pot schaft, maar ik heb echt de hele week lekker gegeten. s'Avonds was het gezellig in de bar, Lucas was een attente gastheer. Het personeel werkt erg lange dagen, maar niets is ze te veel.. Het strand was erg dichtbij. Daar waren vol op gratis ligbedden, er werd dan wel van je verwacht dat je daar een drankje bestelde. Bij het hotel een schoon zwembad, niet heel groot maar heerlijk voor een verfrissende duik. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in mei 2013

Een geweldig goed hotel, voor een kleine prijs

Vera
25-9-2012

Na overplaatsing in Hotel navy terecht gekomen. We zijn erg vriendelijk en enthousiast ontvangen! Dat is een goed begin. De kamers zien er netjes uit. En ik heb niet ene keer koud water gehad tijdens het douchen, dit was altijd perfect! De bedden in het oude gedeelte liggen alleen niet lekker, veel last van de veren in het matras. Het zwembad was dikke prima, je kon er rustig liggen en er werd ook bediend. Ook kon je rustig even een hapje eten op het terras. En hier kunnen ze nu wel friet bakken! Ik heb het ze geleerd! We vroegen om pide, hadden ze helaas niet. De volgende dag hebben ze speciaal boodschappen gedaan, zodat ze het voor ons konden maken! Het ontbijt is prima. Als je wil, kun je een omeletje laten bakken door de kok. Het diner is ook prima. Altijd uitgebreide saladebar. het warme gedeelte was wel dat wat de pot schaft. niet altijd heel erg handig, maar het eten was wel goed. nergens last van gehad. Hotel zit dichtbij het strand, 2 minuten lopen. Topvakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Top Hotel

Bart1985
10-9-2012

Naardat wij uit de hel van appartement Rosy in mamris overgeplaatst waren naar hotel Navy viel ons natuurlijk gelijk op hoe schoon het hier was. Kamer netjes schoon maar ook alles in de rest van het hotel. Vriendelijk personeel. Alleen goed je bar bon in de gaten houden. Dicht bij het strand waar volop lichtbedden verkrijgbaar zijn. 2 uur moet in Icmeler de muziek uit dus voor je rust is dit een iedeale plek. Het eten is simpel maar goed. ruime keuze uit salades. Ook voor je lunch kan je goed bij het hotel zijn. goed en niet duur, maar ook tentjes in de omgeving zijn goed te doen. Kontest is bijvoorbeeld egt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

j.freriks
5-9-2012

Dit hotel heeft mij zeer positief verrast.het hotel ligt vlakbij het strand in een dal bij de kust met rondom een mooi uitzicht.Het personeel is heel vriendelijk en netjes en verzorgen alles prima.dit is echt je geld waard (goedkoper dan in marmaris). Het restaurant heeft een zeer goede keuken.De chef staat er s'ochtends je omelet te bakken en je hebt er een uitgebreid ontbijt buffet. s'avonds heb je een uitgebreide salade buffet en de kok bereid elke dag een heerlijke dagschotel ( die man kan echt goed koken). De kamers zijn zeer netjes en heel schoon.elke dag word er schoongemaakt en om de dag schone lakens en handdoeken. de kamermeisjes komen s'middags terug als je nog in je bed ligt s'ochtends.Het personeel heeft echt zijn best gedaan voor de gasten van het hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

kleinschalig hotel, vriendelijke service

A.T.
3-8-2012

Kleinschalig en eenvoudig hotel in hartje Icmeler op zeer korte afstand van het strand. Vriendelijk personeel. Kamers zijn niet groot en eenvoudig maar netjes en schoon. Avondeten is in buffetvorm met voldoende keuze (veel Turkse gerechten). Eenmaal per week organiseert het hotel voor de gasten een Turkse avond met barbecue en dansers. Zwembad is niet groot maar een verademing dat de handdoeken van andere gasten er niet al lagen om 6 uur 's morgens (vrijwel altijd een plekje) en anders is het (ruime en mooie) strand dichtbij. De plaats Icmeler vonden wij verder niet heel bijzonder. Veel van hetzelfde (winkels en terrassen). Prijs/kwaliteit zijn bij dit hotel in goede verhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Viel helaas heel erg tegen

M
22-5-2011

Wij zijn hier in sept '10 geweest en hadden geboekt voor 14 dgn maar zijn na 1 nacht weer weggegaan. Wij vonden het er niet fijn. We hadden een kamer in het bijgebouw helemaal bovenin. De bedden waren te hard, de veren staken er echt doorheen. Het balkon was klein en te heet door de afvoer van de airco. De muren waren op sommige plekken heel erg laag waardoor de kans groot was dat je je stootte. Geen passende gordijnen. Wij hadden een familiekamer met buiten het bed nog 2 slaapbanken, deze waren echt vies, volop vlekken overal. Het rook enorm naar chloor maar de schoonmaak was niet goed, het douchegordijn leek vies, de wc keek vreemd rood en de kasten vielen van ellende bijna uit elkaar. Heel jammer dat het ons zo tegenviel want we weten ook dat mensen hier juist graag ieder jaar terugkomen maar ons viel het zwaar tegen. Helaas konden we geen andere kmr krijgen in het hoofdgebouw. Bij het uitchecken werd ook nog gezegd dat er een hoge rekening openstond terwijl dit echt niet klopte.

Gereisd Met partner in september 2010

Goed hotel

Marieke en Marco
16-8-2010

Het is een simpel hotel, wel netjes en schoon. Ontbijt is zeer goed, avond eten is vaak redelijk hetzelfde qua smaak, wel lekker, maar niet voor elke dag. Uit eten is in Icmeler super te doen, prijzen zijn laag (+/- €25,- met zijn tweeen in totaal kwijt). Wij bevelen Il Maestro aan om te gaan eten. De bedden zijn naar onze smaak een beetje hard maar wel goed. Ook de douche is ruim met een goede straal water, temperatuur schommelt wel een beetje. Kamer is klein maar om alleen te slapen prima. Balkon is ook klein en niet fijn om te zitten als de airco in de kamer aan staat, de afvoer van warme lucht blaast dan op je. Airco is goed, gaat via een magneet die aan de kamersleutel zit. Kort gezegd prima hotel voor ligging en prijs/kwaliteit. Wij zouden hier wel weer voor kiezen.

Gereisd Met partner in Wed Aug 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit prima!

angela150889
2-8-2010

Dit hotel is ons prima bevallen, je boekt voor 2 sterren en dat is ook wat je krijgt. Verwacht dus niet teveel luxe. Onze kamer was klein (balkon heeeeel klein) maar alles werd iedere dag netjes schoon gemaakt. Wel moest je 's morgens op tijd uit bed zijn anders gingen de schoonmaaksters meteen weer weg. Uitslapen zit er dus niet in! :) Het eten vonden wij niet heel erg bijzonder maar voor een 2 sterren hotel is het goed, evenals het ontbijt. Afstand naar het strand is niet ver, met 5 minuten lopen ben je er wel. Içmeler zelf is echt super gezellig! Veel barretjes, restaurantjes en winkeltjes. Was mijn 2e keer en zeker niet de laatste keer!!

Gereisd Met partner in juli 2010

keigoed

baetens bie
19-9-2009

tof hotel meet vriendelijke bediening en zeer goede ligging

Gereisd Met partner in september 2009

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Navy in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Navy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.