Hotel Munamar Beach & Residence

8.3Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Munamar Beach & Residence voor je op een rij gezet:

• Sauna

343 reviews over Hotel Munamar Beach & Residence

• 7ar gr 23-10-2011

mooi plek

Net terug uit Munamar Leuke vakantie gehad met gezellige mensen uit Belgie en Ned. Maar Het eten was niet gevarieerd en het toetjes buffet was erg eenvoudig en om 5 uur droge koek . Jammer het is een mooi hotel mooie ligging maar om een 5 sterren te zijn moeten ze er wel wat veranderen, Wel een plus was nadat we om 12 uur de sleutel hadden ingeleverd konden we tot S,avonds 22,30 eten en drinken.dat is wel service. Geen last van Russen, Animatie mag ook beter . Verander er wat aan en het kan een Topper worden

• 7ar gr de L23-10-2011

goed hotel

We net zijn terug uit Munamar mooi hotel en de ligging is prachtig Maar voor een 5 sterren hotel moeten ze nog veel veranderen het eten is niet gevarieerd en toetjes buffet is erg eenvoudig .En s,middags om 5 uur droge koekjes . Met de Russen viel het mee geen last van gehad , Al met al doe er wat aan ,want met een beetje veranderingen kan het een topper worden.

• 7Rosie19-10-2011

Niet aan mijn verwachting voldaan

We zijn net terug van Munamar en hebben een leuke vakantie gehad het plezier moet je toch zelf maken De ligging is van dit hotel fantastisch, het strand met gratis bedden, parasols en handdoekservice is oké ook de strand man was tof, beter en veel vriendelijker dan het overige personeel. Het eten is wel uitgebreid maar gaat in de 2e week vervelen omdat het niets nieuws te bieden heeft. De kamers waren sober, geen zitje of stoel op de kamer Er was geen snackbuffet en voor een cocktail moesten we betalen, de middernachtsoep heb ik nergens ontdekt. De animatie stelde beslist niet veel voor, een optreden van 8 minuten of 1 rondje bingo per avond De welness was prima Het geheel was nogal ouderwets ingericht en beslist niet luxe In de eerste week waren er inderdaad veel Russen maar daar hadden we totaal geen last van, het waren gezinnen waarvan het gedrag normaal was, geen overlast dus. We gaan beslist wel terug naar Turkije maar niet meer naar Munamar, dit hotel is geen 5 sterren waard

• 0fam uit Apeldoorn11-10-2011

laatste keer

3 jaar geleden ook naar Munamar geweest toen waren de kamers nog niet zo mooi gerenoveerd maar de sfeer was vele malen beter. Personeel was stug er kon nauwelijks een goede morgen af. Het hotel zit voor 90% vol met russen en dat is op z,n zachts gezegd vervelend volk. Zelf op het strand presteerden ze het om ons luchtbed te stelen. Mede door de behulpzame strandjongen kon ik hem terug halen. Het eten is op zich goed maar vaak hetzelfde na een week begint het behoorlijk te vervelen. Jammer, maar voor mij geen 3e keer. Volgend jaar weer naar Aqua dat zat nu jammer genoeg vol. Daar hebben wij in mei gezeten en dat was super!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Trudi02-10-2011

Een geweldige week gehad

Een week geleden zijn wij teruggekomen van een weekje Munamar, met 5 volwassenen. Fantastische week gehad. Ze lieten ons 3 verschillende soorten kamers zien, waar we uit konden kiezen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, het hotel was niet heel lux, maar gewoon goed. Ligbedden aan strand en zwembad waren gratis, en altijd genoeg. Totaal geen last gehad van russen, heb ze ook geen grote hoeveelheden eten zien halen. Uitzicht op de baai was geweldig. Omgeving fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 6Leroux-Ansems01-10-2011

Geen 5 sterren!

Hotel Munamar is gelegen in een zeer drukke buurt, als je aan de achterkant slaapt heb je veel last van de muziek van de vele bars, als je van een beetje rust houdt is dit niet geschikt. Er is een grote taalbarrière met het personeel, zowel aan de bar als aan de receptie. Het eten is zo goed als altijd hetzelfde, om de 2 à 3 dagen lever, forel, kip. Koud buffet is wel goed, voldoende groenten en allerlei sla! Het poetsen van de kamers zou wel beter kunnen. Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard in vergelijking met andere 5-sterren hotels die we voordien hebben gehad. Het uitzicht echter maakt dan weer wel een heel stuk goed. Mooie omgeving en direct aan het strand. Wij willen nog wel terug naar deze streek, maar dan zeker naar een beter en rustiger gelegen hotel.

Gereisd met partner in september 2011

• 6Wim en Queenie30-09-2011

Geen 5 sterren waard

Dit hotel is zijn 5 sterren zeker niet waard.Het eten is niet bgevarieerd en meestal koud. De kamers zijn met tapijt en worden niet altijd gestofzuigd(reiniging kamers ondermaats. )Personeel verstaat geen Engels noch Frans. Rondom het zwembad word er nooit gekuist. De ligging van het hotel maakt veel goed. Marti Perla twee jaar geleden bezocht en is veel beter ondanks het een 4 sterren hotel is.

Gereisd met partner in september 2011

• 8fam. de Feijter31-08-2011

gewoon doen, alles prima

munamar is gewoon een goed hotel. prachtige ligging in de baai van Mamaris,aan het strand en zee. het hotel is mooi gerenoveerd en modern (vooral het bijgebouw waar de residence kamers zijn) .Het bij gebouw is gewoon een hotel op zich met een eigen zwembad en buitenbar, het zwembad is nooit druk. het residence gebouw staat dan wel los van het hoofd gebouw (waar de maalrtijden worden gebruikt) maar dit is totaal geen minpunt. Je moet enkel een bruggetje over en dan ben je in het hoofd gebouw. De kamers zijn goed en de badkamers ook, wij hadden wel een kamer met aparte slaapkamer voor de kinderen (suite) het balkon is inderdaad erg klein, maar wie zit daar nou? ik heb niets gemerkt van gevaarlijke situaties waar je naar beneden kan vallen!! Als je een kamer hebt aan de staatkant (zoals wij) is het wel erg rumoerig tot diep in de nacht). het eten is gewoon goed, alleen je moet wel van kip en kalkoen houden, want dat krijg je iedere dag. ober Naim is leuk en maakt graag contact .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Simone14-08-2011

Best hotel maar verwacht niet teveel

Door de goede recensies voor dit hotel gekozen. Sinds vorig jaar is het in handen van een nieuwe eigenaar waardoor er 95% Russen zitten. Dat maakt op zich niet zoveel uit maar er zijn echt wel een paar minpuntjes. Alleen de Vodka, wijn en bier zijn all inclusive. Tussen de lunch en het diner zit alleen van 17.00 tot 17.30 uur tea time waar een paar droge koekjes geserveerd worden en lekkere cake maar die is binnen no time op. Er is geen miniclub en de animatie stelt echt helemaal niets voor. Er is bijv. aqau aerobic zonder muziek. Wij verbleven in de residence. Die ligt naast het hotel en is op zich prima. Je moet alleen geen deuren opentrekken op de gang want dan komt je in de ruimte waar de riolering etc. loopt en kun je zo naar beneden vallen. (Het gebouw is 5 etages hoog) levensgevaarlijk als je bijv. jonge ondernemende kinderen hebt. Verder heel weinig fruit, 2x in de week ijs en de toetjes stellen niets voor. Pluspunten:ligging(!!) en geen handdoekjes leggen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9steenbergen09-08-2011

erg mooi gelegen

wij hebben een heerlijke vakantie gehad, eten was op het laatst eentonig vooral het fruit (meloen,citroen, appel, pruimen en sinaasappels. persoonlijk weinig last gehad van de russen, personeel erg vriendelijk, mooie stad/dorp om te verblijven. komen zeker nog een terug, zeker doen is een boottrip en genieten in de hammam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Hotel Munamar Beach & Residence info