Hotel Munamar Beach & Residence

8.3Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Munamar Beach & Residence voor je op een rij gezet:

• Sauna

343 reviews over Hotel Munamar Beach & Residence

• 8Ellen, Albert, Rick, DeeDee, Lotte en Tony15-06-2013

Gewoon een goed hotel.

Net twee dagen terug van een weekje Munamar. Het is een school en leuk hotel. Het eten is erg goed. Aardige bediening. Enigste minpuntje is dat er geen animatie is, zo af en toe een Engelse man die een paar liedjes zingt. Er zijn veel Engelse en Russische mensen in het hotel,waar niets mis mee is. Als je een uitje wilt, bv boot tocht of Haman of Jetski, boeken bij "Jan"die in een kiosk staat tegenover Munamar. Gewoon die hotel boeken....en genieten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9adrie21528-05-2013

Goed hotel en lekker aan het strand .

Personeel doet er alles aan om het leuk voor je te maken , mijn vrouw was jarig , kamer versierd en in restaurant speciale tafel gedekt en bosje bloemen werd op mijn verzoek verzorgd . Restuarant maneger voor een ieder een vriendelijk woord , buitenbar leuke vriendelijke jongens en heel gezellig . Kamer werd goed schoon gehouden en was netjes . Strand heel goed geen gezeur met handdoeken leggen .

Gereisd met partner in mei 2013

• 6S.Tunc23-05-2013

Viel tegen voor 5*

De kamers zijn klein maar netjes, weinig kastruimte. Schoonmaak goed,om de dag schone lakens. Al het eten en animatie vind plaats in Munamar Beach,ong.2 min.lopen. Alleen drank is ook in Recidence te krijgen. Veel Engelsen en Russen die om 10 uur in de ochtend aan het bier/cocktail zitten. 16+ hotel,geen animatie. Alleen 's avonds engelse gitarist. Het eten is ronduit slecht,geen smaak weinig variatie alles voor engelsen. Heb in allerlei hotels gezeten waar de keuze stukken beter was. Zelfs geen fruit terwijl dat toch op de markt aanwezig was. Meer mensen klaagden hierover. Hostess was ook niet echt behulpzaam. Wij arriveerden onze 2e vakantiedag. Toch moesten wij de laatste dag om 12 uur van onze kamer af ondanks dat het hotel niet vol was en wij pas om half 7 's avonds vertrokken. Na ontbijt geen recht meer op all-inclusieve. Uiteindelijk tot lunch A.I

Gereisd met partner in mei 2013

• 9f.sijbrands24-10-2012

voor herhaling vatbaar

fantastisch hotel, prima gelegen, goede enteraining, uitgebreide buffetten, vriendelijk personeel, kortom een top vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 4wouter18-10-2012

jammer,maar niet meer met dit personeel

mooie plek maar een totaal verziekt hotel,slecht eten wat uit een gaarkeuken wordt aangevoerd,eigen keuken wordt niet gebruikt. Alles is vervuild en er wordt niets aan gedaan,wat valt blijft liggen en asbakken leeg je een maal per dag,zonde.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Klarenbeek13-08-2012

geweldige ervaringen.

In de 8 dagen dat wij in Munamar zijn geweest, hebben we erg genoten. Het was een erg goed en verzorgd hotel. Door de professionele aanpak van de medewerkers in het hotel, kon de brand die er was ontstaan goed opgelost worden. Erg vriendelijk personeel, goed eten, grote kamers. Elke ochtend werd onze bedden erg mooi gemaakt. Helaas was er 1 mankement aan het bad, er was geen stop. Wij zijn naar de receptie gegaan en die vertelde dat dat in heel het hotel het geval was. WATERBEZUINIGEN! Maar wel de hele dag de airco aahouden in de kamers. Verder was er elke avond wel iets te doen op het terras of op het strand. Het was in ieder geval een erg fijne vakantie. Waar we erg van hebben genoten. We zouden er zo weer heen gaan!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8v rijt06-08-2012

Goed Hotel met uitstekende ligging.

Wij zijn er met oudere kinderen heen geweest, en waren erg tevreden. De ligging is perfect!!! je hebt altijd plaats op een bed aan het strand,en het terras bij hotel is erg gezellig. Er is in de plaats ook genoeg te doen voor een mooie dagtrip.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8vanbrabant raoul24-06-2012

heel goed hotel vriendelijk personeel

wij waren in mei in munamar residence alles is vernieuwd de kamers zijn mooi en proper maar klein met weinig kastruimte er is geen tuin wel twee mooie zwembaden met ook schaduw mooi strand voor de het hotel het eten is heel goed de ligging is perfect icmeler is wel het mooiste stukje turkije wij gaan zeker nog terug

Gereisd met partner in mei 2012

• 6paul en bep12-06-2012

nooit meer

voor het eerst weer terug in munamar [ook 2007-8-9 geweest] vol verwachting maar een volledige afknapper . ontvangst zeer slecht [was niemand aanwezig] bij binnen komst werden we naar de 5e verdieping verwezen ondaks dat we verd 1 hadden geboekt met zeezicht na een nacht op een andere kamer doorgebracht te hebben konden we na een heel gevecht de volgende dag smiddags naar de 1ste verd . eten was slecht we hebben in de 15 dagen 1x warm eten gehad de rest was het elke dag koud tot lauw. personeel op een enleling na nors en onvriendelijk . ondanks dat we een paar x5 euro fooi hadden gegeven zelf achter toilet papie en water aan een x de kamer helemaal niet schoon gemaakt. verder stop ik er mee ik word er niet goed van.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9john06-05-2012

Sinds april 2012 alleen volwassenen.

Sinds april 2012 alleen volwassenen: Touroperator couples hotel. Check dus de recente beoordelingen.

Recent verbouwd hotel, kamers met mooie badkamer met prima douche. Mooi zwembad en privéstrand. All inclusive formule is uitgebreid. Buffet gaat na verloop van tijd wel vervelen.

Rustiger plaatsje aan eigen baai net buiten Marmaris (= gelijk aan Lloret de Mar).

Marmaris op kleine 2 uur van vliegveld. Icmeler (daar ligt het hotel) op 2 uur.

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Munamar Beach & Residence info