Hotel Munamar Beach & Residence

8.3Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Munamar Beach & Residence voor je op een rij gezet:

• Sauna

343 reviews over Hotel Munamar Beach & Residence

• 4N. Schraven17-08-2016

Nooit nooit meer.

Vorig jaar prima. Dit jaar ronduit slecht. Geen broodjes. Bier niet te drinken zo slecht. Coctails uit de limonade automaat of flink betalen. Weinig entertainment. Terras vuil. Schoonmaken twee dagen helemaal niet. Obers en de kamer meisjes lachen alleen als je fooi geeft. Stofzuigen ronduit slecht. Kauwgom op de trap lag er na twee weken nog. Enz enz enz. Jammer mijn beoordeling kleine 3 sters. Ga niet

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Carin22-05-2016

Redelijk

De locatie is perfect gelegen,het hotel was redelijk,niet echt de sterren waard gezien het eten dat viel wat tegen onze kamer had amper verduistering dat hebben ze redelijk op kunnen lossen dmv witte gordijnen 🤔 Wel een leuke vakantie gehad maar ik zou voor een ander hotel kiezen

Gereisd met partner in juni 2015

• 5marie21-10-2015

Nooit Meer

Het is beslist geen 5 sterren !!!! Drank minder dan andere jaren ,i In 2 weken alleen onder laken verschoond Eten iedere dag koud, weinig variatie ,ja iedere dag Friet !!! a la carte om bij lachen ,zeer slecht ,wijn moet je ook er bij betalen !!! Kamer minimaal schoon gehouden. De ligging prima

Gereisd met partner in oktober 2015

• 4lijseraenr05-10-2015

nooit meer!

Slecht, tafellakens waren gescheurd, personeel opnvriendelijk, net robots, buffet slecht onderhouden.

Gereisd met partner in september 2015

• 7C22-06-2015

Geen 5 sterren hotel

Ons verblijf was matig te noemen,eenzijdig eten,koud en geen extra's zoals we in Turkije wel gewend zijn,Icmiler is erg leuk om te verblijven. Dit hotel is niet aan te raden

Gereisd met partner in juni 2015

• 3Wiel20-12-2013

Niveauloos 3 sterren hotel

• Eten verschrikkelijk. 3 weken lever, kip, kalkoen en lamsvlees, zowel tijdens lunch als diner. Totaal geen afwisseling, gaarkeuken uitstraling (en smaak).
    • Dresscode? Wel een duidelijk bord bij de ingang maar geen enkele handhaving. Gevolg, korte broeken, slippers en zelfs blote voeten bij diner!
    • Kamer: vloerbedekking met OVERAL vlekken (n.b. opgewaardeerde luxekamer)
    • Geen eten op (late) aankomst dag, geen ontbijt op (vroege) vertrekdag, geen lunchpakket.
    • Personeel vriendelijk en behulpzaam, management niet op taak berekend

Gereisd met partner in september 2013

• 9p. lAMMERTSMA30-10-2013

Goed maar lawaaiig hotel

Hotel Munamar is een goed en schoon hotel, met vriendelijk personeel. Het eten is prima, al verveelt na een week het Turkse eten wel een beetje. 's avonds tot 2 á 3 uur er lawaaiig in het hotel. Gezang, muziek etc,

Gereisd met partner in oktober 2013

• 4f.sijbrands17-10-2013

Twijvel of wij nog een keer gaan.

Jammer dat men niets kan doen aan de onbeschoftheid van de Engelse gasten. Die na sluitingstijd van de bar tot diep in de nacht lawaai maken.Vorig jaar was dat niet het geval. Hoog opgeladen borden die voor het grootse deel in de kliko verdwijnen, de Russen mogen dan de naam hebben maar die gedragen zich fatsoenlijker dan die Engelsen. Gelukkig hebben wij, na deze klacht, een nieuwe kamer gekregen ver van het lawaai af.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9A. Vis van heemst25-09-2013

Volgend jaar weer !!

Net terug van een weekje Munamar. Heerlijk gegeten, geslapen em gerelaxed. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kamers schoon met mooi uitzicht en ruim balkon (op vijfde verdieping). Uitzicht fenomenaal. Gevarieerd eten, gezellig terras en fijn zwembad. Winkeltjes, watertaxi en dolmus om de hoek. Volgend jaar weer !! Slechts 1 opmerking: in sommige reisgidsen wordt een wandeling beschreven van Turunc naar Icemeler, door de bergen. Deze wandeling is niet aan te raden voor kinderen en mensen die geen goed schoeisel bij zich hebben. De tocht duurt circa 4 uur en gaat over een nogal gevaarlijk pad met steile stukken, omgevallen bomen en geen andere mensen. Als je deze wandeling toch wilt maken ga dan zeker niet alleen, want als er iets gebeurt dan is er nergens iets of iemand in de buurt die hulp kan bieden.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Nijhuis14-09-2013

Goed Hotel voor Prijs.....

Prima Hotel , vooral voor mensen die geen last willen van andermans kinderen. Kamer prima voor elkaar elke dag schoon gemaakt met mooi uitzicht over zee. Eten niet op aan te merken ( wie dat wel doen wil ik wel eens zien wat ze thuis eten ) Personeel super aardig en niets is teveel .Geen achterlijke spelletjes en show s s avonds lekker relax aan de Bar hangen.met andere woorden prima hotel voor koppels die lekker willen relaxen en geen gezeur aan de kop willen van anderen / kinderen.....Na uit check kun je gewoon door eten/drinken en kun je douchen in een speciale ruimte , geen probleem alles kan SUPER......

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel Munamar Beach & Residence info