Appartement Moonlight

Appartement

2 reviews over Appartement Moonlight in het Nederlands

2003

Ik vind het zo'n mooi appartement als je al aankomt!! Dit

Saskia (hoort bij Dirk)
14-9-2003

Ik vind het zo'n mooi appartement als je al aankomt!! Dit komt omdat er lekker veel bloemen en planten zijn! En jaaaa ga eten bij Mr. Chef. Dit is een zeer charmant restaurant!

Gereisd Anders in september 2003

Zeer goede accomodatie, vriendelijk personeel

Dirk Gruyters
14-9-2003

Zeer goede accomodatie, vriendelijk personeel. Ga eens eten bij Mr.Cheff, t eerste restaurantaan de linkerkant als je naar t centrum loopt!

Gereisd Anders in september 2003

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moonlight in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moonlight zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.