Hotel Mersoy Oriental Suites

2 reviews over Hotel Mersoy Oriental Suites in het Nederlands

Heel mooi hotel!!!

Marc
19-2-2011

Hoi, wij zijn 15 dagen lang naar Mersoy Oriental geweest. Heel mooi hotel. Wij hadden een familiekamer, lag aan de voorzijde. Kamers waren heel erg groot. Alleen het balkon was erg klein, het wasrek paste er niet eens op ! Bij de warme gerechten stonden altijd !! Kaartjes, bij de koude niet.

Een fijne vakantie gehad dat zeker mijn geld waard was!

Super hotel

Sheila
8-1-2011

Super hotel en ga er mei 2010 weer met veel plezier en genot voor 3 weken er weer naar toe.Ligt een stuk van de zee af maar verders alles prima.

We hebben een erg geslaagde vakantie gehad in dit hotel.

We zijn ook in grotere "sterren" hotels geweest maar dit was ook een aanrader.

Het personeel is erg aardig en bij de receptie speken ze zeer goed engels.

Bij het eten is wel minder keus maar het is wel smakelijk. De kamers zijn royaal van grootte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mersoy Oriental Suites in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mersoy Oriental Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.