Hotel Mersoy Oriental Suites

5 reviews over Hotel Mersoy Oriental Suites in het Nederlands

Relaxing Setting

angelaleras
30-5-2012

a very relaxing setting.the rooms we where in where large and with all amenities you could want.what ever you wanted the staff would do everything to ensure you got what you asked for.lovely people who run this hotel.would recommend hotel to anyone who is looking for a lovely holiday.

Heel mooi hotel!!!

Marc
19-2-2011

Hoi, wij zijn 15 dagen lang naar Mersoy Oriental geweest. Heel mooi hotel. Wij hadden een familiekamer, lag aan de voorzijde. Kamers waren heel erg groot. Alleen het balkon was erg klein, het wasrek paste er niet eens op ! Bij de warme gerechten stonden altijd !! Kaartjes, bij de koude niet.

Een fijne vakantie gehad dat zeker mijn geld waard was!

Super hotel

Sheila
8-1-2011

Super hotel en ga er mei 2010 weer met veel plezier en genot voor 3 weken er weer naar toe.Ligt een stuk van de zee af maar verders alles prima.

We hebben een erg geslaagde vakantie gehad in dit hotel.

We zijn ook in grotere "sterren" hotels geweest maar dit was ook een aanrader.

Het personeel is erg aardig en bij de receptie speken ze zeer goed engels.

Bij het eten is wel minder keus maar het is wel smakelijk. De kamers zijn royaal van grootte.

SYF, DNO, BAGNO

MACIEK1
11-10-2010

hotel ten to totalne dno, pokój w jakim mieszkałem to ciemna nora bez światła dziennego, jedzenie zimne dowożone autem bagażowym nie do pożywienia przez dwa tygodnie to samo (kurczak w sosie) kucharz wydziela jedzenie a jak próbujesz wziąść sam to drze pysk, animacji zero, basen mały i mniejszy niż w opisie, whisky w barze nie ma jak (w ofercie była)

jestem osobą na wózku inwalidzkim. hotel jak mnie informowano miał być przystosowany dla osób niepełnosprawnych nic nie było.

LUDZIE UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ DAĆ NABIĆ W BUTELKĘ

NIE POLECAM I OSTRZEGAM. PIEKŁO W RAJU

Nigdy więcej

andy
29-6-2010

Ten hotel może i jest ładnie położony ale nigdy w życiu nie spełnia kryteriów hotelu 4 gwiazdkowego.MIeliśmy w cenie wliczone all inclusive a jak się okazało dostawaliśmy marne trzy posiłki dziennie.Do tego ciemny i mroczny pokój z grzybem w łazience.teraz już wiem dlaczego w katalogu nie ma prawdziwych zdjęć.A do plaży jest około 500m a nie jak jest napisane 150m.

Odradzam wszystkim!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mersoy Oriental Suites in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mersoy Oriental Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mersoy Oriental Suites scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.