Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.6Goed

Hotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mersoy Exclusive Aqua Resort voor je op een rij gezet:

321 reviews over Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

• 2018
    10Ozdn Man06-03-2018

Het was een leuke vakantie !!

Alles was goed. Eten bediening kamer uitstraling. Mooie ligging in icmeler, dicht bij het strand , boulevard (je) dolmus stopt voor de deur, voor 1 euro sta je in het centrum van marmaris. Eten is goed, wordt in buffetvorm geserveerd, veel keuze. Aardig en behulpzaam personeel. Het was een leuke vakantie.

• 10Hans Breider27-01-2018

Fantastisch, uitblinkers in gastvrijheid

Alles was goed, waren hier voor de 3e keer. Niets is het personeel teveel om voor je te doen. Eten is super en gevarieerd.

• 2017
    3vakantiegangers27-10-2017

Nooit meer

Het verhaal van het vorige review klopt helemaal Wij waren hier enkele jaren terug en schijnbaar is er nog niets veranderd Want het zou helemaal opgeknapt worden het is geen 4 sterren waard Misschien 1 Ster wij gaan meerdere keren met vakantie per jaar en dit nog nooit meegemaakt zo smerig en super slecht Hotel Dit Hotel moet volledig worden opgeknapt wel het 4 sterren waard zijn

• 1Petra26-08-2017

Nooit meer

Nog nooit zo'n slecht hotel gezien terwijl we al jaren op vakantie naar turkije gaan Het eten was verschrikkelijk vies nl rauw of koud vies serviesgoed en bestek Zeer weinig ligbedden en geen parasols bij de veelste kleine zwembaden voor het aantal bezoekers Heel onvriendelijk jong en ongemotiveerd personeel

Met oudere kinderen

• 8Marita Hoenen12-08-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Leuke vakantie gehad. Veel Turken komen hier ook op vakantie. Eenvoudig maar goed en leuk. Geen overdreven luxe gedoe, maar gewoon goed en gevarieerd eten. Soep met stokbrood, Rijst, pasta en frieten, kip, vlees en vis, verse groenten en diverse soorten salades. Heerlijk. Op vrijdag doner van het spit. En ''s morgens verse omelet door de kok. Zwembad met glijbanen, super leuk. Goede animatie, leuk team. Ze doen goed hun best. Kortom, voor deze prijsklasse, leuk hotel.

Met jonge kinderen

• 6Yvonne22-07-2017

Leuk zwembad en de locatie was perfect!

De locatie was geweldig, veel kleine winkeltjes in de buurt en met een busje was je zo in de grote stad. Het zwembad bij het andere complex had veel leuke glijbanen. Wij vonden dat het eten beter kon. Dit was niet erg uitgebreid en vaak niet warm. De afgesproken activiteiten voor de kinderen ging ook vaak niet door. We hebben zeker genoten van onze vakantie en willen wel graag een keer terug.

Met oudere kinderen

• 8greetje veenhuis.09-05-2017

wel een keer weer

alles was goed.zowel eten kamers zwembad.

• Oude reviews

1Monica18-12-2016

Vreselijke vakantie na 17 uur gevlucht uit hotel

Vreselijk! Handtastelijk personeel, kamers vallen uit elkaar: douche kapot, airco kapot, remmen van de bedden kapot. Het eten was slecht, niet warm en weinig keuze. Vervallen eetzaal, daarbij veel russen! Receptie lost problemen niet op. Een echt horor hotel

Alleenreizend

• 10TakLydia11-11-2016

Fantastisch Hotel

Wij zijn net 1 dag terug van 9 dagen mersoy wij met 2 kids en nog een stel met 2 kids. Ook erg vriendelijk allemaal en erg lekker wij zijn 2 keer geweest, dan het animatie team Alf en de rest super met de kids en erg vriendelijk ook en was erg leuk vooral om aan mee te doen , de mensen achter de bar die werken zich half dood en blijven vriendelijk vooral onze vriend vahit supper vent ik kan daarom dus ook maar 1 ding zeggen en dat is süper !!!!

• 10P Neuhause03-11-2016

Geweldig Vakantie

Zaterdag 2 september 2016 terug gekomen, van een heerlijke vakantie. Eten was zeer lekker en ruime keuze. Animatieteam zeer actief, als je geen zin had, was het ook prima (goed team), 's avonds kinderdisco vooraf aan het avondprogramma. Strand is echt op 150 mtr. loopafstand. Gezellig dorp, met veel winkels en leuke terassen.

Kamer werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De accommodatie heeft 2 zwembaden, boven met Aquapark, grote zitgelegenheid en speeltuin.

15 tips over Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

• Nathalie, 14-06-2014

Met de dolmoes (busje) ben je binnen een kwartier in het centrum van Marmaris. Je stapt voor het hotel in en op de terugweg ook weer uit. Of terug met de watertaxi, ook leuk! Pinnen kun je op ongeveer 200 meter linksaf, net voorbij de bocht aan de linkerkant van de straat. En daar recht tegenover zit een Nederlands sprekende Turk waar je leuke excursies kunt boeken.

• Sally D, 12-10-2013

mooie Stad Icmeler/Marmaris

• G Zew, 18-10-2013

En de glijbaan is heel leuk voor kinderen

6 vragen over Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

• Anna, 04-01-2015

Voordeelkamer

In welk blok liggen de voordeelkamers via Neckermann?

Kees Kraan, 21-05-2015

Het bloknr weet ik niet maar wij zaten in het hoofdgebouw. Goede ruimte familiekamers

• Stormmesand, 16-09-2014

Handdoekenservice

Is er een handdoekservice bij het hotel aanwezig zijn de ligstoelen op het strand gratis?

Peter, 18-09-2014

Je moet je eigen handdoek voor strand of zwembad gebruiken. Voor 3 euro heb je parasol en 2 ligbedden op het strand.

• André , 11-12-2013

Strand en zwembad

Hallo, we zitten erover te denken om in de zomervakantie hierheen te gaan. Mijn vraag is of je op het strand ook drinken all in kan krijgen, en zitten er bij het zwembad nou wel of niet glijbanen? Kan iemand die hier geweest is een objectieve beschrijving geven? Bedankt alvast, Gr. André

Nathalie, 14-06-2014

Hoi André, ik ben vandaag terug uit dit hotel. het strand is niet all-in, de ligbedjes zijn wel gratis. Het strand is overig geen wit zand (kleine kiezels) en ook het water is geen zandbodem maar keien, hou daar rekening mee. Trouwens, het restaurant aan de straat en dat café hoort ook niet bij de all-in formule. Alleen de bar bij block A en C. Het hotel heeft 3 gebouwen, block A is hoofdgebouw met een eigen zwembad. Dit is ook de plek waar alle eten geserveerd worden voor alle blokken. Het bad is een ruim vierkant bad. Wij zaten meestal hier en hadden het bad vaak voor onszelf. Er worden hele fijne matrassen op de ligbedjes gelegd en er zijn voldoende schaduwmogelijkheden. Block B heeft een kleiner afgesloten zwembad, meer te gebruiken om af te koelen/plonsen, maar niet om te zwemmen/baantjes te trekken. Overigens is afstand tussen block A en B nog geen 10 meter. Block C is ongeveer 100 meter lopen en daar zit het aquapark bij met 5 glijbanen. De banen zijn open van 10.00-12.00 en 14.00-17.30 uur. Het zwembad ervoor is wel de hele dag open. Bij block C zit wel een bar voor drinken, maar de maaltijden zijn allemaal bij block A. Ik heb hier echt een hele leuke relaxte vakantie gehad met 2 pubers van 13 en 17. Succes met je keuze!

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages