Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mersoy Exclusive Aqua Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

321 reviews over Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

• 2018
    10Ozdn Man06-03-2018

Het was een leuke vakantie !!

Alles was goed. Eten bediening kamer uitstraling. Mooie ligging in icmeler, dicht bij het strand , boulevard (je) dolmus stopt voor de deur, voor 1 euro sta je in het centrum van marmaris. Eten is goed, wordt in buffetvorm geserveerd, veel keuze. Aardig en behulpzaam personeel. Het was een leuke vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Hans Breider27-01-2018

Fantastisch, uitblinkers in gastvrijheid

Alles was goed, waren hier voor de 3e keer. Niets is het personeel teveel om voor je te doen. Eten is super en gevarieerd.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

3vakantiegangers27-10-2017

Nooit meer

Het verhaal van het vorige review klopt helemaal Wij waren hier enkele jaren terug en schijnbaar is er nog niets veranderd Want het zou helemaal opgeknapt worden het is geen 4 sterren waard Misschien 1 Ster wij gaan meerdere keren met vakantie per jaar en dit nog nooit meegemaakt zo smerig en super slecht Hotel Dit Hotel moet volledig worden opgeknapt wel het 4 sterren waard zijn

Gereisd met partner in oktober 2015

• 1Petra26-08-2017

Nooit meer

Nog nooit zo'n slecht hotel gezien terwijl we al jaren op vakantie naar turkije gaan Het eten was verschrikkelijk vies nl rauw of koud vies serviesgoed en bestek Zeer weinig ligbedden en geen parasols bij de veelste kleine zwembaden voor het aantal bezoekers Heel onvriendelijk jong en ongemotiveerd personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Marita Hoenen12-08-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Leuke vakantie gehad. Veel Turken komen hier ook op vakantie. Eenvoudig maar goed en leuk. Geen overdreven luxe gedoe, maar gewoon goed en gevarieerd eten. Soep met stokbrood, Rijst, pasta en frieten, kip, vlees en vis, verse groenten en diverse soorten salades. Heerlijk. Op vrijdag doner van het spit. En ''s morgens verse omelet door de kok. Zwembad met glijbanen, super leuk. Goede animatie, leuk team. Ze doen goed hun best. Kortom, voor deze prijsklasse, leuk hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Yvonne22-07-2017

Leuk zwembad en de locatie was perfect!

De locatie was geweldig, veel kleine winkeltjes in de buurt en met een busje was je zo in de grote stad. Het zwembad bij het andere complex had veel leuke glijbanen. Wij vonden dat het eten beter kon. Dit was niet erg uitgebreid en vaak niet warm. De afgesproken activiteiten voor de kinderen ging ook vaak niet door. We hebben zeker genoten van onze vakantie en willen wel graag een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8greetje veenhuis.09-05-2017

wel een keer weer

alles was goed.zowel eten kamers zwembad.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 1Monica18-12-2016

Vreselijke vakantie na 17 uur gevlucht uit hotel

Vreselijk! Handtastelijk personeel, kamers vallen uit elkaar: douche kapot, airco kapot, remmen van de bedden kapot. Het eten was slecht, niet warm en weinig keuze. Vervallen eetzaal, daarbij veel russen! Receptie lost problemen niet op. Een echt horor hotel

Alleen gereisd in januari 2016

• 10TakLydia11-11-2016

Fantastisch Hotel

Wij zijn net 1 dag terug van 9 dagen mersoy wij met 2 kids en nog een stel met 2 kids. Ook erg vriendelijk allemaal en erg lekker wij zijn 2 keer geweest, dan het animatie team Alf en de rest super met de kids en erg vriendelijk ook en was erg leuk vooral om aan mee te doen , de mensen achter de bar die werken zich half dood en blijven vriendelijk vooral onze vriend vahit supper vent ik kan daarom dus ook maar 1 ding zeggen en dat is süper !!!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10P Neuhause03-11-2016

Geweldig Vakantie

Zaterdag 2 september 2016 terug gekomen, van een heerlijke vakantie. Eten was zeer lekker en ruime keuze. Animatieteam zeer actief, als je geen zin had, was het ook prima (goed team), 's avonds kinderdisco vooraf aan het avondprogramma. Strand is echt op 150 mtr. loopafstand. Gezellig dorp, met veel winkels en leuke terassen.

Kamer werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De accommodatie heeft 2 zwembaden, boven met Aquapark, grote zitgelegenheid en speeltuin.

Gereisd met vrienden in september 2016

Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort info