Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag31°19°
Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mersoy Exclusive Aqua Resort voor je op een rij gezet:

283 reviews over Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort in het Nederlands

Het was een leuke vakantie !!

Ozdn Man
6-3-2018

Alles was goed. Eten bediening kamer uitstraling. Mooie ligging in icmeler, dicht bij het strand , boulevard (je) dolmus stopt voor de deur, voor 1 euro sta je in het centrum van marmaris. Eten is goed, wordt in buffetvorm geserveerd, veel keuze. Aardig en behulpzaam personeel. Het was een leuke vakantie.

Fantastisch, uitblinkers in gastvrijheid

Hans Breider
27-1-2018

Alles was goed, waren hier voor de 3e keer. Niets is het personeel teveel om voor je te doen. Eten is super en gevarieerd.

Nooit meer

vakantiegangers
27-10-2017

Het verhaal van het vorige review klopt helemaal Wij waren hier enkele jaren terug en schijnbaar is er nog niets veranderd Want het zou helemaal opgeknapt worden het is geen 4 sterren waard Misschien 1 Ster wij gaan meerdere keren met vakantie per jaar en dit nog nooit meegemaakt zo smerig en super slecht Hotel Dit Hotel moet volledig worden opgeknapt wel het 4 sterren waard zijn

Gereisd Met partner in oktober 2015

Nooit meer

Petra
26-8-2017

Nog nooit zo'n slecht hotel gezien terwijl we al jaren op vakantie naar turkije gaan Het eten was verschrikkelijk vies nl rauw of koud vies serviesgoed en bestek Zeer weinig ligbedden en geen parasols bij de veelste kleine zwembaden voor het aantal bezoekers Heel onvriendelijk jong en ongemotiveerd personeel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Marita Hoenen
12-8-2017

Leuke vakantie gehad. Veel Turken komen hier ook op vakantie. Eenvoudig maar goed en leuk. Geen overdreven luxe gedoe, maar gewoon goed en gevarieerd eten. Soep met stokbrood, Rijst, pasta en frieten, kip, vlees en vis, verse groenten en diverse soorten salades. Heerlijk. Op vrijdag doner van het spit. En ''s morgens verse omelet door de kok. Zwembad met glijbanen, super leuk. Goede animatie, leuk team. Ze doen goed hun best. Kortom, voor deze prijsklasse, leuk hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuk zwembad en de locatie was perfect!

Yvonne
22-7-2017

De locatie was geweldig, veel kleine winkeltjes in de buurt en met een busje was je zo in de grote stad. Het zwembad bij het andere complex had veel leuke glijbanen. Wij vonden dat het eten beter kon. Dit was niet erg uitgebreid en vaak niet warm. De afgesproken activiteiten voor de kinderen ging ook vaak niet door. We hebben zeker genoten van onze vakantie en willen wel graag een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wel een keer weer

greetje veenhuis.
9-5-2017

alles was goed.zowel eten kamers zwembad.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreselijke vakantie na 17 uur gevlucht uit hotel

Monica
18-12-2016

Vreselijk! Handtastelijk personeel, kamers vallen uit elkaar: douche kapot, airco kapot, remmen van de bedden kapot. Het eten was slecht, niet warm en weinig keuze. Vervallen eetzaal, daarbij veel russen! Receptie lost problemen niet op. Een echt horor hotel

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Fantastisch Hotel

TakLydia
11-11-2016

Wij zijn net 1 dag terug van 9 dagen mersoy wij met 2 kids en nog een stel met 2 kids. Ook erg vriendelijk allemaal en erg lekker wij zijn 2 keer geweest, dan het animatie team Alf en de rest super met de kids en erg vriendelijk ook en was erg leuk vooral om aan mee te doen , de mensen achter de bar die werken zich half dood en blijven vriendelijk vooral onze vriend vahit supper vent ik kan daarom dus ook maar 1 ding zeggen en dat is süper !!!!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Geweldig Vakantie

P Neuhause
3-11-2016

Zaterdag 2 september 2016 terug gekomen, van een heerlijke vakantie. Eten was zeer lekker en ruime keuze. Animatieteam zeer actief, als je geen zin had, was het ook prima (goed team), 's avonds kinderdisco vooraf aan het avondprogramma. Strand is echt op 150 mtr. loopafstand. Gezellig dorp, met veel winkels en leuke terassen.

Kamer werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De accommodatie heeft 2 zwembaden, boven met Aquapark, grote zitgelegenheid en speeltuin.

Gereisd Met vrienden in september 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mersoy Exclusive Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.