Appartement Merates

Appartement
Appartement Merates

16 tips over Appartement Merates

Ben, 2-7-2015
Ga je vaak naar het strand huur een fiets is een half uur lopen.
Pierre Tanamal, 15-12-2014
Geef de schoonmaakster (niet de eigenaars vrouw en/of moeder) fooi dan houd zij je kamer dagelijks schoon. Vraag de eigenaar de pompen van de zwembad aan te zetten zodat het zwembad schoon blijft. De kamers op de bovenverdieping zijn verbouwd/vernieuwd, de begane grond is slecht bijgehouden, gammel ed. Vraag kamer op boven verdieping.
cors, 4-10-2014
strand en de boulevaar is op loop afstand maar je kan ook met een pendel busje mee voor nog geen euro het is echt een aan rader om daar een keer heen te gaan ik ga zeker nog een keer terug

We hebben een aantal aanbieders voor Merates voor je op een rij gezet:

Richard, 27-9-2014
Airco is 5 euro per dag. Trip naar Rhodos met de boot is oersaai (tenzij je een hele dag langs toeristische winkels wilt sloffen en 30 EURO voor een bord spaghetti wilt betalen), Dalyan megatouristisch (lijkt wel Giethoorn)niet zo boeiend, wel prachtig strand. Duiken bij Marmaris Diving Center (http://marmarishappydivers.com) beste duikervaring ooit - totaal professioneel en relaxed team, goede sfeer aan boord,ook voor beginners aan te raden. De Blue Cruise is een topper - hele dag op het water!
Marcel, 6-8-2014
Boottocht regelen bij Osman, Hamam bezoeken, berg beklimmen bij de vlag. Restaurant Nefis pide, lekker Turks eten. Cafe Anne, lekkere koffie met cheesecake.
Jan, 3-8-2014
Vraag Metin naar het voortreffelijke restaurant TOMMY,S Bar het is vlakbij en zeer lekker. Of Cihan in Marmaris is heel gezellig met meerdere stellen.

Elroy en Erna Duinkerken, 2-7-2014
Metin kan je eerst vragen voor uitstapjes indien mogelijk regelt hij het voor je. Vraag waar je brood kunt halen erg leuke bakkerij je staat erbij als het uit de oven komt een heel brood koste 1 lira in juni!!!
Lidwien, 7-10-2013
Jeep safari. Te boeken via de reisleiding of via een travel agency ter plaatse. Geweldig mooie tocht waarbij je echt het binnenland van Turkije krijgt te zien. Ook heerlijk om daarna de hammam in te gaan.
De_Mosjes, 18-9-2013

-Fiets huren en naar Marmaris langs;de kust;

-Taxibootje;

-Zwerven met Dolmusbus

Willy, 2-9-2013
Vraag naar miten om te kunnen ontbijten met aspen. schijn er leuk te zijn. Koffie drinken bij anne dat zou eigenlijk elke nederlander een keer moeten doen. Eten bij chef is wat duurder maar lekker en geen lawaai van te harde muziek. houd dolfijnen plein lings de hoek op 50 meter verder chef. Woensdag de grootse mark. Als je in marmaris echt turks wil eten, ga dan naar Alabi naast Micros en Mc. voor 50 lira eet je met zijn 2 je buik vol, lekkere zelf gemaakte limonade.

We hebben een aantal aanbieders voor Merates voor je op een rij gezet: