Géén boekingskosten

Appartement Merates

TurkijeEgeïsche ZeeIçmeler (bij Marmaris)
9FenomenaalScore uit 125 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

125 Reviews over Merates

• 5C14-09-2019

Appart. Merates tegenvaller toch fijne vakantie

De kamers zijn minimaal ingericht (bijvb.:eettafel is plank aan de muur met 1 plastic tuinstoel). Keukengerei is ontoereikend om zelf maaltijden te bereiden/nuttigen. Omgeving is rustig. Winkels, restaurants en dolmus "om de hoek". Centrum en strand zijn lopend te doen in 20 minuten.

• 8Marian26-04-2019

Super vakantie gehad, leuk app. Lieve eigenaars die alle hulp geven als dat nodig is

• 8Marian en Nelleke03-10-2018

Hele fijne vakantie gehad, lieve mensen zeker na ziekenhuis bezoek...zo lief. Fijn appartement en als je iets wilt wordt je altijd fijn geholpen. Lieve en goeie schoonmaak!

• 8Ger kuiper02-10-2018

Zeker een aanrader, als men van rust houd.

Zeer vriendelijke eigenaar, je voelt je meteen thuis. Kamers zeer goed schoon, wel iets verouderd. Icmeler is een zeer mooie plaats, het is alleen maar genieten. Eigenaar is niets te veel, op zaterdag voor de nerderlandse gasten een BBQ, en dat voor € 11. En het is kleinschalig, waar wij van houden,. Het is zeker een aanrader. Het is 15 minuten lopen naar het centrum en strand. Wilt U dit niet neem dan de domus of taxi.

• 10Jan10-10-2017

Geweldig

Als je hier aankomt denk je eerst nou zal mij benieuwen. Maar eenmaal binnen heb je optimale verzorging op alle gebied. Het appartement is goed. Bedden zijn goed. WiFi was bij ons goed te ontvangen. De mensen zijn zo hartelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zwembad wordt goed onderhouden. De bar is gezellig en betaalbaar. De BBQ avond was goed verzorgd. Je kunt er fietsen huren die je echt wel nodig hebt wil je overal lekker even rondkijken. Icemeler is een leuke kleine plaats met een fantastisch strand en super restaurants. Je kunt er leuke tripjes maken naar Marmaris en met een boot een dag rondvaren. De stranden zijn mooi en goed onderhouden. De bediening is vriendelijk en we hebben ons meer dan welkom gevoeld. Er is een speeltuintje in de buurt en je kunt lekker zwemmen. Verder zijn er niet veel kinderfaciliteiten, dan kun je beter naar een all-inclusive resort.

• 10cem mertoglu19-08-2017

Geweldig plek

net terug uit icmeler turkije.we verbleven in deze geweldig kleinschalig familie appartement.wordt gerund door een echt friendelijke en super behulpzaam familie.ze staan altijd voor je klaar.appartement is sc hoon en voldoende keukengerei aanwezig.handoeken worden bijna elke dag vervangen.om het gebouw is een moestuintje er lopen kippen rond.al met al is het knus en gemoedelijk.volgend jaar zijn we zeker weer in merates.

• 9fam Matla16-08-2017

Het is een goed verzorgd app geen luxe

wij zij gouw tevreden het is schoon geen luxe dan moet je naar een 5 sterren hotel gaan wij gaan binnen 2 weken voor de 7 keer naar merates wij hebben ook ander app en hotels gehad maar dat merates is een thuis komer

• 8henk10-06-2017

een goed appartement

goede fam met vriendelijk personeel

• 8Krassie12-03-2017

Prima apartement.

Prima appartementen gelegen in het oude gedeelte, waardoor naar het strand lopen 15 minuten bedraagt. De eigenaars zijn fantastische mensen en hebben alles voor je over.

• 10Erna02-02-2017

Geweldige plek

Merates is het helemaal als je van rustig houd, ben er nu al vier keer geweest en nog steeds favoriet.

Appartement Merates info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)