Appartement Merates

7.1Kindvriendelijk

Appartement Info

133 reviews over Appartement Merates in het Nederlands

• 5C14-09-2019

Appart. Merates tegenvaller toch fijne vakantie

De kamers zijn minimaal ingericht (bijvb.:eettafel is plank aan de muur met 1 plastic tuinstoel). Keukengerei is ontoereikend om zelf maaltijden te bereiden/nuttigen. Omgeving is rustig. Winkels, restaurants en dolmus "om de hoek". Centrum en strand zijn lopend te doen in 20 minuten.

4Prijs/kwaliteit
    2Inrichting
    7Hoeveelheid ruimte
    4Hygiëne

• 8Marian26-04-2019

Super vakantie gehad, leuk app. Lieve eigenaars die alle hulp geven als dat nodig is

8Kindvriendelijk
    7Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

• 2018
    8Marian en Nelleke03-10-2018

Hele fijne vakantie gehad, lieve mensen zeker na ziekenhuis bezoek...zo lief. Fijn appartement en als je iets wilt wordt je altijd fijn geholpen. Lieve en goeie schoonmaak!

8Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Ger kuiper02-10-2018

Zeker een aanrader, als men van rust houd.

Zeer vriendelijke eigenaar, je voelt je meteen thuis. Kamers zeer goed schoon, wel iets verouderd. Icmeler is een zeer mooie plaats, het is alleen maar genieten. Eigenaar is niets te veel, op zaterdag voor de nerderlandse gasten een BBQ, en dat voor € 11. En het is kleinschalig, waar wij van houden,. Het is zeker een aanrader. Het is 15 minuten lopen naar het centrum en strand. Wilt U dit niet neem dan de domus of taxi.

5Kindvriendelijk
    7Inrichting
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 2017
    10Jan10-10-2017

Geweldig

Als je hier aankomt denk je eerst nou zal mij benieuwen. Maar eenmaal binnen heb je optimale verzorging op alle gebied. Het appartement is goed. Bedden zijn goed. WiFi was bij ons goed te ontvangen. De mensen zijn zo hartelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zwembad wordt goed onderhouden. De bar is gezellig en betaalbaar. De BBQ avond was goed verzorgd. Je kunt er fietsen huren die je echt wel nodig hebt wil je overal lekker even rondkijken. Icemeler is een leuke kleine plaats met een fantastisch strand en super restaurants. Je kunt er leuke tripjes maken naar Marmaris en met een boot een dag rondvaren. De stranden zijn mooi en goed onderhouden. De bediening is vriendelijk en we hebben ons meer dan welkom gevoeld. Er is een speeltuintje in de buurt en je kunt lekker zwemmen. Verder zijn er niet veel kinderfaciliteiten, dan kun je beter naar een all-inclusive resort.

10Kindvriendelijk
    10Inrichting
    10Zwembad
    10Hoeveelheid ruimte

• 10cem mertoglu19-08-2017

Geweldig plek

net terug uit icmeler turkije.we verbleven in deze geweldig kleinschalig familie appartement.wordt gerund door een echt friendelijke en super behulpzaam familie.ze staan altijd voor je klaar.appartement is sc hoon en voldoende keukengerei aanwezig.handoeken worden bijna elke dag vervangen.om het gebouw is een moestuintje er lopen kippen rond.al met al is het knus en gemoedelijk.volgend jaar zijn we zeker weer in merates.

10Kindvriendelijk
    7Zwembad
    10Ligging

Met jonge kinderen

• 9fam Matla16-08-2017

Het is een goed verzorgd app geen luxe

wij zij gouw tevreden het is schoon geen luxe dan moet je naar een 5 sterren hotel gaan wij gaan binnen 2 weken voor de 7 keer naar merates wij hebben ook ander app en hotels gehad maar dat merates is een thuis komer

10Hoeveelheid ruimte

• 8henk10-06-2017

een goed appartement

goede fam met vriendelijk personeel

8Prijs/kwaliteit

• 8Krassie12-03-2017

Prima apartement.

Prima appartementen gelegen in het oude gedeelte, waardoor naar het strand lopen 15 minuten bedraagt. De eigenaars zijn fantastische mensen en hebben alles voor je over.

5Kindvriendelijk
    6Zwembad

• 10Erna02-02-2017

Geweldige plek

Merates is het helemaal als je van rustig houd, ben er nu al vier keer geweest en nog steeds favoriet.

9Zwembad
    9Hoeveelheid ruimte
    10Ligging

Met oudere kinderen

16 tips over Appartement Merates

• Lidwien, 07-10-2013

Jeep safari. Te boeken via de reisleiding of via een travel agency ter plaatse. Geweldig mooie tocht waarbij je echt het binnenland van Turkije krijgt te zien. Ook heerlijk om daarna de hammam in te gaan.

• De_Mosjes, 18-09-2013

-Fiets huren en naar Marmaris langs;de kust; -Taxibootje; -Zwerven met Dolmusbus

• Mike89, 26-08-2013

Loop via het (drooggevallen) riviertje naar het strand. Op die manier hoef je niet langs alle Engelse eettenten.

20 vragen over Appartement Merates

• AJ van Beek, 05-06-2014

wie weet?

appartement Meratis: is er koffiezetapparaat-koelkast-haarfohn - aanwezig

Gerard Bleeker, 28-06-2014

Er is een koffiezetapparaat en koelkast aanwezig een föhn ontbreekt

• Roel, 25-11-2014

Geluid moskee

Vorig jaar zijn we ook in icmeler geweest in Ekinci Palace. Daar werd je elke ochtend 05:00 uur gewekt door de moskee, die ondanks oordoppen hard binnen kwam. Nu hebben we merates op het oog, maar dit appartement lijkt ook niet ver van de moskee te liggen. Heb je in dit appartement ook last van de moskee?

Roel, 25-11-2014

En weet toevallig iemand directe contactgegevens van dit appartement?

• Loes, 25-11-2012

Even een paar vragen .

Wij willen volgend jaar naar Meratus gaan ,ik heb even een paar vragen voor de gene die al zijn geweest .

Is het mogelijk om in Meratus te ontbijten en waar bestaat het ontbijt uit ? Stopt er een Dolmus in de buurt van het appartement ? Is er een waterkoker in het appartement of moet ik dat zelf meenemen ?

Alvast bedankt .

Willy, 04-07-2013

waterkoker aanwezig. ontbijt kan. waar het uit bestaat weet ik niet, miten bracht bood elke morgen voor ons mee. Ontbijt spullen nemen we zelf mee zoals beleg en kaas. Pindakaas en chocopasta kan je kopen in super. Dolmus stop in de buurt vraag aan Miten waar dat is. Miten kan op al je vragen een antwoord weten. Ze hebben ook een menu voor de middag.

Loees, 08-07-2013

Meidty bedankt voor de info. Nog een vraagje ,hadden jullie zelf een Senseo meegenomen ,of is dat aanwezig in het apart.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4