Hotel Marmaris Resort Deluxe

HotelWeer vandaag35°25°
Hotel Marmaris Resort Deluxe
7,6

5 reviews over Hotel Marmaris Resort Deluxe in het Nederlands

Mooi resort maar absoluut de sterren niet waard...

Fred Bijsters
26-9-2016

Marmaris Resort was, en dat is ook te zien, vroeger een prachtig resort.. Vandaag de dag is het een resort met veel achterstallig onderhoud zowel op de park faciliteiten als ook in de appartementen. Er beklag over doen bij de leiding heeft weinig zin, daarvoor is de achterstand te groot. Het park richt zicht zich voor 99 % op Oekraïners \ Russen naast het Turks de enige voortaal op het park. Een enkeling, ze zijn op 1 hand te tellen spreekt matig Engels, 2 daarvan redelijk. Vaak moet een van hun er bij gehaald worden om de boodschap over te brengen.

Aan de 24/7 bar bestel je met horten en stoten omdat ze je niet verstaan\begrijpen... het ligt er een beetje aan wie er achter staat.

Hier wordt in de touroperator Gids in het geheel niet over vermeld.

Het park ligt op ongeveer 30-45 minuten van Maramaris dat met een Dolmus het beste te bereiken is. Er is ook een bus van het hotel maar dat is oude afgedankte bus met zeeeer veel gebreken, met een beetje pech heb je als de bus stevig moet remmen een stuk ijzer of plastic door de huid. Een taxi is vanaf het hotel veel en veel te duur. De maaltijden zijn qua samenstelling en variëteit prima.. de temperatuur laat zeer te wensen over maar is net acceptabel, Rob Geus zou het echter afkeuren.

Aan het personeel zal het niet liggen.. die worden door het management zo geïndoctrineerd dat ze alles voor je doen

Werkdagen van 12-16 uur zijn normaal voor velen zonder dat daar compensatie voor wordt verkregen... heeft in directe zin niets te maken met de vakantie maar indirect zie je hier en daar de vermoeidheid de foto's in de gids zijn mooi, ze laten echter niet de losliggende tegels zien, het los- of ongelijk liggende hot waarvan de splinters zichtbaar zijn.....

Het hotel is thans aangemerkt als een 5 sterren, als dat het zou zijn heb ik voorheen in vele 7 of 8 sterren hotels in Turkije gezeten. Marmaris mag blij zijn met 3 of max 3,5

En zo kan ik nog wel even doorgaan.... nu laat ik mijn vakantie niet vergallen door een andere voorstelling van zaken maar voordat ik weer boek bij touroperator bedenk ik mij wel 100 keer

Mvrgr

Fred

Een meevaller

Jolien
13-6-2016

Mijn vriend en ik hebben onlangs in dit hotel onze vakantie doorgebracht.

Het uitzicht vanuit onze kamer was adembenemend! De kamer was ook echt netjes!

Het personeel van het restaurant was heel vriendelijk, in vergelijking met het onthaal. Ondanks dat het zo'n toeristisch hotel is, vonden we het wel jammer dat er maar weinig personeelsleden Engels konden. Toen we en cocktail bestelden aan de bar, wist de barman helemaal niet hoe hij een bepaalde cocktail moest maken en was dan ook nogal slecht gehumeurd als we die cocktail bestelden.

Het is een mooi en groot hotel, met een zalig uitzicht en er zijn veel activiteiten, maar voor een jong koppel ligt het misschien wel wat te ver van een stad.

Nog een laatste punt: we vonden het wel heel storend dat het hotel vol zat met Oekraïnen en/of Russen.

Leuke plek

S.preeker
27-7-2015

Leuk voor kinderen. Prima kamers alleen soms wat viezig. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Nejlepší dovolená

kateřina
23-5-2013

Celkový dojem byl super. Měli jsme krásný výhled na moře. Jídlo v restauraci bylo vynikající.

Fantstisch

Bongers
15-5-2013

in 1 woord gewelding, alles perfect geregeld, een vakantie om uit te rusten en verwend te worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Resort Deluxe in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Resort Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marmaris Resort Deluxe scoort een 7.61 uit 10 op basis van 5 reviews.