Hotel Marmaris Resort Deluxe

8.2Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

Op vakantie geweest naar Marmaris Resort Deluxe?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Resort Deluxe voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel Marmaris Resort Deluxe

• 6Fred Bijsters26-09-2016

Mooi resort maar absoluut de sterren niet waard...

Marmaris Resort was, en dat is ook te zien, vroeger een prachtig resort.. Vandaag de dag is het een resort met veel achterstallig onderhoud zowel op de park faciliteiten als ook in de appartementen. Er beklag over doen bij de leiding heeft weinig zin, daarvoor is de achterstand te groot. Het park richt zicht zich voor 99 % op Oekraïners \ Russen naast het Turks de enige voortaal op het park. Een enkeling, ze zijn op 1 hand te tellen spreekt matig Engels, 2 daarvan redelijk. Vaak moet een van hun er bij gehaald worden om de boodschap over te brengen. Aan de 24/7 bar bestel je met horten en stoten omdat ze je niet verstaan\begrijpen... het ligt er een beetje aan wie er achter staat. Hier wordt in de touroperator Gids in het geheel niet over vermeld. Het park ligt op ongeveer 30-45 minuten van Maramaris dat met een Dolmus het beste te bereiken is. Er is ook een bus van het hotel maar dat is oude afgedankte bus met zeeeer veel gebreken, met een beetje pech heb je als de bus stevig moet remmen een stuk ijzer of plastic door de huid. Een taxi is vanaf het hotel veel en veel te duur. De maaltijden zijn qua samenstelling en variëteit prima.. de temperatuur laat zeer te wensen over maar is net acceptabel, Rob Geus zou het echter afkeuren.

Aan het personeel zal het niet liggen.. die worden door het management zo geïndoctrineerd dat ze alles voor je doen Werkdagen van 12-16 uur zijn normaal voor velen zonder dat daar compensatie voor wordt verkregen... heeft in directe zin niets te maken met de vakantie maar indirect zie je hier en daar de vermoeidheid de foto's in de gids zijn mooi, ze laten echter niet de losliggende tegels zien, het los- of ongelijk liggende hot waarvan de splinters zichtbaar zijn.....

Het hotel is thans aangemerkt als een 5 sterren, als dat het zou zijn heb ik voorheen in vele 7 of 8 sterren hotels in Turkije gezeten. Marmaris mag blij zijn met 3 of max 3,5

En zo kan ik nog wel even doorgaan.... nu laat ik mijn vakantie niet vergallen door een andere voorstelling van zaken maar voordat ik weer boek bij touroperator bedenk ik mij wel 100 keer

Mvrgr

Fred

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Jolien13-06-2016

Een meevaller

Mijn vriend en ik hebben onlangs in dit hotel onze vakantie doorgebracht. Het uitzicht vanuit onze kamer was adembenemend! De kamer was ook echt netjes! Het personeel van het restaurant was heel vriendelijk, in vergelijking met het onthaal. Ondanks dat het zo'n toeristisch hotel is, vonden we het wel jammer dat er maar weinig personeelsleden Engels konden. Toen we en cocktail bestelden aan de bar, wist de barman helemaal niet hoe hij een bepaalde cocktail moest maken en was dan ook nogal slecht gehumeurd als we die cocktail bestelden. Het is een mooi en groot hotel, met een zalig uitzicht en er zijn veel activiteiten, maar voor een jong koppel ligt het misschien wel wat te ver van een stad. Nog een laatste punt: we vonden het wel heel storend dat het hotel vol zat met Oekraïnen en/of Russen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8S.preeker27-07-2015

Leuke plek

Leuk voor kinderen. Prima kamers alleen soms wat viezig. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10Bongers15-05-2013

Fantstisch

in 1 woord gewelding, alles perfect geregeld, een vakantie om uit te rusten en verwend te worden.

Gereisd met partner in mei 2013

Hotel Marmaris Resort Deluxe info