Hotel Marmaris Park Holiday Village

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris Park Holiday Village voor je op een rij gezet:

241 reviews over Hotel Marmaris Park Holiday Village

• 2017
    10Jacky25-07-2017

Orka sentido beach hotel

Prachtig hotel in iclemer/marmaris Mensen brengen netjes de koffers naar de kamer en vertellen waar wat te doen is Mooi uitzicht en fantastische omgeving Een echte aanrader!!

Met vrienden

• 1Monique25-07-2017

Nooit meer dit Hotel

Op dit moment zit ik in Turkije in het hotel marmaris park hotel Ga er zeker nooit meer heen Ik heb nog nooit in mn leven zoveel krekels gehoord als hier en geloof me het zijn er een stuk of 20.000 en maken heeeel de dag geluid met zn allen Voor je rust zeker niet heen gaan mensen Wifi ? Welke wifi ! 11 dagen geen bereik gehad Slapen in een kamer en je hoort elke nacht de buren snurken letterlijk en je hoort alles heel goed Personeel super aardig en zwembad mooi maar fotos hotel is niet van dit jaar Je ziet amper het hotel ivm de bomen staan ervoor en heel hotel zie je niet eens als je ervoor staat of met de boot gezellig langs vaart Ik kom zeker nooit meer terug maar een tip: Orka sentido beach hotel is een echt aanrader! Geweldig mooi hotel en zit pal naast marmaris park hotel Mensen echt geweldig om te zien en verblijf is super

• Oude reviews

8Roely van der Laan27-06-2016

Het is precies wat we zoeken.

Ligging,super.,prachtige locatie. Korte afstand naar Icmeler en Marmaris.

Het vervoer van vliegveld naar het hotel is een lange busreis.

• 8R van der Laan31-01-2016

Helemaal tevreden.Een heerlijk verblijf.

Niets negatiefs te melden. Hotel al 4 keer geboekt, dat zegt genoeg.

Nadeel. De reistijd van en naar vliegveld vind ik lang.

• 8joeri22-01-2016

Positieve ervaring, voor herhaling vatbaar

Marmaris Park is een degelijk complex. Het bestaat uit meerdere gebouwen verspreid over het park. Het gros van de kamers heeft een leuk uitzicht op de zee of op een deel van het park, met daarin mooie bomen. Nadeel van de bomen is dat je bijna geen zon op je balkon etc hebt. Daarnaast ligt het hotel toch ook wel ver van zowel Marmaris en Icmeler, echter stopt er om de 10 minuten een bus haast voor het hotel.

Het eten is gevarieerd, en lekker, maar helaas ook wel eens koud. Het is een gezellig hotel, met iedere avond muziek en gezelligheid op het 'plein' van het park. De service is trouwens uitstekend, zelden personeel gezien dat zo vriendelijk is. Het park heeft een privé strand, waar je als gast van het hotel ook eten en drinken kan halen, erg positief! Ik/wij zijn met een zeer tevreden gevoel teruggekeerd uit Turkije.. en ik weet zeker dat dit hotel daar aan heeft bijgedragen.

• 9Peter26-09-2015

Genoten!

Mooi gelegen hotel tussen bossen. Vanuit meerdere plaatsen fraai uitzicht op zee. Kamers eenvoudig maar schoon. 1 stopcontact vraagt wat planning. Veel Russen in het resort maar weinig last van gehad. Personeel is vriendelijk, maar wel gesloten. Kust is schoon, voldoende bedden beschikbaar. Wel 50 treden.

• 6Lex14-08-2015

Prachtige ligging

Hotel Marmaris Park ligt prachtig verscholen tussen de bomen direct aan zee. Het heeft geen strand maar een zeer fraaie stenen "steiger" met lichtbedden, parasols en een bar, erg fijn! Het complex is wat gedateerd (jaren 80 stijl) en onze kamer had maar één stopcontact, wat erg weinig is in deze tijd. Er is geen gratis WIFI, daar moet de hoofdprijs voor betaald worden (€30 per week) en dan krijg een belabbert WIFI. Vrij veel Russen maar absoluut geen last van gehad ondanks de slechte reputatie die zij vaak hebben. Personeel erg vriendelijk.

• 6Cynthia van der Heyden06-09-2013

Zeker geen tweede keer !

Toen we aankwamen in het hotel hadden we eigenlijk direct een slechte indruk. Het hotel was heel ouderwets. Ouderwetse lampen, zetels, tapijten, ..Onze kamer was heel oud. Onze badkamer trok op niet veel. De wc was slecht afgewerkt, onze douche was heel oud en klein en de kraan lekte. De meubels waren echt precies alsof ze van mijn overgrootouders waren. We hadden ook terras met zijzeezicht gevraagd maar dit kregen we dus niet, we keken uit op bomen en een versleten glijbaan in de zee. De kamer was wel proper. De eetzaal leek wel op een refter en was totaal niet gezellig. Er was ook niets van showcooking en alles lag gewoon in verwarmde bakken. Elke dag was het hetzelfde eten en het was ook niet zo lekker. Het hotel zat vol met russen en dit zijn echt de meest arrogante mensen die je je kunt voorstellen. Zo boertig tov het personeel en andere buitenlandse gasten. Het personeel was héél vriendelijk vanaf ze wisten dat we Belgen waren. De ligging van het hotel was ideaal.

• 8frans15-06-2013

gewoon goed

zojuist terug van dit hotel.Qua ligging ideaal.Geen tekort aan ligbedden bij het zwembad.Altijd bedjes vrij!!!Dit is een unicum!! Een nadeel.Voor wifi in het hotel op bv je mobiel of tables moet voor 12 dagen 120 lira(60 euro) per account voor worden betaald.Heb dan wel overal bereik-Op de kamer en bij het zwembad etc.

• 7nol swier01-06-2013

genoten!

Voordelen: lekkere ligging t.o.v. icmeler (loopafstand) en marmaris. Zeer gevarieerd eten! en een prachtige ligging!! Elke dag een fantastisch uitzicht!. Geen lange wachttijden bij eten en bar. Nadelen: Animatie en schoonmaken kamers ( beiden erg slecht) en wel heel erg veel russen, maar geen last van gehad hoor. We hebben van een heerlijke vakantie genoten. Aanrader een boottochtje boeken!

0 tips over Hotel Marmaris Park Holiday Village

2 vragen over Hotel Marmaris Park Holiday Village

• Rufat, 16-08-2013

Zeezicht en strand

Weet iemand of het hotel directe zeezicht kamers heeft? Strand: is het een zand- of kei-zand of kei-strand?

ambufrans, 15-01-2014

Het strand is geen echt strand maar het zijn betonnen plateau`s.Altijd genoeg bedjes.je hebt kamers met zeezicht,maar daar moet je extra voor betalen

• declercq saskia, 12-04-2012

markten

weet er iemand welke dagen er in de buurt markten zijn

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats