Hotel Mar-Bas / Mar Bas

Hotel Mar-Bas / Mar Bas
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mar-Bas / Mar Bas voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel Mar-Bas / Mar Bas in het Nederlands

Kwaliteit/prijsverhouding beneden peil

Andy/marga
20-9-2016

Je hebt bij Marbas hotel in Icmeler 3 type kamers,

Economisch standaard( kan kamer zijn zonder balkon, ramen, airco)

Standaard kamers en zeezichtkamers. Echter verkopen ze via de reisorganisatie alleen maar standaard kamers en zeezicht kamers. Bij aankomst vertellen ze je dan dat je een economische standaard kamer hebt geboekt! Wij konden omdat het zo rustig was een upgrade doen voor 70 naar een kamer met balkon.

Je hebt WiFi in het hotel maar dit kost €3,- per persoon per dag dit kwam voor ons voor 15 dagen op €90,-

Het eten is vooral gericht op salades dus als je hier van houdt is dit zeker de moeite waard.

Er wordt bij het zwembad geen muziek gedraaid wat het erg stil maakt in het hotel! S avonds is er tevens geen animatie. Waardoor je eigenlijk min of meer verplicht wordt om in het dorp je vertier te zoeken. Dan is dit niet zo moeilijk want er zitten genoeg leuke zaakjes in Icmeler zoals cafe savas op de boulevard en restaurant/bar venice in het centrum.

Voor ons niet nog eens dit hotel! Wij gaan voor volgend jaar verder kijken dan dat je een hotel hebt direct aan het strand maar eigenlijk hier niet thuis hoort!

KLasse voor oudere mensen.

Riet Visschedijk
18-9-2016

Dit is een klein schalig Hotel Geen Luxe, maar het eten is goed en je bent gelijk bij het strand.

prachtig, teleurgesteld

hennie
20-10-2015

de Ligging is geweldig een top 100 locatie echter een gebrek aan hygiëne bij het eten, in en rond het zwembad en de poolbar laat veel te wensen over. De ongeïnteresseerdheid van het personeel doet veel afbreuk aan de algemene kwaliteit van het hotel. Het management schiet hier in erg te kort ik had niet de indruk dat men zich interesseerde in de gasten. dit is het eerste hotel na vele vakanties waar ik nooit weer terug kom.

Voor ons fantasties.

Rudy en Riet Visschedijk
5-9-2015

Het is een eenvoudig hotel met 86 kamers.Met kinderen moet je hier niet zijn.Zelf ben ik heel erg beperkt door ziekte, maar het strand is op loopafstand alleen de boulevaard oversteken.

Het is er rustig, maar ze zijn alemaal vriendelijk en helpen met de rolstoel.

Net niet

Julian
28-7-2015

Het hotel heeft z'n beste tijd gehad. Qua onderhoud kan er wel weer wat gedaan worden en het eten is vrijwel elke dag hetzelfde. Tenzij je graag elke dag patat wil eten of standaard dezelfde kruiden, dan is het perfect.

Het personeel wil je wel graag helpen, al kan weinig van hun een woord Engels. De manager is eigenlijk de enige die nog redelijk uit z'n woorden komt in het Engels. Dat maakt het verblijf toch wel minder.

Er is vrijwel elke dag wel een tekort aan bedjes op het strand. Iedereen doet hier ook zo vroeg mogelijk z'n handdoek op, dus je moet er weer vroeg bij zijn. Daarnaast zijn de parasols op het strand slecht en zitten vol gaten. Ze zijn van riet en hebben wel hun beste tijd gehad! Het lijkt overigens een zandstrand, maar de kiezels zijn er toch echt!

Samenvattend heeft dit hotel wel een opfrisbeurt nodig en wat nieuwe gerechten met meer variatie. Dan kan het gewoon een prima hotel zijn met een onwijs goede ligging! De Dolmus bus stopt ook voor de deur!

nooit meer

fam H van der Heiden
8-10-2013

het hotel was goed maar omdat touroperator failliet is gegaan werden wij gedwongen om het verblijf te betalen en anders werden wij op straat gezet en werd de politie ingeschakeld wij verbleven op dat moment 2 dagen daar en moesten er nog 12. Je voelt je op dat moment net een crimineel,spreekt de taal niet en staat met je rug tegen de muur dus hebben wij een groot bedrag moeten betalen.Ook werd er door de man achter de bar flink gediscrimeneerd omdat wij geen russen waren we werden echt onbeschofd behandeld dus al met al was het niet zon leuke vakantie .

matig hotel

brenda
26-5-2013

matig hotel

s''avonds ontzettend veel lawaai van harde muziek.de eetzaal is veel te klein voor dit hotel.en een heel klein zwembad.

skøn beliggenhed/godt udgangspunkt

Lisbeth
19-1-2012

Hotel mar-bas ligger fantastisk, der er rent og pænt det er et middelklasse hotel så hvis det ikke er superluksus comfort man ønsker! er her rart at være, der er rigeligt med mad hele dagen igennem,ikke den højere madlavning, men god alm mad!! Værelserne er pæne og rene!! igen ikke luksus men en ren seng at sove i og der er udskiftning af håndklæder hver dag!!stranden ligger lige neden for er super dejlig!! vil du ind til marmaris så køre dolmussen dig lige til døren!!

så er det ikkeet luksus ophold du søger men bare en hyggelig ferie så er her et ganske udmærket hotel af lidt ældre årgang.

Her er ikke langt fra den dejlige strandpromenade!

Mooie ligging

fam. Komduur
12-10-2011

Mooie ligging direct aan strand en vlakbij centrum. Eten was voldoende en gevarieerd. Jammer dat het warme gedeelte meestal niet warm genoeg was. Gemeld aan eigenaar. Volgende dag was het beter maar daarna al weer minder. Personeel super vriendelijk en hulpvaardig, ondanks het drukke seizoen wat zij achter zich hadden. Terrasgedeelte is niet erg gezellig om 's avonds na te zitten. Daarvoor moet je naar Liberty Bar wat niet valt onder All inclusief.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mar-Bas / Mar Bas in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mar-Bas / Mar Bas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mar-Bas / Mar Bas scoort een 7.92 uit 10 op basis van 166 reviews.