Hotel L'Etoile

7.1Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.1Goed

• Animatie
  • Sauna

Hotel L'Etoile is gelegen bij Içmeler in Turkije. Hier overnacht je op een vernieuwde kamer. Minder geschikt als je graag gevarieerd eet. Al is er wel altijd voldoende bij het buffet. Er zijn veel Russen te gast hier. De animatie hier is aanwezig, maar dringt zich niet op. Gelegen op een kwartier rijden van Marmaris.

413 reviews over Hotel L'Etoile

• 2019
    7Karin09-09-2019

Niet meer

Voor de 4 de keer in dit hotel geweest. Prijs kwaliteit zijn we altijd tevreden geweest, dit jaar hebben we het anders ervaren. Bij incheck kregen wij de slechtste kamer van gans het hotel toegewezen, we tilde er op dat moment niet zo zwaar aan aangezien wij vaak weg zijn. Dag 1 bleek het toilet slecht te werken, spoelde nauwelijks door. Lakens waren versleten en kamer was niet gepoetst, dus ook geen zuivere handdoeken. Aan receptie gaan melden, er werd 1 stel handdoeken op kamer gelegd en dat was het. Dag 2 opnieuw gaan melden van slecht werkend toilet, stuurde een klusjesman om dit op te lossen. Toilet was dag 3 terug hetzelfde, hebben toen een andere kamer gevraagd. Na een hele discussie hebben we uiteindelijk een andere kamer gekregen, ruim, schoon en alles werkte zoals het hoort. Een dag later waren mijn gouden ringen op kamer verdwenen. Weer een ganse discussie, voor ons de laatste maal geweest.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Valkenburg02-06-2019

Wel goed

Het personeel is fantastisch. Het hotel zelf kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het eten is goed maar weinig variabel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Hetti De Smet21-06-2018

Goede prijs / kwaliteit

Mooi vernieuwde kamers met vernieuwde badkamer. Eten is lekker , niet mega uitgebreid, maar voldoende keuze. Zwembad met de ligbedden is ruim. Er is animatie, maar ze zijn niet té aanwezig,wat voor mij wel positief was. Maar 1 keer op het strans gelegen. Bedjes en matrassen daar konden beter onderhouden worden vond ik. Al bij al een super verblijf gehad en heerlijk kunnen ontspannen.

Alleen gereisd in mei 2018

• 6Roelie Sattler18-06-2018

Dit hotel niet weer.

Kamers goed, net als de schoonmaak. Eten werd met de dag slechter. Koud, smakeloos en elke dag hetzelfde. Toppunt was dat het brood de 5e ochtend al om 8:50 uur op was terwijl het ontbijt tot 10 uur duurt. Animatie waren veel klachten over. Werd afgeraffeld

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Ria18-05-2018

Was fantastisch, maar nu niet meer

Ik kom al 10 jaar in dit hotel . Was altijd geweldig Vriendelijk personeel Goed eten Maar nu net terug .De meeste gasten bestaan nu uit Russen , die zich onbeschoft gedragen . Vele Nederlandse gasten komen niet meer terug.Jammer

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

7Leny01-09-2017

Mooi hotel eten niet

Goede kamers Eten heel veel kip geen variatie animatieteam leuke en vriendelijke mensen balie niet zo vriendelijk,rest van personeel kent geen engels En wordt niet gereageerd op klachten ben zelf bij zwembad gevallen goed hard gevraagd of ze antislip neer kunnen legggen tot op heden niets gebeurd was al de derde die die dag gevallen was waar onder een klein kind met een groot gat in zijn hoofd. Dus over het algemeen erg tegen gevallen

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9fam. Veeken16-08-2017

goed hotel, prachtige ligging

Animatieteam heel leuk. Hard werkend personeel. lekker eten. iedereen vriendelijk. Goede haman

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Rosie Neervoort23-07-2017

Super vakantie gehad

Super locatie, zeer vriendelijk personeel . Er wordt zeer veel waarde gehecht aan hygiene. Eten lekker, variatie en vooral warm. Min punt is dat er tijdens het eten buiten gerookt mag worden. Is niet echt fijn dat wanneer je zit te eten er aan de tafel naast of achter je gerookt wordt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Harold15-09-2016

Mooie vakantie gehad

We hebben een mooie vakantie gehad in dit hotel . Wifi is een dikke min 10 lira per dag . Verder komen er steeds meer Turkse mensen om de lege plaatsen van het hotel op te vullen . Ze hebben een grote mond over Russische mensen maar de Turkse mensen zijn 10 keer erger . Borden vol opscheppen en de helft laten staan . Voordringen en verder arrogant gedrag. Dit maakt het er niet beter op . Verder niks dan lof . Icmeler is een geweldig mooi plaatsje met hele aardige mensen . Het uitgaan is iedere dag een feest . Waarbij scotia bar het meest geweldig is . De jongens die daar werken doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Komen hier vast en zeker weer .

Your L'etoile Team, GENERAL MANAGER, 29-09-2016

Dear Harold, Thank you for your positive review! We are thrilled you had a good holiday with us and you liked our beautiful location.

Our locations is definitely one of the things we are very proud of about our hotel.

For us it is a great honor to welcome you again in our hotel.

Kind Regards,

Gereisd met partner in september 2016

• 6R. Springer14-07-2016

Ligging prima, personeel Top, animatie slecht

Er zijn veel verbeterpunten, waaronder te dure en slechtwerkende wifi, slechte animatieteam, die na 1 rondje bingo het voor gezien houd, weinig te doen voor de kinderen, behalve wanneer er voldoende Turken aanwezig waren, helaas was dit het laatste het geval, ik sluit me bij de eerdere resensies aan, het zijn net Russen, personeel is prima, in het eten was weinig variatie, voor ons geen tweede keer

Your L’etoile Team, GENERAL MANAGER, 28-07-2016

Dear R. Springer, Thank you for being our guest and for choosing L'Etoile Hotel. We are so happy to having met your expectations and you enjoyed your holiday in our hotel as well as our hospitality. Our entire team works very hard to fully satisfy our guests from the first minute of arriving until the end of their holiday! We hope to welcome you back.

Kind regards, Your L'etoile Team

Gereisd met partner in juli 2016