Hotel L'Etoile

Hotel aan zeeWeer vandaag37°24°
Hotel L'Etoile
7,3

Hotel L'Etoile is gelegen bij Içmeler in Turkije. Hier overnacht je op een vernieuwde kamer. Minder geschikt als je graag gevarieerd eet. Al is er wel altijd voldoende bij het buffet. Er zijn veel Russen te gast hier. De animatie hier is aanwezig, maar dringt zich niet op. Gelegen op een kwartier rijden van Marmaris.

400 reviews over Hotel L'Etoile in het Nederlands

Wel goed

Valkenburg
2-6-2019

Het personeel is fantastisch. Het hotel zelf kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het eten is goed maar weinig variabel.

Goede prijs / kwaliteit

Hetti De Smet
21-6-2018

Mooi vernieuwde kamers met vernieuwde badkamer. Eten is lekker , niet mega uitgebreid, maar voldoende keuze. Zwembad met de ligbedden is ruim. Er is animatie, maar ze zijn niet té aanwezig,wat voor mij wel positief was. Maar 1 keer op het strans gelegen. Bedjes en matrassen daar konden beter onderhouden worden vond ik. Al bij al een super verblijf gehad en heerlijk kunnen ontspannen.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit hotel niet weer.

Roelie Sattler
18-6-2018

Kamers goed, net als de schoonmaak. Eten werd met de dag slechter. Koud, smakeloos en elke dag hetzelfde. Toppunt was dat het brood de 5e ochtend al om 8:50 uur op was terwijl het ontbijt tot 10 uur duurt. Animatie waren veel klachten over. Werd afgeraffeld

Gereisd Met partner in juni 2018

Preisdaler

Was fantastisch, maar nu niet meer

Ria
18-5-2018

Ik kom al 10 jaar in dit hotel . Was altijd geweldig Vriendelijk personeel Goed eten Maar nu net terug .De meeste gasten bestaan nu uit Russen , die zich onbeschoft gedragen . Vele Nederlandse gasten komen niet meer terug.Jammer

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Mooi hotel eten niet

Leny
1-9-2017

Goede kamers Eten heel veel kip geen variatie animatieteam leuke en vriendelijke mensen balie niet zo vriendelijk,rest van personeel kent geen engels En wordt niet gereageerd op klachten ben zelf bij zwembad gevallen goed hard gevraagd of ze antislip neer kunnen legggen tot op heden niets gebeurd was al de derde die die dag gevallen was waar onder een klein kind met een groot gat in zijn hoofd. Dus over het algemeen erg tegen gevallen

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

goed hotel, prachtige ligging

fam. Veeken
16-8-2017

Animatieteam heel leuk. Hard werkend personeel. lekker eten. iedereen vriendelijk. Goede haman

Gereisd Met partner in juli 2017

Super vakantie gehad

Rosie Neervoort
23-7-2017

Super locatie, zeer vriendelijk personeel . Er wordt zeer veel waarde gehecht aan hygiene. Eten lekker, variatie en vooral warm. Min punt is dat er tijdens het eten buiten gerookt mag worden. Is niet echt fijn dat wanneer je zit te eten er aan de tafel naast of achter je gerookt wordt.

Mooie vakantie gehad

Harold
15-9-2016

We hebben een mooie vakantie gehad in dit hotel . Wifi is een dikke min 10 lira per dag . Verder komen er steeds meer Turkse mensen om de lege plaatsen van het hotel op te vullen . Ze hebben een grote mond over Russische mensen maar de Turkse mensen zijn 10 keer erger . Borden vol opscheppen en de helft laten staan . Voordringen en verder arrogant gedrag. Dit maakt het er niet beter op . Verder niks dan lof . Icmeler is een geweldig mooi plaatsje met hele aardige mensen . Het uitgaan is iedere dag een feest . Waarbij scotia bar het meest geweldig is . De jongens die daar werken doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Komen hier vast en zeker weer .

Your L'etoile Team, GENERAL MANAGER, 29-9-2016

Dear Harold, Thank you for your positive review! We are thrilled you had a good holiday with us and you liked our beautiful location.

For us it is a great honor to welcome you again in our hotel.

Kind Regards,

Ligging prima, personeel Top, animatie slecht

R. Springer
14-7-2016

Er zijn veel verbeterpunten, waaronder te dure en slechtwerkende wifi, slechte animatieteam, die na 1 rondje bingo het voor gezien houd, weinig te doen voor de kinderen, behalve wanneer er voldoende Turken aanwezig waren, helaas was dit het laatste het geval, ik sluit me bij de eerdere resensies aan, het zijn net Russen, personeel is prima, in het eten was weinig variatie, voor ons geen tweede keer

Gereisd Met partner in juli 2016
Your L’etoile Team, GENERAL MANAGER, 28-7-2016

Dear R. Springer, Thank you for being our guest and for choosing L'Etoile Hotel. We are so happy to having met your expectations and you enjoyed your holiday in our hotel as well as our hospitality. Our entire team works very hard to fully satisfy our guests from the first minute of arriving until the end of their holiday! We hope to welcome you back.

Kind regards, Your L'etoile Team

gewoon goed

Wim
26-6-2016

dit Hotel is al jaren een geliefd hotel bij vele nederlanders zo ook bij ons ,alleen dit jaar is de verzorging niet zoals wij altijd gewend zijn geweest het is allemaal net een tandje minder van kwaliteit,maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. zoals altijd voor een relaxte vakantie moet je in Icmeler zijn en natuurlijk in hotel L-Etoil .wij komen hier nog wel terug.

Your L’Etoile Team, GENERAL MANAGER, Wed Jun 29 2016 12:58:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear w_valken, Thank you for taking the time to write your review of our property.Thank you for your kind words regarding our location. Our locations is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. Located on its own section of Içmeler's sand-and-shingle beach, 20m from nearest bar, 50m from shops and restaurants, 200m from resort center and main nightlife. We would like to host you again to show you that we can do better.

Kindest regards, Your L’Etoile Team

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Etoile in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.