Hotel Labranda Mares Marmaris

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.6Goed

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Mares Marmaris voor je op een rij gezet:

203 reviews over Hotel Labranda Mares Marmaris

• 10tam04-09-2019

Volgend jaar weer :)

Heel fijn hotel met leuk personeel. Eten was goed, genoeg variatie. Ligging was voor ons perfect, houden niet van de drukte en voor €5.00 ben je met de taxi aan het eindpunt van het centrum. De bungalow was ruim, wel beetje verouderd maar SCHOON, en super mooi uitzicht vanaf het terras/balkon.

Met jonge kinderen

• 3Martin uit Rotterdam09-05-2019

Nooit meer maar dan ook echt nooit meer.

Ik kan maar echt 1 goede raad geven en dat is dat je hier echt niet heen moet gaan. Hotel veel achterstallig onderhoud en eten slecht. Wij hebben in betere 3 sterren gezeten. Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. Conclusie weggegooid geld.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7fam molenaar20-11-2018

was oke sommige dingen konden beter

hotel was prima ook het eten iedere dag was er wel wat te doen maar als je in een bungalo zit nooit meer heel erg gehorig klein je kan niet lekker naast elkaar liggen zijn 2x een 1 persoonsbed te weinig ruimte voor de koffers maar ook de prijs verschillen voor het zelfde hotel wij waren het duurste uit van onze nederlandse toeristen scheelde ruim 300,00 euro voor de zelfde accommodatie 8 dagen inclucief vind ik wel een groot verschil

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Daniella03-08-2018

Heerlijke vakantie

Mooi hotel met een fantastische liggen. Rustig gelegen maar via een wandelboulevard langs de zee kun je een naar Marmaris of Icmeler wandelen. Uiteraard ook mogelijk om de bus of taxi te nemen. Eten was prima in orde, op 2 weken tijd altijd goed gegeten. Voldoende variatie. Tevens lekker gegeten in 2 van de a la carte restaurants. De kamers kunnen wel wat vernieuwing gebruiken wbt uitstraling. Wat ik heb begrepen heeft het hotel hier ook plannen voor. Al met al een geslaagde vakantie en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Met jonge kinderen

• 2017
    5Wil Derckx24-05-2017

Het eten was slechter dan slecht

De ligging van het hotel is super. Het personeel was erg vriendelijk

• Oude reviews

6Franky L13-08-2015

Goed maar niet super

Hotel Mares ligt tussen Marmares en Icmeler. Beide centra zijn vlot met dolmus (3TL pp) bereikbaar. In de directe omgeving zijn er geen shops. Het hotel zelf is degelijk maar niet top. Gebouw is al wat ouder en interieur is aan restyling toe, oogt (te) ouderwets. Kamers zijn ruim, badkamer was goed verzorgt. 2 zwembaden, 1 klein kinderzwembad ( gedeeltelijk 1,50m diep en andere deel 1,10m) + 1 groot zwembad, is overal 1,40m diep (gelukkig konden onze kinderen zwemmen) maar op zich een te klein zwembad indien hotel volgeboekt is, maw te druk in het water. Bovendien was ligstoelreservatie om 6u30 's morgens noodzakelijk. Service aan bars en restaurant is goed maar je moet toch regelmatig wachten owv te beperkt personeel en/of niet efficiënte organisatie. Animatie overdag en 's avonds is goed met oa Nederlandstalige animatrice. Mares is geen 5 sterren hotel waardig in vergelijking met andere (Turkse) 5 sterren hotels. Heeft alle troeven in huis maar gebruikt ze niet voldoende, jammer.

• 7NathalieD22-06-2015

Niet slecht ook niet super

Groot hotel ietwat verouderd. Hotelkamer is proper maar verouderd en aan hernieuwing toe. Mooie omgeving ideaal om te wandelen/fietsen en te zwemmen in zee. Eten is lekker en gevarieerd ;snelle bediening. Wel heel druk in restaurant en rustig eten zit er niet echt in. Russen zijn in de meerderheid en daardoor heel druk met veel kinderen ook. Eerder een club-stijl hotel met villahuisjes als kamer; niet ideaal voor wie slecht te been is door afdaling telkens naar zee/strand. Proper hotel maar zeker geen luxehotel dus eerder voor sportieve mensen die van drukte houden. Wel groot dus veel ruimte en mooie omgeving.

• 3anja21-08-2014

Nooit meer

Dit hotel heeft zo'n slechte service.Er zijn teveel mensen in dit hotel te weinig plaats bij het eten en bij het zwembad. personeel onbeschoft.Ziet er anders uit als op de plaatjes.

• 8Van Eeckhout Willy01-06-2014

Goede prijs / kwaliteit

Algemeen zeer proper , goede en snelle bediening , enige echt Minpunt, de laatste 4 dagen van ons verlof is daar "een bende ongemanierde russen toegekomen " echt schandalig , ik denk dat ze daarmee toch moeten opletten

Met vrienden

• 5p.wijers11-10-2013

Afrader, geen 4* waardig!

Indien u een bungalow wordt aangeboden deze niet accepteren, deze kamers zijn muf, slecht onderhouden, smerig en oud. Accepteer een kamer in het hoofdgebouw, deze zijn goed. Personeel is niet vriendelijk, wij gaan hier niet meer terug! Eten is vrijwel iedere dag hetzelfde, wel warm en vers bereid. Keuze in saladebar en desserts is ruim, warme gerechten zeer beperkt. Geen/weinig animatie voor kids, wel dagelijks live muziek of dj bij de sultanbar. Voetbal-tennisveld heeft plaats gemaakt voor de ernergiegererator. Mares betreft een familiehotel van meerdere generaties, arrogantie is in het management en personeel erg merkbaar. U zult hier niet de gastvrijheid beleven welke je wel zou verwachten van een 4 sterrenhotel (was 5 sterren). Erg grootschalig opgezet. Ijs aan het zwembad, verse jus en dranken na 0:00 uur tegen betaling! Ala carte restaurants buiten het seizoen erg beperkt in keuze. Buffetrestaurant na 20:00 al diverse keuzes op (herhaaldelijk).

7 tips over Hotel Labranda Mares Marmaris

• Chantal Cools, 02-10-2013

Standard kamers met zeezicht! Vlakbij is er ook het dolfinarium waar men met de dolfijnen kan kennismaken en zwemmen.

• Elif, 13-06-2012

Dolfijntjes zijn geweldig! In het hotel bevind zich een Dolfijn therapie center. Je komt helemaal tot rust, heerlijk!

• LAURA D, 12-01-2013

a la carte restaurants are unlimited try them all

0 vragen over Hotel Labranda Mares Marmaris

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Australisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Oosters, Perzisch, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken