Aparthotel Julian Forest Suites

7.7Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.7Goed

Aparthotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Aparthotel Julian Forest Suites is een 4 sterren hotel in het plaatsje Içmeler. Dit all inclusive hotel beschikt over een restaurant, animatie, een spa en wellness, een kinderbad met glijbanen en een normaal zwembad. De kamers zijn hier wat gedateerd en kunnen harde bedden hebben. In Içmeler zijn winkels en restaurants te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Julian Forest Suites voor je op een rij gezet:

22 reviews over Aparthotel Julian Forest Suites

• 9Geert Bijl11-07-2019

Hotel Juian Forrest Prachtig appartementenhotel. Prima service Eten fantastische

• 2018
      6Jan29-09-2018

Voor ons niet weer

Mooi klein resort vriendelijk personeel, eten heel vaak de zelfde gerechten richten zich teveel op de engelse gasten dat blijkt uit wat de engelsen niet lusten wordt ook niet aangeboden week gezetten niet 1 x baklava bij het toetjes buffet en dan ben je in Turkije, matrassen zijn heel hard kamers kunnen wel iets moderner zijn gedateerd schoon maken van de kamer is redelijk goed. Naar onze oordeel geen resort voor Nederlandse toeristen wij komen er niet weer .

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Caroline17-10-2015

Geweldig

Geweldig hotel,vriendelijk personeel en het eten een dikke 10! Enige nadeel matrassen erg hard en last van wespen

• 10Paula21-08-2015

Super vakantie!

Geweldige vakantie gehad in Julian Forest hotel! Prima schone (bad) kamer waar we overigens alleen waren om te slapen. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Eten is erg lekker,ruim voldoende,voor ieder wat wils en afwisselend. Gezellige sfeer en de hele dag door entertainment voor jong en oud. Speciaal dank hiervoor aan het animatieteam Justin,Jake en Cemry!!! Met de domus voor 2 lira pp naar Icemeler waar genoeg te winkelen is. Wij waanden ons echt in een andere relaxte wereld en moeten nog steeds wennen weer terug te zijn! Goed vooruitzicht: We hebben voor volgend jaar al geboekt bij het hotel zelf!

Met oudere kinderen

• 9Jan19-08-2015

Goed hotel

mooi en kleinschalig hotel, eten prima ., ietwat afgelegen maar binnen 10 minuten in het dorp wat een heel gezellig plaatsje is.., eten was heel goed , familiekamer was prima in orde., er is echter 1 ding wat me ervan weerhoud om terug te komen : WESPEN , we hebben niet 1 keer buiten kunnen eten, bij het zwembad zaten ze ook maar minder erg als bij het eten, zijn denk ik 10 kinderen gestoken toen we daar waren, heel erg jammer want voor de rest was het echt heel erg leuk

• 9rob30-04-2015

super fijn hotel!

Prachtig hotel met zeer goede service. Hotel ligt achteraan in Icmeler. Met de dolmus ben je voor 2.5 lira vlot in Marmaris. Vanaf Bodrum transfer 3 uur, vanaf Dalaman een uur korter. Wij vonden de transfer niet erg; mooie rit door prachtig landschap. Kamer is groot genoeg en heel schoon! Eten is zeer goed verzorgd en veel keuze! Het personeel spreekt niet allemaal Engels, maar is zeer vriendelijk. Animatieteam spreekt goed Engels. Je kunt de drukte opzoeken door met activiteiten mee te doen, maar het is ook een prima hotel als je rust zoekt, zeker in het voor en na seizoen. Voldoende ligbedjes bij zwembad. Kinderbad en glijbanen aanwezig. Alles is super schoon. Personeel doet zijn uiterste best om het gasten naar de zin te maken. Voor verjaardagen is er taart en een versierde kamer. Receptie personeel ook vriendelijk. Als ze er niet helemaal uitkomen, is er altijd een chef aanwezig. Het personeel wordt netjes behandeld. Ze maken lange dagen! Geslaagde vakantie voor een prima prijs!

Met vrienden

• 10Jacob en Jannie05-11-2014

Wij komen zeker terug!

Wat een heerlijk hotel! Voor ons de eerste keer all in, maar zeker een aanrader! Het eten was zeer goed, zelfs in de laatste week van het seizoen. Leuk animatieteam en allemaal behulpzaam. De kamers zijn lekker ruim en schoon. Van ons had het zaaltje waar je binnen kon eten wel wat dimmers op de verlichting kunnen gebruiken maar het stoorde niet. En doordat het niet direct aan de boulevard ligt, is het heerlijk rustig vertoeven tussen de bergen. Wij hebben genoten!!

• 9Carolien04-09-2014

Geweldig hotel!

Het hotel ligt helemaal achter in Icmeler, erg rustig. De eindhalte van de dolmusjes ligt op 2 minuten lopen.

De kamer was groter dan verwacht, er paste met gemak een babybed in de woonkamer, als we hadden gewild had deze ook op de slaapkamer gepast. De badkamer is ook erg ruim en veel schoner dan de meeste in Turkije. Het balkon is ook ruim, we hadden alleen uitzicht op bomen (Kamer 1208).

Het eten is echt meer dan prima. Bij het ontbijt elke dag verse pancakes, eieren in allerlei variaties, geroosterd brood met kaas/jam/honing etc, yoghurt met vanalles er in.. Bij de lunch weer allemaal gerechten, frietjes, uienringen, hamburgers. Het avondeten is elke dag anders, wel altijd friet, rijst, pasta maar ook andere gerechten, gekookte groente, vers klaagemaakte vis. Kwaliteit was echt heel goed!

Het animatieteam is heel leuk, niet opdringerig, leuke activiteiten voor zowel dreumes als ons.

Enige minpunt zijn de wespen, je kan binnen eten zodat je er geen last van hebt.

• 9schmitz-degraaf10-08-2014

Heerlijke vakantie gehad

Kleinschalig familiehotel. Mooi gelegen. Dat het afgelegen ligt vonden wij niet erg. Met de dolmus die vlakbij het hotel staat met 5 min. in het centrum (Marmaris 15 min.). Heel vriendelijk personeel vooral bij de bar en het restaurant. Superleuk entertainment-team voor jong en oud. Eten gevarieerd en lekker. Kamers en badkamer heel ruim. Goedwerkende airco. Gratis handdoeken voor het zwembad bij de receptie. Wifi 1 wachtwoord kan je voor alle toestellen gebruiken! (dus niks wijs laten maken door de receptie!). Transfer vanaf het vliegveld Dalaman 2 uur (heb van andere gasten gehoord dat de transfer vanaf Bodrum langer duurt). Ophaaltijd terugreis werd niet doorgegeven of aangegeven in het hotel. Zelf moeten bellen met de reisleiding.

• 8cindyvdveen01-08-2014

Zeer relaxt om je vakantie te vieren

Het hotel ligt echt achteraan in het mooie dorp, maar met een dolmusbusstation op max. 200 meter ben je in no time in het centrum of aan het strand. kosten ca 70 eurocent per persoon. Een dolmus naar Marmaris kost ongeveer 85 eurocent per persoon. Duurt ongeveer een kwartier. Het eten is erg lekker en gevarieerd. Wat de kamers betreft : 2 tot 4 persoons is een juniorsuite met 1 slaapkamer en 1 a 2 bedden in de woonkamer. Familiesuite is voor 4 a 6 persoons en heeft 2 slaapkamers met 1 of 2 bedden in de woonkamer.Het zijn beide wel ruime appartementen

7 tips over Aparthotel Julian Forest Suites

• fam Orta, 02-06-2014

Absolute aanrader maar neem wel wespenspray mee

• Rob en Elly, 06-10-2013

Icmeler is klein maar erg gezellig met leuke winkeltjes, restaurants en terassjes. Marmaris ligt op niet al te grote afstand en makkelijk bereikbaar met de Dolmus. Op woensdagen is er een leuke grote markt in Icmeler.

• fam everts en fam hoeben, 15-07-2013

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.alleen voor de rust die je hier hebt vrijwel alleen maar gezinnen dus geen zuipende jeugd,russen of engelsen.allemaal kindvriendelijk en alles goed bereikbaar met kinderwagen of rolstoel (liften zijn aanwezig). Kort gezegd dit hotel is voor iederen een echte aanrader

6 vragen over Aparthotel Julian Forest Suites

• Roy van den Anker, 11-10-2014

handdoeken

kun je bij het zwembad gratis handdoeken krijgen of moet je er voor betalen?en waar is de dicht bijziende pin automaat?

Jacob en Jannie, 05-11-2014

de handdoeken zijn gratis en op te halen aan de receptie. Ik weet niet precies waar de dichtsbijzijnde pinautomaat is, maar de dolmus gaat elke 5 minuten. Dit is nog geen 2 minuten lopen vanaf de ingang van het hotel De chauffeur zal je zeker helpen

• c.klootwijk, 01-08-2014

ligbedden

wie kan mijn vertellen of je vroeg op moet staan voor een ligbed en vanaf welke tijd mag je je handdoek neerleggen

schmitz-degraaf, 10-08-2014

Je hoeft niet vroeg op te staan. Om 8 uur zijn er nog genoeg bedjes.

• carel klootwijk, 13-07-2014

wie weet

mijn vraag is het zwembad groot genoeg

cindyvdveen, 01-08-2014

Het zwembad is groot genoeg. Voor de kleine kinderen is er een apart kinderbad. De glijbaan komt nog weer in een ander bad uit.

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand3 km
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages