Aparthotel Irmaksterster

7.7Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.7Goed

Aparthotel info

• All inclusive
Meer aparthotel info

26 reviews over Aparthotel Irmak

• 9Aniek06-09-2006

Heel netjes overal. Personeel is gastvrij, vriendelijk en hartstikke gezellig. Elke dag schoonmaak. Wij legden vieze handdoeken op de grond, deze werden dan meteen vervangen! 2x per week werd het beddengoed verwisseld. Uitgaansleven is ver weg, 25min lopen. strand is 5min lopen.

Gereisd in september 2006

• 9Jessica07-08-2006

Ik ben in de zomer van 2000 geweest, het is inderdaad een hele tijd geleden, maar het was een topvakantie! Leuk contact met het personeel en erg gezellig altijd! Een groep engelsen die het een paar nachten achter elkaar te bont hadden gemaakt zijn er zonder pardon uitgezet, om het zo voor de rest van de gasten leuk te houden! Wij hadden eerst een apartement met plat dak, maar omdat we tijdens een hittegolf daar zaten mochten we naar een hotelkamer en kregen we er zomaar een koelkast bij! Goede service dus! Wel jammer dat het complex ver van het centrum is, maar wel weer dichtbij de boulevard!

Gereisd met vrienden in augustus 2002

• 7miranda09-07-2006

Wij (21&26)zijn hier vorig jaar geweest. De kamers waren schoon en netjes met balkon.Ontbijt viel erg tegen,oud brood, eieren waarvan het witte nog liep e.d. Om de dag schone handdoeken en maar 1x werd het bed verschoond. Weinig ligbedden bij het zwembad. Wij aten elke dag buiten de deur.Strand was wel dichtbij alleen het uitgaansleven en het centrum was een half uurtje lopen maar dat is wel te doen.. Goedkoop hotel maar zelfs voor die prijs verwacht je wel een goed ontbijt. We hebben ons prima vermaakt maar gaan niet meer terug naar dit hotel. Wil je goedkoop weg en er alleen maar slapen dan is dit wel een optie... Marmaris zelf is super gezellig

Gereisd in juli 2006

• 8Sander de Klerk03-08-2005

Ik ben net een dag terug uit Marmaris, appartement Irmak en ik smile nog steeds! Superklimaat daar,erg netjes, elke dag schoonmaak, heel leuk personeel en supergoed eten. Relax zwembad met ligstoelen. Goede kluisjes en een pooltafel. Echt een aanradertje.

Gereisd in augustus 2005

• 8Jessica uit breda15-06-2005

Ik ben er in 2000 (!!! haha) geweest. Het is een klein, maar heel leuk hotel. Omdat het zo klein in kom je snel in contact met het personeel en die waren echt heel erg vriendelijk. De kamers waren gewoon netjes en badkamer ook!

Gereisd in juni 2005

• 8Vandana03-06-2005

Ben er in 2003 geweest en heb het erg naar mijn zin gehad. Aardig personeel en nette, simpele kamers. Centrum is wel even lopen of met de bus. Zeker een aanrader als je goedkoop op vakantie wil!!

Gereisd in juni 2005

• 7Svenja24-05-2005

Aardig 2 sterren hotel met schone kamers.Alleen erg lawaaierig door de vele lowlife Engelsen die er de godganse dag en avond aan het zwembad gekluisterd zaten.Nog nooit zoveel slecht gezette tatoeages gezien!Correct personeel.Grote tv-ruimte en leuk terras.Niet te ver van het slechte Marmaris strand en de dolmushalte.Maar wel een pleuriseind om naar het centrum en barstreet te lopen.Tip voor vrouwen alleen of met z'n 2en:neem 's nachts een taxi terug vanuit het centrum en ga beslist niet lopen!Wij waren met 2 meiden en hebben een keer heeeeel hard moeten rennen!Veel ongure types die de boulevard 's nachts op en af rijden op zoek naar vrouwen.

Gereisd in mei 2005

• 8Sam24-03-2005

Prima hotel. Eindelijk eens een kamer die gewoon echt net en schoon was. Kleding werd opgevouwen, er werd elke dag schoon gemaakt. Goed engels sprekend en netjes personeel. Niet van die gasten met vlekken op hun kleren, gewoon een net hotel uniform.

Voor een 2 sterren hotel zeer goed. Ik heb wel eens 4 sterren gezeten waar het minder was. Ook een mooi zwembad. Een aanrader.

Gereisd in maart 2005

• 9Alex19-01-2005

Ik ben er vorig jaar geweest met me familie en ik vond het een leuk hotel. Ik kon alle kanten op. Er wordt heel gastvriedenlijk met je ongegaan. het eten is echt lekker. Het strand is ook maar 400 meter. En als ik zin had om naar buiten te gaan kon dit makkelijk want je bent bijna in de centrum. Zwembad is redelijk en natuurlijk is de service opvallend iedereen werkt netjes. Het is dus een schoon hotel. Ik ben van plan om met vrienden deze zomer weer deze hotel te boeken voor een tijdje, omdat ik er tevreden over was.

Gereisd in januari 2005

• 7dhr. Rose23-08-2004

Halverwege onze vakantie zijn we overgestapt van SOR naar IRMAK. SOR was ronduit dramatisch en IRMAK was veel beter! Er wordt zeer goed schoongemaakt. Zeer vriendelijk leuk personeel. Je kan er goed eten. Nadeel: ligt relatief ver van het oude centrum. Maar zo groot is Marmaris nou ook weer niet.

Gereisd in augustus 2004

0 tips over Aparthotel Irmak