Hotel Idas

6.8Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

6.8Voldoende

Hotel Info

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

31 reviews over Hotel Idas

• 9IvOO21-08-2015

Heerlijk hotel met geweldig personeel

Het hotel is onlangs geheel gerenoveerd en heet tegenwoordig Hotel Idas (dus geen Abacus Idas).

Zeer nette, comfortabele en schone kamers met een prachtige badkamer en heerlijke douche. Deze nette en schone uitstraling geldt overigens voor het gehele hotel.

Het personeel is dag en nacht in de weer om er een fantastisch verblijf van te maken voor hun gasten, en dat is wat ons betreft zeker gelukt!

Zeker een pluspunt: 's nachts om 4.00u aankomen in het hotel en het eerste wat men aan je vraagt is of je nog iets wil eten. Daar kunnen veel hotels nog wat van leren! Ook was het geen enkel probleem om de laatste dag, terwijl we al uitgecheckt waren, nog de gehele dag bij het hotel te kunnen verblijven, en te eten en drinken. Erg fijn als je pas 's avonds laat vertrekt.

(Wat kindvriendelijkheid betreft kunnen wij dit niet beoordelen.)

• 3Dirk Bloem22-07-2012

Waardeloos hotel

Ik sluit me volledig aan bij de opmerkingen van de vorige auteur. Ten tijde van haar vakantie waren wij ook in Hotel Idas. Het hotel wordt gepresenteerd als een 4-sterren hotel. Ook al wisten we vooraf dat de 4 sterren niet meer kloppen, was het hotel nog slechter dan we verwachten. Het hotel was niet schoon, de hotelkamers waren gedateerd en aan een flinke opknapbeurt toe, het personeel is onvriendelijk en spreekt geen of nauwelijks Engels en het eten was smakeloos. Met name het avondeten was van een bedroevend niveau. Dit hebben we 2 keer geprobeerd, maar de andere 5 avonden zijn we uit eten geweest. Dit is prima te doen in Icmeler. Dit hotel zou in Nederland niet meer te boeken mogen zijn, mits het hotel drastisch wordt verbeterd.

• 3Audrey Wessels21-07-2012

nooit meer

Bij inchecken waren de kamers niet klaar moesten verplicht eerst eten. Op de kamer bleek de ijskast enorm te stinken en hij deed het niet, dat hebben we direct gemeld. de badkamer was smerig, zat onder de schimmel en de wc was te vies voor woorden! als ventilatie hadden we een gat in het plafond, waardoor je zo op de zolder uitkeek. 3 dagen later kregen we na erg boos te worden een andere ijskast. De eerste 3 dagen geen poetsvrouw gezien, dus handoeken hadden we niet en bed werd niet verschoond! bij de receptie zeiden ze doodleuk dat de handoeken op waren, dus hebben we ons met onze strandlakens afgedroogd.Het eten was iedere dag hetzelfde alleen in een andere vorm(kip,gehakt,rijst,friet) All in was tot 23 uur, ipv 24 uur . opzich niet zo erg, maar om kwart voor 11 deed de barman al erg moeilijk en als je nog wat had kreeg je niks nieuws meer. zwembad was vies, je zag de bodem niet eens. op de barman na sprak er niemand engels, wel russisch, pools en turks! annimatie was er niet

• 5Fred Govaart02-11-2007

Kom er net vandaan in week van 20okt/m 27okt. hotel is wat klein.personeel wel vriendelijk.bier in plastic glazen bah.en inderdaad eten veel van hetzelfde.en dan ook nog 4 dagen regen zodat het water de eetzaal inliep. nee voor mij volgend jaar griekenland.. groet Fred G de-lier.Westland

Alleenreizend

• 6A & A19-09-2007

Bij aankomst werd ons een hele kleine kamer gegeven; een bezemkast was groter, airco werkte amper en een heel laag plafond waardoor het echt bloedheet was in de kamer. Gelukkig kregen we de volgende dag een grotere kamer die ook een stuk schoner was & airco werkte prima. Verder was het personeel ok. Alleen bij de receptie kon er amper een lachje af. Het eten was ook prima. Het hotel is perfect gelegen: in het centrum & tien minuten lopen naar het strand. Dit was absoluut een pluspunt. Maar als je voor je rust komt moet je niet naar dit hotel omdat het nogal lawaaiig is. We hebben een top vakantie gehad maar of ik terug ga naar dit hotel? Nee. En wij zijn absoluut geen typische Nederlanders die snel zeuren & maar wij gaan volgend jaar toch maar eens een ander hotel proberen.

Met vrienden

• 10smolders jill13-04-2007

prachtig hotel ik heb er mijn toekomstige man leren kennen, vele winkeltjes, in juli ga ik terug

Met vrienden

• 5Hans Bos26-07-2006

In Oktober 11 dagen geweest.Warme kleine kamer met kapotte airco. Wel schoon. Personeel liep op hun tandvlees, er kon geen vriendelijk woordtje af en het eten was elke dag eigenlijk het zelfde. De schalen werden elke keer anders neergezet, schijn bedriegt... Vis op het menu konden ze niet. Om 23:00 gooide het personeel gauw de bar dicht, bang dat je anders nog een biertje zou bestellen, gelijk maar alle lampen uit doen bij het zwembad en op het terras, de bedoeling was overduidelijk: wegwezen!

• 8maja temming06-07-2006

wij zijn hier in 2004 en 2005 geweest mooi hotel personeel heel aardig alleen het eten was in 2005 niet lekker alleen kip met rijst jammmer. het ontbijt is wel heel goed. je kunt verder alle kanten uit. dolmus stopt voor de deur.

• 7Petra15-06-2006

Ik ben er vorig jaar mei 1 week geweest en dit was dan ook lang genoeg. Eten is niet slecht maar zoals overal in turkije,animatie was er toen niet,personeel erg vriendelijk!Kamer netjes en schoon je moet jezelf kunnen vermaken het is een klein en knus hotel echt iets voor ouderen maar even knippen bij de kapper is de moeite waard en de hamman ook,groetjes aan moerat en kadir(kapper)

• 8michel19-01-2006

wij zijn vorig jaar mei geweest we hadden een leuke vakantie het hotel is mooi netjes het eten is wel erg vaak hetzelfde maar zijn allemaal kilo,s aan gekomen dus het heeft erg goed gesmaakt je kunt er leuk winkeren want het is net iets goedkoper dan marmaris zelf kort om je moet er zelf maar heen gaan om het te weten te komen michel

0 tips over Hotel Idas

0 vragen over Hotel Idas