Appartement Icmeler

8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8Fantastisch

Appartement Info

Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement Icmeler

• 9ashley03-05-2005

nog 9 weken en dan weer naar icmeler ik kijk er het hele jaar naar uit!!! weer naar onze turkse vrienden en zeker naar mijn eigen vriendje!!! icmeler apart is een echt familie apartement groot genoeg voor met zijn 4en,zwembad klein maar heel gezellig!!!naast apartement the 3 bells waanzinnig gezellig,lekker dansen!!! niet voor mensen die luxe willen!! askim ik kom er aan nog 63 daagies seni seviyorum!!!!tot in icmeler doegggg

• 7patricia (Star Trael Reisburo)21-03-2005

Simpel maar net appartement. Groot genoeg voor 4 personen. Zeer gunstige ligging bij het centrum en vlakbij het strand. Personeel is erg vriendelijk, ken ze al jaren. Niet geschikt voor mensen die luxe gewend zijn.

• 8ed ,carla ashley en damien manders16-02-2005

wij komen al 6 jaar in appartement icmeler en gaan dit jaar 5 weken 2005 de eigenaar duran is een vriend van ons geworden kamers zijn groot genoeg voor 4 personen en de schoonmaakster kennen wij ook al jaren het zwembad is wat klein maar je zit vlak bij het strand iedereen in de omgeving ken je onze kinderen willen nergens anders heen onze dochter heeft daar de vriendje en onze zoon heeft ook zijn eigen turkse vriendjes heel veel muziek en hard maar om 12 uur s'nachts is alles uit het is een gezellig stukje icmeler ,maar niet voor mensen die luxe willen dan moet je all-in gaan zitten groetjes misschien tot ziens in icmeler

0 tips over Appartement Icmeler

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinRookruimte, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresCumhuriyet Mah., Istikal Cad.(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website