Appartement Gunes

9.7Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

9.7Fenomenaal

Appartement Info

Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement Gunes

• 9Sylvia v Hattum21-09-2012

Geweldig

Als we naar Icmeler gaan dan altijd naar Gunes apart je moet het alleen zelf boeken rechtstreeks bij de familie Kaplan we komen er al 16 jaar

• 10Bert13-10-2006

We zijn 3 jaar achterelkaar naar Gunes Apart geweest en hebben al die keren een super vakantie gehad, maar helaas komt het niet meer in de gidsen voor, jammer want ze beseffen denk ik niet wat voor pareltje dit is. De laatste keer dan ook zelfstandig geboekt via internet op (gunesapart.com.tr ) Het complex wordt gerund door een jonge uiterst vriendelijke familie met 2 meisjes die service en gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan en ook met de Engelse taal goed uit de voeten kunnen. De kamers worden naar Hollandse maatstaven uitstekend schoongemaakt en hebben allemaal een groot balkon. De ligging is uitstekend in een mooie rustige straat achter het postkantoor, met op 5 min. lopen het gezellige centrum. Het zwembad is niet groot maar het strand is op 10 min. lopen. Het is dan ook een aanrader dit super appartement waar wij nog vaak gebruik van zullen maken.

Anders

0 tips over Appartement Gunes