Appartement Green Mar

8.2Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

8.2Fantastisch

Appartement Info

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Green Mar

• 8nynke18-11-2008

Prima!

Ik ben een week in Green Mar geweest en dit is me prima bevallen! Het appartement was ruim en schoon. Ook was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de ligging is perfect in het centrum nabij de restaurantjes. Het enige nadeel vond ik het bed dat redelijk hard was. Verder geweldig!

• 9Tjabbe Tjipsma10-07-2005

vorig jaar twee weken in Green Mar geweest. Leuke appartementen, ruim schoon en netjes. Ook een leuke bar beneden, genaamd FRIENDS! Leuk personeel met name Emir en Fati. Afstand naar het strand was wel zo een 800 meter, in de reisgids hadden ze het over 300 meter. Wel leuk dichtbij restaurantjes en barretjes. Gewoon goed vertoeven in Green Mar!

• 8Fam.van Wijk08-10-2004

Net terug uit Turkije. Twee weken in Green mar gezeten. Het was een mooi,ruim,en schoon appartement. Het personeel was heel erg aardig en behulpzaam. Wij zijn daar met onze kleine meid van 14 maanden geweest en zij heeft weinig last gehad van het lawaai en heeft heerlijk geslapen in het kinderbed. Wij gaan er zeker nog eens een keer terug.P.S. de transfer vanaf dallaman is en blijft lang daarom hebben wij een taxi genomen de terugreis.

• 8anoniem17-08-2004

3 weken in Green Mar geweest en ik ben heel erg tevreden! Het personeel was heel vriendelijk en het was allemaal heel schoon en netjes. Het zwembad was klein, maar ook schoon en groot genoeg voor een beetje hangen aan het zwembad.'s Avonds wel geluidsoverlast tot ongeveer 12 uur, dat is niet echt ideaal met kleine kinderen. Ook geen kinderstoel of bedje beschikbaar. Airco is goed, alleen 's avonds, maar wel gratis! Verder veel Nederlanders in de vakantieperiode en mensen uit Scandinavie.

• 8Tim18-07-2004

Goed en net appartement. Iedere dag schoonmaak. En zeer net sanitair.

0 tips over Appartement Green Mar

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts

• AdresCumhuriyet Cad. No:17 48700(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website