Hotel Fortuna Beach

Hotel Fortuna Beach
7,8

14 tips over Hotel Fortuna Beach

Van Rossum, 5-10-2014

Dit hotel is geschikt voor mensen die niet van grote hotels houden, maar wel in een levendige omgeving willen logeren. De kamers boven de ingang hebben nogal last van lawaai in de nachtelijke uurtjes van vertrekkende- en nieuwe gasten en de schoonmaakauto van de straat.

Zwembad en de ruimte om het bad is klein. Daarbij komt dat er snel veel schaduw bij het zwembad is.

sigrid van pouck, 27-5-2014
Fortuna beach beschikt ook over een privéstrand en daar wordt je opgewacht door Ramazan die steeds zordt dat je elke morgen het strand er onberispelijk bijligt en je matrasjes legt op de plaats die jij kiest.....
Jet, 7-8-2013

wij hebben een excursie geboekt naar de Koningsgraven in Daylan,het schildpaddeneiland,opvangcentrum voor gewonde schildpadden,modder en zwavelbaden.dit was via Arke en een hele mooie dag!!!

ook via Arke een bootreis langs de baaien.dit viel ons tegen voor het geld!het eten was goed,maar de rotsen kon je ook vanaf het strand bekijken,was vaak stoppen om te zwemmen,en met eten anderhalf uur stilstaan!

lopen naar Marmaris wel Leuk. prachtige groene omgeving!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Fortuna Beach voor je op een rij gezet:

Margreet, 3-8-2013
Ik ben in de Hamam geweest. Het was echt super. Ik ben al in vele Hamams geweest maar dit sloeg alles.
Ridderbeeks, 31-7-2013
De boottocht was erg leuk om te doen, zo zie je een klein beetje meer van de mooie kust van Turkije.
Tineke, 4-7-2013
Lekker je laten verwennen in de hamam van het hotel .Sinds dit jaar zit Manana in deze hamam, Wij kennen haar al jaren en zoeken haar elke keer weer op..... Gewoon doen . Heerlijk .

geudens gerda, 17-6-2013
tip je kan er een trip doen griekenland , rhodos , en een mooie wandeling naar marmaris
Rob Kleijn, 17-9-2012
Minder geschikt voor peuters en kleuters. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt zeker op > 45 jaar.
Wannes en co, 26-8-2012
Als je een uitstap wil doen vermijdt dan Daylan omwille van het te drukke programma en te veel volk (vooral het modderbad)
Ellen van Rooij, 22-7-2012
voor pubers: ga mee met de barstreet-excursie! De baaienboottocht was niet zo spectaculair. De jeepsafari gecombineerd met het Cleopatrastrand daarentegen des te beter. Boek deze wel via Neckermann (Diana Travel) want die is beter. Een tripje naar Rhodos kan ook, maar vond ik een mijl op 7 (3 uur heen, 3 uur terug en 4,5 uur daar).

We hebben een aantal aanbieders voor Fortuna Beach voor je op een rij gezet: