Hotel Elite World Marmaris

Hotel aan zeeWeer vandaag30°19°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Elite World Marmaris voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Elite World Marmaris in het Nederlands

Mooi vier sterren stadshotel met goed eten.

Mb
15-10-2018

Kleinschalig modern stadshotel. Mooie maar kleine kamers exact zoals op foto’s. Bedden prima.Kleding van mijzelf in koffer laten zitten. Kledingkast voor 1 persoon. Fijne douche en keurig schoon. S'avonds en s’nachts stil. Neem zeezicht. Rustige kant. Ontbijt en diner zeer goed. Smaakvol maar eenvoudig. Verwacht geen luxe of overdaad. Klein buffet maar wel hoog op smaak. Manager zit tussen de gasten en eet mee. S'avonds niet gezellig. Paar stoeltjes bij zwembad. Dit wordt veranderd zei de manager. Willen meer sfeer brengen. Overdag fijn liggen bij zwembad. Klein maar gezellig. Hoogseizoen zal niet iedereen een bedje hebben. Spa mooi en schoon. Kapsalon waardeloos. Kapper op afroep die niet kwam.Klein en rommelig. Personeel bij balie kan nauwelijks Engels , zeer lastig. Bedienend personeel zeer aardig en professioneel. Snackbar slecht. Strand niet schoon en oude bedden. Veel te dicht op elkaar. We waren enige Nederlanders .

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elite World Marmaris in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elite World Marmaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.