Aparthotel Doruk & Suites

Aparthotel
Aparthotel Doruk & Suites

9 tips over Aparthotel Doruk & Suites

Roel, 20-6-2015
kamer 4e verdieping voor zeezicht en 1e verdieping voor wifi.
jurgen korevaar, 19-9-2014
Je kan de boot naar marmaris nemen en een ferry naar griekenland! er zijn zat leuke dingen te doen!
Sandras1, 15-6-2014
Zelfs op de eerste verdieping heb je goede Wifi ontvangst!

Yvonne Dorenbusch, 3-8-2013

Restaurant Maya , ligt direct naast Doruk. Hier was iets meer te doen dan bij Doruk. Het eten was ook enorm goed en om 10 uur was er elke avond entertaiment in de vorm van een buikdanseres, transformer, Micheal Jackson trad op en volksdansgroepen. Super gewoon. Men was hier ook enorm gast vrij.

Niteandday kapsalon/ manicure e.d. Zit iets verder op bij Doruk. Super aardige mensen en goede prijzen.

Boottripjes boeken bij lokale standjes o.a. bij de nederlandse dame die richting de haven zit.

Michelle, 30-7-2013
Restaurant Oyes in Marmaris en restaurant Majestic in Icmeler. Restaurant Kontes heeft lekkere broodjes voor tussen de middag en serveren op het strand.
Marc Reinders, 5-9-2012

Vanaf Icmeler kan je erg goedkoop (4 euro per stel) met de dolmus bus richting Marmaris voor een dagje uit. Eenmaal in Marmaris heb je erg leuke terrasjes en een overdekte bazaar.

Voor een betaalbaar avondmaal en goed eten kan je prima terecht bij restaurant Mr. Cook. Dit restaurant zit direct aan het hotel vast, hier serveren ze prima maaltijden en word je altijd vriendelijk geholpen door het personeel.

Voor 3 euro kan je op het strand 2 bedjes huren waar je de hele dag gebruik van kan maken.

cissy, 13-8-2012
Vraag Nouri om een prive boottocht of prive jeepsafari, iets duurder maar veel leuker. Boot voor 40 personen voor 500 lira ( met 14 personen geboekt) incl. maaltijd, excl. drankjes
p_wekking, 20-6-2012
Neem de taxiboot naar marmaris, of loop langs de boulevard (9 km. maar goed te doen met allerlei stopplaatsen en mooie uitzichten onderweg). Bezoek op woensdag de markt in Icmeler....een hele ervaring. Alles is goedkoper dan de Wibra of Zeeman;-)))
Hendrik_J, 5-5-2012
Ga eten bij Mr Cook en maak kennis met de vriendelijke mensen die er werken