Aparthotel Doruk & Suites

Aparthotel
Aparthotel Doruk & Suites
9,6

91 reviews over Aparthotel Doruk & Suites in het Nederlands

Het viel mee en het viel tegen .........

Lietje,
4-11-2018

De standaard kamer was vreselijk klein, we hebben geüpgrade naar suite maar die was niet schoon .....helaas. Ontbijt heel simpel maar te doen. Correcte prijs/ kwaliteitsverhouding. Alleen jammer van de schoonmaakster, dat heeft niets met de prijs te maken, zij was ongemotiveerd en voldeed niet.

Eigenaar en personeel super lief en gastvrij . Restaurant prima. Gasten voornamelijk Engels.

Geweldig, gezellig familie hotel

Miranda,
20-9-2017

Ik heb niets aan te merken. Het is een goed verzorgd en gezellig hotel. Iedereen staat altijd voor je klaar, de kamer zijn erg schoon, wordt elke dag gedaan. Het restaurant is heerlijk. Heb er een fantastische vakantie gehad. Voel me er echt thuis, dus volgend jaar zeker weer.

Fantastisch hotel

jurgen,
11-9-2017

Het hotel is heel dicht bij het strand. ontbijt is goed en eten in het restaurant is heerlijk! verder is het een schoon hotel waar elke dag je kamer, wordt schoongemaakt! Het personeel is super aardig en helpen je overal mee! echt een familie hotel!

Hotel is echt een topper en aanrader!!!

Fantastisch!

Hulya,
8-9-2017

Super leuk en gezellig hotel. Echt een aanrader! De service is ook perfect. De kamers zijn schoon en het eten is heerlijk!

Aanraader!

Harun,
8-9-2017

Super leuke hotel en gezellig!

Het hotel is heel schoon.

Kortom goedkoop en goed!

Heerlijke vakantie gehad

Marvin,
7-9-2017

Het personeel is erg vriendelijk. Fijne kamers die elke dag schoongemaakt worden. Ligging is perfect! Strand direct om de hoek. Winkels op loopafstand. En het busje naar Marmaris is ook goed te bereiken.

Erg genoten van de vakantie.

Top vakanie verblijf

Melanie,
4-9-2017

Ik heb een super vakantie gehad. De ontvangst was erg goed , mooie kamer , alles super schoon . Het eten is heerlijk in hotel. We zaten bij het strand waar je ligbed klaar stond . Het zwembad was ook heerlijk . Alles in de buurt winkeltjes , restaurants , ook was je zo in Marmaris. Al met al een aanrader voor iedereen !!!!!!!

Heerlijke vakantie gehad

Lisa,
4-9-2017

Goed personeel, niets is te veel gevraagd. Kamers zijn goed schoon en worden elke dag schoon gemaakt. Airco werkt super.

Eten is er heerlijk en strand is lekker dichtbij. Bij het zwembad altijd plek om op elk tijdstip te kunnen liggen.

Ligging is goed, genoeg in omgeving te doen. Maar Marmaris is ook goed bereikbaar. Aanrader dus!

Super vakantie gehad!

Yasmijn Dirks,
3-9-2017

Echt een supervakantie gehad! Je word goed ontvangen in het hotel.Verzorgde en schone slaapkamers, die elke ochtend worden schoongemaakt en je nieuwe handdoeken krijgt. Ook worden de bedden elke dag netjes opgemaakt. Het eten in het restaurant is echt een aanrader, vooral de mushroom steak is een topper! Ook het ontbijt is prima! De groep waarmee ik was komen al 5 jaar in dit hotel en gaan er elk jaar met veel plezier weer naartoe. Dit hotel zit op nog geen halve minuut lopen van het strand af.

Ik ga graag weer terug naar dit hotel :)

Super hotel suites

Peter Dorenbusch,
26-7-2017

Super leuke mensen die je ontvangen alsof je familie bent en dat blijft ook zo tijdens je hele vakantie. Mooi en goed verzorgd complex en mooie suite kamers. Super service em keuken

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Doruk & Suites in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Doruk & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.