Hotel Club Munamar Beach Resort

Hotel Club Munamar Beach Resort
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Club Munamar Beach Resort voor je op een rij gezet:

7 tips over Hotel Club Munamar Beach Resort

Gré, 13-7-2015

Ga wandelen naar Marmaris en met de boot taxi terug.

Met de boot naar naar Turunc op maandag is daar markt.

Ga met de Dolmus naar de haven in Marmaris lekker eten,slenteren en winkelen.

Carin, 16-6-2015
Bezoek Turunc en wandel naar Marmaris,een hammam bezoek
Ellen, 31-5-2015
We hadden eerst kamer 329 waar je veel last had van de muziek of de spelletjes `s avonds. Na hierover te hebben geklaagd kregen we 305-- heerlijk rustig.

Deboutte Nathalie, 28-7-2014

Green boat is een familieboot, in de VM vertrekken en om 17u terug gebracht met busje. 4 stops om in zee te zwemmen, en 1 stop in een badstadje. Prijs viel enorm mee, middagmaal inbegrepen. Fotograaf was mee en achteraf kan je CD met fotos kopen. Zeer rustige boot, geen disco-gedoe. Je koopt tickets op de boulevard langs het strand.

Met taxibootje naar Marmaris was heel leuk. Zwemmen met dolfijnen tof maar duur.

Wij hadden familiekamer met aparte slaapkamer voor de ouders, zeker ruim genoeg.

r_boshuizen2, 15-5-2014
Voor alle stripjes of water taxi reserveren op de boulevard bij Kenan vlak bij het hotel.
Albert Mones, 20-10-2013
Als u boekt wees er dan zeker van dat u in Hotel Munamar Beach komt. Wij hadden dit ook geboekt maar er blijken drie hotels met de zelfde naam te zijn. Munamar Beach Resort, Residence en Beach. Allemaal verwarrend en alle reisorganisaties maken hier misbruik van je boekt Beach en je gaat naar Resort. Omboeken kan hoor? Ff vet veel bijbetalen.

Ellen en Leo, 20-10-2012
Huur een fiets en zie wat van de omgeving.